Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnellisesti naimisissa, mutta ihastunut toiseen

Ukkeli
02.08.2019 |

Olen vajaa 50v onnellisesti naimisissa oleva mies, minulla on ihana vaimo, 2 teini-ikäistä lasta, OK-talo, matkustellaan säännöllisesti, riitoja hyvin harvoin, arki rullaa rutiinein. Mutta olen jo pidempää aikaa korvia myöten ihastunut minua paljon nuorempaan naiseen (työkaveriin). En pysty asialle tekemään mitään, en saa hänet ajatuksista pois. Olen kuin teinipoika, ajattelen häntä koko ajan, haluan olla hänen seurassa koko ajan. Tilannetta pahentaa se että ihastus on molemminpuolista. Miten tällainen on edes mahdollista, että onnellinen vanha ukko ihastuu toiseen, vastoin omaa tahtoa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se viidenkympin villitys, joka johtaa tuhoon ja perikatoon. Harhainen vanha papparainen kuvittelee , että hänellä on menekkiä nuorempien naisten keskuud saa. Säälittävää ja naurettavaa.

Vierailija
22/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Jollain on taas viikonloppuna liikaa aikaa näille mielikuvitustarinoille. Mitään uutta ja omaperäistä ei tässä casessa ole verrattuna viimeviikoiseen. 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää ihastuminen on itselle totisinta totta, mutta pitää koittaa nauttia vaan niistä fantasioista eikä tehdä mitään. Harmittaa vaan kun en ole ikinä päässyt kenenkään vanhemman kokeneen miehen käsiin, haluaisin tietää millaista se on. En usko että oma ihastukseni kirjoittelisi tänne tai ehkä edes tietää koko palstasta, ei ole oikein sen tyylinen mutta mistä sitä tietää..

Vierailija
24/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kerran tuntuu aivan vastustamattomalta ja on yhtä innoissaan kuin sinäkin, niin hommiin vaan. Et voi tietää, mitä tapahtuu kuin antamalla sitten vain mennä ja kokea ne asiat, joista nyt haaveilet. Mietit sitten, kun olet päässyt tavoitteeseesi, Minun mielestäni ikäisesi miehen pitäisi uskaltaa ja kantaa vastuu, jos asiat eivät menisikään niin kuin mielessäsi toivot. Elämä on elämistä varten ja sellainen jossittelu Vauva-palstan AV:lla ei ole sitä. Lykkyä tykö!

Vierailija
25/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas ihastuminen kertoo, että omasta nykyisestä suhteesta puuttuu jotain. Kannattaa miettiä tarkkaan, että mitä on vaakakupissa - mistä on valmis luopumaan- mitä tulee tilalle ?  Elämässä tulee joskus hetkiä, jolloin tilaisuuksiin pitää tarttua ja uskaltaa ottaa riskejä. Tasan yksi elämä; Se pitää elää niin, että on itse tyytyväinen.

Vierailija
26/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kertoisit asian vaimollesi ja ehdottaisit, että haluaisit kokeilla sitä nuorta naista. Laittakaa avioliitto jäähylle vaikka puoleksi vuodeksi. Voihan vaimolla olla samankaltaisia ajatuksia. Joskus tunne myös laimenee kummasti, kun se kertoo pois.

Vierailija
27/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap tilanteestasi vähän lisää.

Vierailija
28/35 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/35 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tapasitko ihastuksesi tänään? Minä tapasin hänet (ehkä sinut?) tänään. Ja liekit löivät molemmilla ja kovaa.

Vierailija
30/35 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ajatukset kertovat suhteesta vaan sen että ollaan oltu kauan yhdessä ja helposti alkaa haikailla jonkun uuden jännittävän perään kun on ollut vuosia saman kumppanin kanssa ja harrastanut samaa tosin hyvää seksiä. En silti osaisi kuvitella olevani suhteessa vanhemman miehen kanssa, kyllästyisin pian ikäeron tuomiin rasitteisiin. Mutta voihan sitä joskus ihastua ja haaveilla kaikesta mukavasta, eniten arvostan kuitenkin sitä omaa kumppania joka tuntee minut, tietää mistä tykkään ja kenen kanssa viihdyn muutenkin. Todennäköisesti ihastuksen kanssa peuhaaminen olisi pettymys ja toisi kauhean morkkiksen, siksi sitä ei oikeasti toteuttaisi. Mutta piristää työpäivää nuo tuhmat fantasiat..

Vierailija
31/35 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nuorempi nainen joka on ihastunut töissä sinun kaltaiseesi vanhempaan mieheen. En tosin tiedä onko hän ihastunut myös minuun mutta toivon niin. Ties vaikka olisit juuri hän..

Menen aina ihan puupökkelöksi kun hän vierailee toimistollamme, niin ihana ja itsevarma mies. Olen itsekin naimisissa mutta haaveilen pääseväni tuon vanhemman miehen käsittelyyn..Kamalaa mutta ne fantasiat pitkin työpäivää ovat aika kuumottavia..Liian harvoin kyllä nähdään tuon miehen kanssa.

t. Pentti 50 v

Vierailija
32/35 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sanotaan viidenkympin villitykseksi. Mistä tiedät, että nuorempi nainen on kiinnostunut sinusta? Ihastuneena helposti tulkitsee normiystävällisyyden väärin. Ihastus kertoo, että kaipaat elämääsi vähän säpinää. Jos rakastat vaimoasi niin muistat, miten rakkaus hänenkin kanssaan alkoi. Ja on jatkunut näin kauan, toisin kuin niin monissa suhteissa. Jos olet valmis menemään pitemmälle kuin haaveiluun, niin se sysää liikkeelle asioita, joita ehkä kadut loppuelämäsi. Teini-ikä on pahin ikä sille, että uskottomuus paljastuu, välit voi mennä loppuiäksi pahimmillaan. Teinit ovat niin mustavalkoisia. Sympatiat ovat myös petetyn puolella ja ystävät ja tuttavat valitsevat puolensa, jos ero tulee. Kaikki naiset eivät anna anteeksi syrjähyppyjä, vaan panevat eron heti vireille. 

Vierailija
33/35 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla miten tässä kävi?

Vierailija
34/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/35 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei aloittaja varmaan enää lue tätä, mutta olen itse nuorempi nainen ja tunnen samoin vanhempaa miestä kohtaan. En saa häntä pois ajatuksistani!