Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnellisesti naimisissa, mutta ihastunut toiseen

Ukkeli
02.08.2019 |

Olen vajaa 50v onnellisesti naimisissa oleva mies, minulla on ihana vaimo, 2 teini-ikäistä lasta, OK-talo, matkustellaan säännöllisesti, riitoja hyvin harvoin, arki rullaa rutiinein. Mutta olen jo pidempää aikaa korvia myöten ihastunut minua paljon nuorempaan naiseen (työkaveriin). En pysty asialle tekemään mitään, en saa hänet ajatuksista pois. Olen kuin teinipoika, ajattelen häntä koko ajan, haluan olla hänen seurassa koko ajan. Tilannetta pahentaa se että ihastus on molemminpuolista. Miten tällainen on edes mahdollista, että onnellinen vanha ukko ihastuu toiseen, vastoin omaa tahtoa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää, vaikuttaa mielenkiintoiselta. :)

Vierailija
2/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vajaa? Oletko aina ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 koulut vois jo alkaa

Vierailija
4/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on onnellisesti naimisissa, ei ihastu.

Vierailija
5/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa mies ei taida olla kuuminta hottia, sori jos totuus sattuu. 3

Vierailija
6/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuorempi nainen?

Vierailija
7/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko kysyt miten tällainen on edes mahdollista? Eihän noin ole koskaan aiemmin tapahtunut kenellekään! Suuri osa on myös myöhemmin katunut sekoilujaan, mutta ehkä sinä kuulut vähemmistöön. Kannattaa ottaa selvää.

Vierailija
8/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei oikein korreloi

etsi heti virhe yhtälöstä niin et joudu loukkuun

Vierailija
9/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se ”pidemmän aikaa”. Jos olet vähänkään älykäs, tiedät , että se rakkauden huuma kestää max 1000 päivää, usein paljon vähemmän. Se on vain selvää aivokemiaa. Tutkittu asia. Lue kirja ,Sekaisin Lovesta.

Kaitpa muistat miten kauan olit sekaisin, kun rakastuit vaimoosi. Sekin huuma loppui ja nyt on normaalia elämää.

KYLLÄ KOKENUT TIETÄÄ. Ei kannata liittoaan vaarantaa ihastumisten / rakastumisten takia.

Tilanne laimenee, vaikka se älyttömän ihanalta nyt tuntuukin.

Vierailija
10/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi. Hyvää avioliittoa ei todellakaan kannata pilata työkaverin vuoksi. Sinulla on niin paljon menetettävää, ettet tajuakaan. Yksi ystäväni teki sen virheen, että jätti työkaverin vuoksi miehensä. Nyt kahden vuoden päästä suhde on ohi, aviomiehen jättäminen kaduttaa, suhde lapsiin ja sukulaisiin surkea, rahat lopussa, tulevaisuus pelottaa. Ex ei ota takaisin, ystäväni on kysynyt jo sata kertaa.

Vierailija
11/35 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet onnellinen liitossasi, kehottaisin vaan nauttimaan ihastuksesta ja siihen liittyvistä fantasioista. Jos ryhdyt muuhun, voi hinta olla aika kova.

Vierailija
12/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan oikeasti edes mies.

Ei olisi ensimmäinen kerta kun nainen esiintyy miehenä.

Vierailija
13/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi. Hyvää avioliittoa ei todellakaan kannata pilata työkaverin vuoksi. Sinulla on niin paljon menetettävää, ettet tajuakaan. Yksi ystäväni teki sen virheen, että jätti työkaverin vuoksi miehensä. Nyt kahden vuoden päästä suhde on ohi, aviomiehen jättäminen kaduttaa, suhde lapsiin ja sukulaisiin surkea, rahat lopussa, tulevaisuus pelottaa. Ex ei ota takaisin, ystäväni on kysynyt jo sata kertaa.

Ohis. Tämän halusin kuulla. Itse olen naisena ihastunut nuorempaan työkaveriin ja tiedän jo kerran eron ennen lapsia kokeneena, että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Uskon myös siihen, että jos jotkut ihmiset on todella tarkoitettu toisilleen, niin tiet risteää myös myöhemmin uudelleen.

Paradoksaalista kyllä, jos olisin lapseton ja sinkku en varmasti ihastuisi nuorempaan rauhalliseen kundiin lainkaan.

Vierailija
14/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihan normaalia, nauti siitä!

Mistä muuten tiedät, että tunne on molemminpuolinen? Siinä tapauksessa kannattaa tavata vaikka työmatkalla ja katsoa mihin homma johtaa...

Vierailija
15/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nuorempi nainen joka on ihastunut töissä sinun kaltaiseesi vanhempaan mieheen. En tosin tiedä onko hän ihastunut myös minuun mutta toivon niin. Ties vaikka olisit juuri hän..

Menen aina ihan puupökkelöksi kun hän vierailee toimistollamme, niin ihana ja itsevarma mies. Olen itsekin naimisissa mutta haaveilen pääseväni tuon vanhemman miehen käsittelyyn..Kamalaa mutta ne fantasiat pitkin työpäivää ovat aika kuumottavia..Liian harvoin kyllä nähdään tuon miehen kanssa.

Vierailija
16/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin kuulostaa niin tutulta kaikkine yksityiskohtineen. Molemminpuolista ihastusta on ollut kauan. Voisipa vaan päästää vapaalle mutta kun ne parisuhteet.

Minäkin mietin oletko se juuri sinä, joka siellä kirjoittaa...

Vierailija
17/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on onnellisesti naimisissa, ei ihastu.

Pitkässä parisuhteessa ihastukset on ihan normaaleja ja ohimeneviä.

Kaikki riippuu siitä, että tekeekö mitään ja onko valmis rikkomaan pitkän parisuhteensa jonkun senhetkisen ihastuksen takia.

Olen 10 vuoden liiton aikana ollut kaksi kertaa ihastunut. En tehnyt mitään ja molemmat menivät ohi, olisi ollut ihan typerää tuhota koko parisuhde hetken huuman takia.

Vierailija
18/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin onnellisesti naimisissa, melko tuore avioliitto enkä ikinä ole ajatellut olevani pettäjä, enkä tiedä pystyisinkö siihen oikeasti mutta tuon vanhemman miehen takia ajatukset kyllä pyörii ihan liikaa siellä missä ei pitäisi. Voisipa karata hänen kanssaan veneellä mökille, nauttia punaviiniä ja toteuttaa näitä fantasioita..tai töissä jossain hiljaisella käytävällä käytäisiin toistemme kimppuun, huh. Parempihan se on pitää fantasiat fantasiana mutta kyllä lämmittäisi mieltä jos tietäisin että tuo mies ajattelisi näitä samoja minusta..T: viestin 15 nuorempi nainen.

Vierailija
19/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit rakastanut ja kunnioittanut vaimoasi, ei tuollaista olisi voinut koskaan tapahtua.

Osa miehistä on niin tyhmiä kun tulevat tuohon ikään. Kuvittelevat että uusi onni ja nuoruuden huuma tulee nuoremmasta naisesta.

Jokainen on oman onnensa seppä. En usko että voit asialle enää tuossa vaiheessa mitään tehdä kun jo niin syvällä suossa olet ja sen verran heikkomielistä ainesta.

Vierailija
20/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin onnellisesti naimisissa, melko tuore avioliitto enkä ikinä ole ajatellut olevani pettäjä, enkä tiedä pystyisinkö siihen oikeasti mutta tuon vanhemman miehen takia ajatukset kyllä pyörii ihan liikaa siellä missä ei pitäisi. Voisipa karata hänen kanssaan veneellä mökille, nauttia punaviiniä ja toteuttaa näitä fantasioita..tai töissä jossain hiljaisella käytävällä käytäisiin toistemme kimppuun, huh. Parempihan se on pitää fantasiat fantasiana mutta kyllä lämmittäisi mieltä jos tietäisin että tuo mies ajattelisi näitä samoja minusta..T: viestin 15 nuorempi nainen.

Noita ajatuksia kannattaa kyllä tarkastella ja miettiä, että tosissaanko olisit valmis lähtemään toisen miehen matkaan jos tämä sinusta olisi kiinnostunut.

Jos vastaus on kyllä, niin kannattanee miettiä miksi näin on.

Meillä oli aika, jolloin aviomiehen kanssa meni huonosti. Tunsin ihastumista yhteen mieheen, ja tiesin että jos sanallakaan olisin vihjannut, niin se mies olisi varmasti lähtenyt matkaan.

Mutta silti en tehnyt mitään. Koska kun vähääkään mietti, että niin tehdessä liitto mieheeni olisi totaalisen ohi, eikä paluuta enää olisi.

Ihastus meni aikanaan ohi ja parisuhde mieheni kanssa parantunut huimasti.

Ja olen todella onnellinen, etten kertonut puolella sanallakaan kenellekään siitä ihastumisesta, ja etten tehnyt mitään typerää tuon ihastumisen takia.