Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiks siitä ollu joskus jotain juttuja, että se ei sovi kaikille ja muutenkin siitä voi riippuen käytetyistä/vältellyistä aineista tulla likaiset hiukset ja saada tukkeutuneen päänahan. Ja se kai ei oo hyväksi hiuspohjalle eikä tukallekaan.
Joo, ei se sovi. Se on niillekin, joille sopii, pitkäaikaisessa käytössä kova rasite pään iholle. Ei se pesemättömyys itsessään haittaa, mutta kun sinne hiuksiin ja päänahkaan lisätään pesun jälkeen kaiken maailman mömmöjä, jotka sitten vähitellen kerrostuu kun niitä ei pestä ikinä kunnolla pois.🤢🤮
Mä olen itse tällä curly girl-metodilla, mutta pesen hiukset 3-4 kertaa viikossa ja joka kerta shampoolla. Jos pesisin vaan hoitsikalla, niin kylläpä olisi kamala pehko päässä, eli Johannankin kannattaisi vaan käyttää enemmän shampoota
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako noista vatsaperhosista joku yksi sama ihminen? Pikkasen jäänyt sulle levy päälle.
Siltä vaikuttaa. Ja sama ihminen kirjoittaa myös toistuvasti kuinka exä kokkasi terveellistä kalaruokaa ja hoiti lapset sekä kotityöt. Ikäänkuin ei olisi paljon ollut poissa työn vuoksi.
Mikäs sen kalastajan työ on?
Kotitoimistosta käsin tehtävä kalastusvälineiden sekä kalastuslomien myynninedistäminen.
Varmasti ollut kotona enemmän kuin 9-17 toimistoisit.
Jos blogia on yhtään seurannut tietää että bloggaajan bravuuri keittiössä on jauhelihakeitto ja irtarit, kalastaja valmisti perheen ruuat pääosin. Ja näkeehän muutoksen bloggaajassa, sillä on merkitystä mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Kotitoimistosta käsin tehtävä kalastusvälineiden sekä kalastuslomien myynninedistäminen.
Varmasti ollut kotona enemmän kuin 9-17 toimistoisit.Jos blogia on yhtään seurannut tietää että bloggaajan bravuuri keittiössä on jauhelihakeitto ja irtarit, kalastaja valmisti perheen ruuat pääosin. Ja näkeehän muutoksen bloggaajassa, sillä on merkitystä mitä syö.
Näin juuri. Lyhyessä ajassa näkyy muutos - ja sekin kuinka käy, jos vapaan lohen sijasta syö viljeltyä. Niitähän kasvatetaan nykyään kasvispelleteillä kun se on halvempaa, ja siksi niissä on vapaaseen loheen verrattuna häviävän pieni osa omegarasvoja. Puhumattakaan siitä, jos syö vaan irttareita, pitsaa ja punaviiniä...
Vierailija kirjoitti:
Miten toi KV töpöttelee Olavin instan videossa??!
Märät ja liukkast kivet toki, mutta itse menisin rennommin vaikka oon 20 v vanhempi enkä oo sportt ja tasapaino jalan leikkauksesta huono.
Erikoista.
Tuo liikkuminen on todella vaivalloista, kyseessä kuitenkin monta kertaa viikossa ”pepputreeniä” tekevä jumppapirkko jolla omiakin tunteja vedettävänä ja liikkuminen on kuin 80-v mummin hangessa.
Väitän että tällainen perussohvaperuna loikkasi kivien yli kolmella loikalla ja jos tekisi heikkoa, ojentaisi sohvaperunamieheni kätensä auttaakseen eikä kuvatakseen niin kuin tuo metsien lahja naisille tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ollut kotona enemmän kuin 9-17 toimistoisit.Jos blogia on yhtään seurannut tietää että bloggaajan bravuuri keittiössä on jauhelihakeitto ja irtarit, kalastaja valmisti perheen ruuat pääosin. Ja näkeehän muutoksen bloggaajassa, sillä on merkitystä mitä syö.
Näin juuri. Lyhyessä ajassa näkyy muutos - ja sekin kuinka käy, jos vapaan lohen sijasta syö viljeltyä. Niitähän kasvatetaan nykyään kasvispelleteillä kun se on halvempaa, ja siksi niissä on vapaaseen loheen verrattuna häviävän pieni osa omegarasvoja. Puhumattakaan siitä, jos syö vaan irttareita, pitsaa ja punaviiniä...
Kalastaja on varmaan ollut melko valveutunut näissä asioissa. Mut tietty Johanna on nähnyt senkin vaan narisemisena ja mahdollisuutena ostaa jotain kalastajalta salaa silloin kun tämä ei ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märät ja liukkast kivet toki, mutta itse menisin rennommin vaikka oon 20 v vanhempi enkä oo sportt ja tasapaino jalan leikkauksesta huono.
Erikoista.
Tuo liikkuminen on todella vaivalloista, kyseessä kuitenkin monta kertaa viikossa ”pepputreeniä” tekevä jumppapirkko jolla omiakin tunteja vedettävänä ja liikkuminen on kuin 80-v mummin hangessa.
Väitän että tällainen perussohvaperuna loikkasi kivien yli kolmella loikalla ja jos tekisi heikkoa, ojentaisi sohvaperunamieheni kätensä auttaakseen eikä kuvatakseen niin kuin tuo metsien lahja naisille tekee.
Metsien lahja 😆😆 oma metsien lahjani ois varmaan heittäny miut "huomaavaisesti" olalleen perse menosuuntaan ja hoitanut meidät molemmat tuon karikon yli.
Tämä ex-vaimon metsien lahja on taitaa vaan olla hieman toista maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista.
Liikkuu kyllä huonosti tuolla videolla.. eiväthän kaikki toki ole liikunnallisesti niin lahjakkaita, mutta tykkäävät siitä silti. Siis esim silloin kun Johanna oli niissä Fitness-päiväkirjoissa, hän ei ehkä ollut ketterimmästä päästä, mutta hänestä silti paistoi liikkumisen riemu. Ja tanssiahan hän osaa.
Ehkä kengät on huonot ja liukkaat? Tai on kova tuuli, niin kuin merellä yleensä? Siltikin täytyy ihmetellä, että kun blogia roikotetaan nykyään pelkkien yhteistöiden varassa, voisi luulla että olisi saatu blogijulkisuuden avulla uudet laadukkaat vaelluskengät koko poppoolle.
Ai nyt Kalastaja onkin ollut kotona viihtynyt kokkaava mies. Olette te huvittavia. Mutta jos se antaa teille jotain tyydytystä valehdella itsellenne tuollaisia asioita niin antakaa mennä:)
Voi kun sinulla on vaikea nähdä tosiasiat vaikka ne blogissa on ollut kaikkien luettavissa, myös sinun. Mutta ehkä vaaleanpunaiset lasisi ei sovellu lukemiseen? Tai luetun ymmärtäminen ei suju kun lasit maalaa maiseman pinkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt Kalastaja onkin ollut kotona viihtynyt kokkaava mies. Olette te huvittavia. Mutta jos se antaa teille jotain tyydytystä valehdella itsellenne tuollaisia asioita niin antakaa mennä:)
Toivottavasti pidät erityisesti tämän "antakaa mennä" -linjan etkä takerru kahden minuutin päästä taas seuraavaan kommenttiin, joka on mielestäsi väärä. 😄
Tuon yhden täällä keskustelussa meuhkaavan fanin on pakko olla johannan lähipiiriä, koska hän (ainakin olevinaan) tietää asioista enemmän kuin sen, mitä julkisesti on kerrottu. Täällä kun keskustelunaiheet pyörivät vain blogissa jaettujen asioiden ympärillä.
Herää kysymys, että tarkoittaako tuo hänen jatkuva vastaan vänkääminen siis sitä, että johanna on valehdellut blogissaan, että blogissa kirjoitetut tai muulla tavoin ilmi tuodut asiat ei olekaan totta? Se kyllä selittäisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ja ihmetyttää samanaikaisesti miten ero ja uusi ukkeli voivat vaikuttaa siihen, että Johannan hiukset on nykyään aina epäsiistin ja jopa hieman likaisen oloiset? Mutta iso muutos on niihinkin tullut. Erikoista. :D
Koska kalastajan kanssa Johanna koki jatkuvaa tarvetta laittautua enemmän miellyttääkseen miestään, ja nyt Olavin kanssa voikin olla oma itsensä koska kelpaa ihan sellaisena? :)
Mä kyllä peseydyn ym ihan itseni ja työympäristönikin vuoksi, mut ehkä Johanna on itse just tuollainen oikeasti. Ainakin joitakin vuosia sitten kun näin hänet muutamaan otteeseen Kotkassa ilman että kalastaja oli mukana Suomessa, oli aikas "boheemi", nätisti todettuna.
Melkoinen menninkäinen se on livenä. Lisäksi kuvissa näyttää pitkältä ja näyttävältä, mutta livenä on ihan eri mallinen vartaloltaan. Blogissa kuvakulmat hämää hyvin.
Salsasi:n instagramissa huomioni kiinnitti nätti ja linjakas KV. Ai että muka leveä ja litteä? Taitaa vaan kateus haista.
Ilkeys ja kateus näyttää vaivaavan kommentoijia. Syvällä ihmisessä, eivät itse näe, eivätkä myönnä, valitettavaa heille ja elämälleen.
Jotkut näköjään lukee blogia (ja katsoo kuvia) kuin piru raamattua ja sitten vähän vielä värikynää päälle, saadaan aikaan loistava koti-isä joka kokkaa terveellisiä kalaruokia ja hoitaa kodin sekä lapset. Ja jonka kiittämätön ja huikentelevainen vaimo hylkää hetken mielijohteesta toisen miehen vuoksi. Uusi mies paljastuukin huonoksi mieheksi ja lopussa kiittämätön vaimo on leveä ja turvonnut ja hiusrajakin paennut kun ei ole enää saanut terveellistä kalaruokaa.
Jännää miten tällainen ketju jossa puhutaan täysin keksittyjä asioita, saa olla täällä.
Salsasi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ja ihmetyttää samanaikaisesti miten ero ja uusi ukkeli voivat vaikuttaa siihen, että Johannan hiukset on nykyään aina epäsiistin ja jopa hieman likaisen oloiset? Mutta iso muutos on niihinkin tullut. Erikoista. :D
Koska kalastajan kanssa Johanna koki jatkuvaa tarvetta laittautua enemmän miellyttääkseen miestään, ja nyt Olavin kanssa voikin olla oma itsensä koska kelpaa ihan sellaisena? :)
Mä kyllä peseydyn ym ihan itseni ja työympäristönikin vuoksi, mut ehkä Johanna on itse just tuollainen oikeasti. Ainakin joitakin vuosia sitten kun näin hänet muutamaan otteeseen Kotkassa ilman että kalastaja oli mukana Suomessa, oli aikas "boheemi", nätisti todettuna.
Melkoinen menninkäinen se on livenä. Lisäksi kuvissa näyttää pitkältä ja näyttävältä, mutta livenä on ihan eri mallinen vartaloltaan. Blogissa kuvakulmat hämää hyvin.
Salsasi:n instagramissa huomioni kiinnitti nätti ja linjakas KV. Ai että muka leveä ja litteä? Taitaa vaan kateus haista.
Missä kohtaa sanoin, että on leveä ja litteä?😂😂😂 Sanoin, että on kuviinsa verrattuna melkoinen menninkäinen livenä. Eli lyhyt. Kuvissa näyttää tosi pitkältä, kuin olisi mallimitoissa, vaikka oikeasti on ihan tavallisen suomalaisen naisen näköinen.
Terveisin 156cm menninkäinen itsekin 😂
Vierailija kirjoitti:
Jotkut näköjään lukee blogia (ja katsoo kuvia) kuin piru raamattua ja sitten vähän vielä värikynää päälle, saadaan aikaan loistava koti-isä joka kokkaa terveellisiä kalaruokia ja hoitaa kodin sekä lapset. Ja jonka kiittämätön ja huikentelevainen vaimo hylkää hetken mielijohteesta toisen miehen vuoksi. Uusi mies paljastuukin huonoksi mieheksi ja lopussa kiittämätön vaimo on leveä ja turvonnut ja hiusrajakin paennut kun ei ole enää saanut terveellistä kalaruokaa.
Jännää miten tällainen ketju jossa puhutaan täysin keksittyjä asioita, saa olla täällä.
Miten sinä Sveitsi jaksatkaan spämmätä loputtomasti tätä ketjua? Ja kamala miten tykkäät laittaa sanoja ihmisten suihin ja tehdä koonteja muiden viesteistä. Eikö sulla ole parempaa tekemistä, oikeasti? Pidät monologia, kirjoitat illan viimeiset viestin ja aamun ensimmäiset. Tajuatko, että nostat tätä ketjua palstan etusivulle ja sitä kautta se saa vaan lisää huomiota koko ajan. Teet omalla käytökselläsi bloggaajalle karhunpalveluksen.
Onkohan se niin, että kun on kerran "päässyt" julkisuuteen, niin sieltä on niin kovin vaikea lähteä. Henkilö on varmasti koukuttunut siihen tunteeseen, mitä se sitten onkin.
Vierailija kirjoitti:
No tulihan se piru raamattua -argumenttikin sieltä vihdoin. Sulla se vaan sama levy pyörii vuodesta toiseen, ihan kuin itse bloggajallakin! :D
Erikoista.