Vyötärön ja lantion valtavan suuri ero
Vyötärönympärykseni on 61, lantion 97 cm. Harrastan liikuntaa, muttei mikään auta. Äidilläni on samanmuotoinen kroppa, nyt kyllä vyötäröä tullut lisää (lantiota myös). Eikö millään saisi takamusta pienemmäksi?
Kommentit (43)
No ei tämä ole mitään täydellistä, vaan ylä- ja alaosien yhteensopimattomuus. Kai se päärynävartalo. Olen myös reitevä, lihaksikas sellainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei tämä ole mitään täydellistä, vaan ylä- ja alaosien yhteensopimattomuus. Kai se päärynävartalo. Olen myös reitevä, lihaksikas sellainen. Ap
Istu naamalleni sinä täydellinen amatsoni.
-sama
Minullakin on sellainen kroppa ja miehet tykkää hulluna. Mitäpä siitä valittamaan.
Ehkä ap ei edes pidä miehistä? Miksi heti tullaan tuputtamaan "miehetkin" paskaa?
Kyllä käy, kunnon perse pitää olla ja reittä myös.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta miehenä totean, että mittojen ja kuvailun perusteella sulla on todella kaunis vartalo, ainakin omaan makuuni. Sellaista se on, ihmiset on eri mallisia ja aika pitkälti perinnöllisesti. Eri malleille on myös omat tykkääjänsä ja inhoajansa. Ei ole yhtä oikeaa vartalonmallia.
No sepä jokaisen naisen elämän onnellistuttaja onkin, miesten mielipide :D
Olisko aika herätä nykyaikaan sieltä 50-luvulta? Jostain viiskytluvun amerikkalaisesta Home Journal-naistenlehtimaailmasta!
Olin kerran eräässä infotilaisuudessa jossa esitelmöi tämäntyyppinen n. 30-35v nainen. Hän oli tosi kapeauumainen, aika pepukas ja aikamoinen "kupu" alavatsassa, tätä kaikkea korosti hänen tiukat strech-farkkunsa.
En muista kyseisestä infotilaisuudesta mitään muuta, nainen varasti huomioni täydellisesti <3
No, hänellä oli kaiken tämän lisäksi todella kauniit silmät.
M
Olisko jollain muuta kommentoivaa kuin mitä miehet ajattelevat? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istu naamalleni sinä täydellinen amatsoni.
-sama
Kuule istun vain itse valitsemani miehen naamalle. Eri amatsoni
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei taida sun perse kiinnostaa.
Minulla on muuten sama mittasuhde mutta 10cm lisää kumpaankin, ja olen todella ylpeä vartalostani. Ja kyllä, miehetkin tykkäävät :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on mitä naiset ajattelevat takapuolestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä pitäisi muiden kovasti naisten kehua ja kadehtia.
Mitäpä tuosta. Kaikki me jonkun mallisia olemme. Omia mittojani en edes muista, koska siitä on ihan hirveän kauan, kun joskus on tullut mitattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla liikkeellä ihmisiä, joiden mielestä kaikki liittyy muiden mielipiteisiin.
Minulla on ihan muut syyt. On äärettömän vaikea saada istuvia vaatteita näillä mitoilla. Ap
Siellä pepussa on isot lihakset pyöristämässä. Jos urheilet ja olet geneettisesti taipuvainen keräämään lantiolle vähänkin rasvan on aika vähän keinoja taistella omaa kropan malliaan vastaan. Itse olen saman ongelman parissa kamppaillut ja iän myötä olen hissuksiin oppinut hyväksymään oman muotoni. Terveellisempi vartalonmalli tämä on, kun sisäelinten ympärille ei kerry yhtä helposti rasvaa. Suurin ongelma itsensä hyväksymisen jälkeen onkin löytää istuvia vaatteita, kun vyötärö on paria kolmea kokoa muuta kroppaa pienempi.
Miksi valitat täydellisyydestä?
M