Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin naiselle syntymäpäivälahjaksi lahjakortin koruliikkeeseen, suuttui etten muka yhtään tunne hänen makuaan

Vierailija
03.08.2019 |

Kun en ostanut itse korua vaan valitsin lahjakortin. Nainen on aika tarkka siitä millaisia koruja käyttää niin halusin olla varma ettei lahjavalinta mene pieleen.

Naiset, suuttuisitteko te tuollaisesta lahjasta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta onhan tuo vähän kuin antaa rahaa ja käskeä ostamaan itse oma lahjansa. Kaunis ajatus taustalla varmasti kuitenkin. Tyylikkäämpi veto olisi viedä nainen koruliikkeeseen ja voisitte yhdessä valita lahjan.

Vierailija
2/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loukkaantuisin lahjasta? Outo nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen 😄 Mies ei tosiaankaan tunne makuani ja kaapissa on koruja joita en käytä... Se on mies ja en mä oleta että sen pitäisikään mun maku tietää. Oon iso tyttö ja tiiän sen ite.

Vierailija
4/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Vaimosi on nirppanokka.

Vierailija
5/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kävelemään. Naisesi ei käy täysillä.

Arvaa olisiko hän suuttunut, jos olisit ostanut korun ja se ei olisikaan ollut juuri se mikä hänellä oli mielessään?

Vierailija
6/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut mahdollista antaa jotain mikä olisi voinut osua maaliin? Voi myös olla, että hän on puhunut asioista joita tarvitsisi ja haluaisi, ja ehkä näin toivonut että saisi jotain toivomaansa tms. Mene ja tiedä, jutelkaa asiasta ja käykää vaikka yhdessä valitsemassa se koru?

Lahjakortin ongelmahan on se, että siinä näkyy se arvo ja "hyvien tapojen mukaan" lahjan hinta ei saa näkyä.

Vierailija
7/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?!! Miten tuosta voi kukaan täysillä valoilla kulkeva suuttua....

Vierailija
8/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perhe ei koskaan oppinut tuntemaan mun makua, vaan sain aina lahjoja, jotka eivät vastanneet mun makua. Se oli kivaa.

Vierailija
9/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on sellaisia, joita on mahdotonta miellyttää. Ikävää, jos omaksi puolisoksi osuu sellainen.

Vierailija
10/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, mä olisin erittäin tyytyväinen lahjakorttiin. Olen ollut koruliikkeessä myyjänä ja joka viikko ovesta lappasi naisia jotka tulivat lahjaansa vaihtamaan. Usein suosittelin miehille jo valmiiksi ottamaan lahjakortin jos näytti siltä että naisen mausta ei ole tietoa.

Vierailija
11/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta harmittaisi kyllä miehen puolesta kun tuhlasi rahansa. En nimittäin ole kiinnostunut koruista, en käytä niitäkään jotka minulla jo on. Eli sen verran miehen olisi minua syytä tuntea, että hankkisi lahjakortin johonkin sellaiseen, millä olisi käyttöä.

Vierailija
12/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän naistasi siinä, että lahjakortti on tylsä lahja. Olen ykkösen kanssa samoilla linjoilla: kuin antaisi rahaa, mutta raha on vain korvamerkitty tiettyyn liikkeeseen. Toki ymmärrän senkin, että lahjakortti tuntuu turvallisemmalta valinnalta. Mutta lahjakortista puuttuu romantiikka. Naisesi haaveilee siitä, että saisi sinulta kauniin korun – eikä ajattele sitä, että todennäköisesti metsään menisi koska hänellä on tarkka maku.

Vierailija
13/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen taitaa suuttua aika usein paljon muustakin.

Vierailija
14/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykännyt kun mieheni antoi lahjakortteja vaatekauppoihin, osoitti mielestäni sen ettei yhtään tuntenut makuani tai ollut edes halukas tutustumaan siihen. Pääseehän lahjakortin kanssa helpommalla kun ei tarvitse yhtään miettiä mistä toinen pitää jne.

Vierailija
15/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vetelisin jo ympäri korvia...mä en käytä koruja, kelloja, enkä ole ikinä niitä ostanut.

Naimisissa kyllä ollaan, mutta ei siihenkään sormusta tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi