Rita Niemen Instagram-profiili kaapattu?
Kommentit (48)
YleensÀ varmennetun tilin omaavat kÀyttÀjÀt voivat saada tilin takaisin. NimittÀin kÀyttÀjÀt joilla on sininen merkki ovat varmistaneet Instagramissa oikean nimensÀ ja lÀhettÀneet kuvan henkilötodistuksesta. SitÀ kautta Instagram vielÀ vahvistaa, ettÀ kyse on aidosta ihmisestÀ. Kaappaustilanteissa tÀmmösen henkilön tili on helpompi saada takaisin eli Instagram itse vaihtaa salasanan ja tiedot, jolloin tilin kaapannut henkilö kirjautuu ulos eikÀ pÀÀse enÀÀ takaisin. SUBin Instagram palautettiin tÀnÀÀn ja osa vanhoista kuvista palasi. Muistaakseni tubettaja Veronica Verho koki saman kohtalon, mutta juuri varmennetun tilin kautta sai kaikki kuvatkin takaisin.
mitÀ tarkoittaa tilin kaappaus? eli hÀnen salasanansa on arvattu oikein?
Valitettavasti ei ole kovin harvinaista, ettÀ useampien tuhansien seuraajien tilejÀ hakkeroidaan. Ne jotka ei ole varmennettuja yleensÀ jÀÀ sille tielle ja myydÀÀn seuraajineen pÀivineen eteenpÀin. Subin Instassa oli eilen myös jonkun artistin kuva profiilikuvana ja puhuttiin jostain manageroinnista. Liekö bioon laitettu linkki olisi johtanut virus-sivustolle jne.
NÀköjÀÀn Ritan on mutta Akin ei.Huomasin ettÀ Love Island Veeran ei ole ja 52000 seuraajaa.
Mun tiliÀ ei kyllÀ kaapata kun seuraajia niin vÀhÀn.
TÀssÀ sen nÀkee kuinka joillekin ihmisille on tÀÀ sosiaalinen media niin tÀrkeÀ. Oli sitten bisneskÀyttöön tai muuten vaan. Ihmiset on niin riippuvaisia, ainakin tÀÀ pariskunta. Mutta kyllÀ se takaisin palautuu. SillÀ tavalla saadaankin taas uusi juttu mediaan jaettavaksi!
Vierailija kirjoitti:
mitÀ tarkoittaa tilin kaappaus? eli hÀnen salasanansa on arvattu oikein?
yleensÀ joku palvelu murretaan missÀ lÀhtee kasa sÀhköpostiosoitteita ja niihin liitetyt (toivottavasti) kryptatut salasanat. No sitten ne salasanat avataan rainbow tablella jos on salting jÀÀny hoitamatta tai sitten laitetaan koneet laulamaan pariksi vuodeksi.
Sitten kriminaaleilla on vaikka 10 miljoonaa kÀyttÀjÀtunnusta ja salasanaa.
Kuka tunnustaa kÀyttÀvÀnsÀ samaa salasanaa jossain toisessa palvelussa? Hups, ei sitÀ tarvitse arvata kun se tiedetÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan laitettu yksityiseksi eli ei voi seurata uudet ihmiset.
Itse olen vanha seuraaja en nyt uskalla vielÀ poistua.
MinÀkin nyt seuraan edelleen. NÀkee ainakin mitÀ siellÀ tapahtuu.
Poistaa uusimmat ekana. On nyt vuodessa 2016. Rita vaan nuorenee koko ajan kun katsoo uusimpia kuvia.
Sen instan takia nÀhty vaivaa ja ne on yrittÀjiÀ.
Mainostavat instassa ja vauvan kuvat poistettu.
Insta on mainio valokuvauskansio.
KyllÀ ymmÀrrÀn ettÀ Ritaa itkettÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Poistaa uusimmat ekana. On nyt vuodessa 2016. Rita vaan nuorenee koko ajan kun katsoo uusimpia kuvia.
Sen instan takia nÀhty vaivaa ja ne on yrittÀjiÀ.
Mainostavat instassa ja vauvan kuvat poistettu.
Insta on mainio valokuvauskansio.
KyllÀ ymmÀrrÀn ettÀ Ritaa itkettÀÀ.
Joo mutta kun ne saadaan palautettua sinne. EttÀ ihan turhaan.
Ne tekee instan avulla bisnestÀ. Yhteistyökumppanit on nyt sen vale Ritan sivuilla
Ei ole mikÀÀn normaali nakki.
Mun tili jos kasvattaisin niin eipÀ tuo haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ne tekee instan avulla bisnestÀ. Yhteistyökumppanit on nyt sen vale Ritan sivuilla
Ei ole mikÀÀn normaali nakki.
Mun tili jos kasvattaisin niin eipÀ tuo haittaisi.
NiinpĂ€! Ăitini tili joskus kaapattiin ja Ă€itini teki uuden. Ritan profiilin kanssa ei vaan ole niin yksinkertaista.
Nyt on jo vuodessa 2015. Siis tÀÀ kuvien poistaminen.
Jos olet seuraaja. Poistu.
Oma tilisi on vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet seuraaja. Poistu.
Oma tilisi on vaarassa.
MillÀ perusteella?
Itse ainakin poistun seuraamasta. En halua ettÀ mikÀÀn rikollinen pÀÀsisi omaan puhelimeeni kÀsiksi....
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin poistun seuraamasta. En halua ettÀ mikÀÀn rikollinen pÀÀsisi omaan puhelimeeni kÀsiksi....
Ei pidÀ hylÀtÀ toista hÀdÀn hetkellÀ. Vaan pysyÀ tukena.
On tosiaan laitettu yksityiseksi eli ei voi seurata uudet ihmiset.
Itse olen vanha seuraaja en nyt uskalla vielÀ poistua.