Uusi tv-sarja Lätkä love
Kommentit (101)
Miten toi Sirpa Selänne sönköttää, ihan kuin olisi väärän kokoiset tekohampaat suussa. Samalta kuulostaa
Tähän ei näköjään ole saatu ihan huipulla olevien pelaajien vaimoja mukaan?
Aika tylsiä olivat...
D playssa voi katsoa monta jaksoa eteenpäin, Lotta on aivan ihana, suora ja positiivinen!
Sarjassa esiintyvä Miia Säilä ja Ville Husso ovat eronneet.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Latka-Love-sarjasta-tuttu-pariskunta-Miia…
Odotukset Sirpan juontamista kohtaan eivät olleet korkealla, mutta silti hän onnistui alittamaan ne
Vierailija kirjoitti:
Syvällistä keskustelua elämästä ja perheestä/puolisosta.
"Syvällistä."
Hienoa nähdä, että Karoliinalla on paikallinen ystävä, jonka kanssa voi jakaa ajatuksensa ja huolensa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas annettu pöljä nimi. Love? Saanks mä lovee sulta?
Miksei vaan ihan "Lätkärakkautta"?
Lovi ois tosiaan osuvampi. Lätkälovet.
Sarja on ihan kiinnostava, mutta minua häiritsee, kun koko ajan pompitaan kaupungista toiseen. Sarjassa olisi pitänyt näyttää yhtä naista vähän pidemmän aikaa kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Emilia on outo.
Emilia ja kaksoissisarensa Erika ovat tosi samanlaisia, ulkonäkö ja puhetyyli ovat aivan identtiset. Tässä Erika
https://www.ruutu.fi/video/3400309
Minusta Emilia ei ole yhtään outo, vaan symppis.
Emilia on matkustanut omalla urallaan ympäri maailmaa, mutta puhuu ralli-englantia eikä ole syönyt sushia.
Vierailija kirjoitti:
Sarja on ihan kiinnostava, mutta minua häiritsee, kun koko ajan pompitaan kaupungista toiseen. Sarjassa olisi pitänyt näyttää yhtä naista vähän pidemmän aikaa kerrallaan.
Vaimo per jakso olisi ollut hyvä
Vierailija kirjoitti:
Emilia on matkustanut omalla urallaan ympäri maailmaa, mutta puhuu ralli-englantia eikä ole syönyt sushia.
Sussia, tarkoittanet
Sussia syödään ensimmäistä kertaa. Mitä helevetin sussia? Sussi? Ja Sirpa shössöttää kuin uudet tekohampaat ei olis oikein asettunut?
Tämä ”sussi”-episodi auttoi kyllä ymmärtämään, mitä AP ja Emilia näkevät toisissaan.
En ehkä pääse koskaan yli siitä kun lätkävaimo sylkee sussinsa misokuppiin - vai mitä ihmettä se teki. Syvästi järkyttynyt myötähäpeästä.
Ihania suomijuntteja nämä sussin syöjät.
Tällaisista varmaan täällä palstalla arvostetaan! :D
Ja aina on ollut kivaa itselläkin, sanoi.