Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Upein suomalainen julkkiskaunotar?

Vierailija
02.08.2019 |

Kuka on mielestänne upein suomalainen julkkiskaunotar?

Minun mielestäni uutisankkuri Piia Pasanen on yksi Suomen upeimpia julkkiskaunottaria, ellei peräti upein. Hän on kaunis ja pukeutuu aina tyylikkäästi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Ruutu on kaunis ja tyylikäs.

Vierailija
2/39 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Janni Hussista. Osaa nauraa itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "julkkiskaunotar" käsitteenä tarkoittaa ketä tahansa julkisessa ammatissa olevaa naista, itse tykkään Jenni Vartiaisesta: itsevarma muttei diiva ja tosi upea myös ilman paksua meikkikerrosta tai silikoniryntäitä.

Vierailija
4/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon kauniita. Yksi jota pidän todella kauniina on parin vuoden takainen miss Suomi Mikaela Söderholm.

Vierailija
5/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hussii

Vierailija
6/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina Fry<3

Vierailija
7/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina, Belorffi ja Torppa tietty

Vierailija
8/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella kunnioituksella ap, mutta mun mielestä P.P ei ole mikään kaunotar. Mutta mielipiteitä on- ja saa olla monenlaisia.

https://www.google.com/search?q=piia+pasanen&client=firefox-b-d&tbm=isc…:

Vierailija
9/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Kokander

Vierailija
10/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus 90-luvulla Satu Silvon ajamassa punaisella avoautolla ( elokuvan kuvauksissa). Muistan ihmetelleeni kuinka kukaan voi olla noin upea.

Hän on edelleen todella karismaattinen nainen.

Vierailija
11/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni uutisankkuri Piia Pasanen on yksi Suomen upeimpia julkkiskaunottaria, ellei peräti upein. Hän on kaunis ja pukeutuu aina tyylikkäästi.

Joo Piia Pasanen saa ääneni myös, mielettömän upea nainen 46-vuotiaaksi. Jotkut IG:ssä vielä tytöksikin erehtyvät kutsumaan kehuessaan häntä, ottaisin sen ihan vaan kunniana tossa iässä, vaikken itse tota sanaa käyttäisikään. Tyylikäs leidi on myös, kuten sanoit. Oon itekin ihaillu Piiaa jo pidemmän aikaa, vaikka oon todella paljon häntä nuorempi kundi.

Vierailija
12/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joskus 90-luvulla Satu Silvon ajamassa punaisella avoautolla ( elokuvan kuvauksissa). Muistan ihmetelleeni kuinka kukaan voi olla noin upea.

Hän on edelleen todella karismaattinen nainen.

No Satuhan on hurmaava, suorastaan herkullinen. Karisma menee jo kauneudenkin ohi. Kuvat eivät tee oikeutta. Tämä nainen ottaa tilan haltuun heti, kun astuu huoneeseen.

Vierailija
13/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita Airisto kautta aikojen.

Vierailija
14/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa on ehdoton ykkönen

Vierailija
15/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jartsa K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Piia Pasanen saa ääneni myös, mielettömän upea nainen 46-vuotiaaksi. Jotkut IG:ssä vielä tytöksikin erehtyvät kutsumaan kehuessaan häntä, ottaisin sen ihan vaan kunniana tossa iässä, vaikken itse tota sanaa käyttäisikään. Tyylikäs leidi on myös, kuten sanoit. Oon itekin ihaillu Piiaa jo pidemmän aikaa, vaikka oon todella paljon häntä nuorempi kundi.

Ja se, että naisella on älyä päässä, vain korostaa hienosti hänen kypsää kauneuttaan. (Kypsä tässä yhteydessä=aikuinen nainen).

Vierailija
16/39 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon kauniita. Yksi jota pidän todella kauniina on parin vuoden takainen miss Suomi Mikaela Söderholm.

Totta

Vierailija
17/39 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen, Tiina Laine, Janni Hussi

Vierailija
18/39 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Liisa Tilus

Vierailija
19/39 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia Pasanen, Susanna Laine, Jenni Vartiainen, Satu Silvo (karisma erityisesti). Sen sijaan Janni Hussista ja Janina Frystä en pidä, oikeastaan samoista syistä. Molemmat höpöttävät kaiken julkisuudessa, ovat diivan oloisia ja välillä teennäisiä. Myös liian ”värkättyjä” ja meikattuja usein ts. kaikki kikat käytetty kauneuden hyväksi ja mietitään vaan mistä kulmasta näyttää hyvältä.

Vierailija
20/39 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina Halttu.

Aivan mielettömän kaunis nainen.

Ihailen. Kumpa olisin itsekin yhtä upea.

T. Kohta nelikymppinen heteronainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan