Ei ole ihme ettei pennut osaa eikä jaksa odottaa yhtään mitään!!!!!! Terveisiä uimahallista, Tikkurilasta.
Olin lippuluukulla ostamassa Smartumin puhelinsovelluksella sarjalippua, siihen nyt sattuu menemään hieman enemmän aikaa, kuin että viskataan kolikot tiskiin.
Takanani on äiti, kaksi lasta ja mummo. Mummo nalkuttaa koko ajan, että "mikä siinä nyt kestää?? Uimahalli ei ole edes kauan enää auki! Kyllä rahalla maksu on paljon nopeampaa!! Ja poika, arviolta n. 8v. säestää ja vinkuu: "kauaan siinä vielä kestäääääää??? ym...
Ai saatana. Pinna paloi. Käännyin sitä kakaraa päin, ja sanoin sille että kyllä kuule tässä elämässä joutuu joskus myös odottamaan!
Ai saakeli, ei ole ihme että se pentu oli tuollainen, mummo on hyvin opettanut, ja äitinsä ei tehnyt yhtään mitään.
Terveisiä vaan sille känisevälle mummolle, että haudassa ei ole sitten kiire!
Kommentit (26)
Mitäs ne :D kiusallinen hiljaisuus täytti tilan? Hyvä että sanoit.
Miksi digitaalinen maksaminen tekee kaikesta niin helppoa?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tuli hetken hiljaisuus. Anteeksi kielenkäyttöni, mutta olen edelleen raivoissani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa AP ei kehdannut sanoa mitään ja kiukkua sinisten meni pukuhuoneeseen fantasioimaan kuinka olisi kääntynyt 🐷
Miten tämä nyt on sukupolviasia? Eikös se mummokin ollut kärsimätön? Ei tarvitse arvata että mistähän on tavat opittu.
Joo, valitettavasti nykyihmiset ovat tulleet tuollaisiksi. Ei jakseta odottaa yhtään, ollaan itsekeskeisiä minä minä henkilöitä. Ei kaikki, mutta huomattavan yleistä.
Ihmistä ei ole luotu moderniin maailmaan, vaan meidän olisi kaikkein parasta elää syvässä luontosuhteessa elämää kunnioittaen.
Suihkutiloissa pienenpi poika, n. 4v, katsoi minua ja totesi äidilleen: "sillä oli isot tissit". No, se menee pienen pojan sutkautuksiin :) Toivottavasti sen pojan äiti kuitenkin opettaa, ettei ole sopivaa möläytellä noin.... sanoin sille pojalle "kiitos" ja jatkoin matkaani:)) Piristi päivää sen mummon ja pojan ränkytyksen jälkeen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Suihkutiloissa pienenpi poika, n. 4v, katsoi minua ja totesi äidilleen: "sillä oli isot tissit". No, se menee pienen pojan sutkautuksiin :) Toivottavasti sen pojan äiti kuitenkin opettaa, ettei ole sopivaa möläytellä noin.... sanoin sille pojalle "kiitos" ja jatkoin matkaani:)) Piristi päivää sen mummon ja pojan ränkytyksen jälkeen.
ap
Toivottavasti tapahtui naisten puolella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Toivottavasti tapahtui naisten puolella...
😄kyllä.
Ap
Käteinen ei ole tätä päivää, ja siksi sitä käyttävät vain mummot.
Millä oikeudella ap mummottelee vieraita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
No vanha eukko sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mummottelu on kehumista. Tuskin mummo näitä kehumisia kuitenkaan lukee.
*eri
Siis mummo nalkuttaa mikä kestää ja huusit lapselle? Miksi et sille mummolle sanonut mitään? Et tainnut uskaltaa, nössö
Vierailija kirjoitti:
totta, se oli todennäköisesti lasten oma äiti joka on saanut ne nelikymppisenä ja oli nyt vain tooooodella väsynyt
Pistän paremmaksi. Olin tänään kaupassa, kun vanhat ihmiset nalkuttivat kassajonossa, että mikä siellä kassalla kestää. Kassalla oli asioimassa nainen pyörätuolissa. En sanonut mitään, vaikka mieli teki. Ei kait sen ikäsiä pysty enää kasvattamaankaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis mummo nalkuttaa mikä kestää ja huusit lapselle? Miksi et sille mummolle sanonut mitään? Et tainnut uskaltaa, nössö
Sinä nössö et ole oppinut vielä lukemaan?
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi. Olin tänään kaupassa, kun vanhat ihmiset nalkuttivat kassajonossa, että mikä siellä kassalla kestää. Kassalla oli asioimassa nainen pyörätuolissa. En sanonut mitään, vaikka mieli teki. Ei kait sen ikäsiä pysty enää kasvattamaankaan?
Kerran joku vanhempi rouva oli niin raivoissaan kassalla kun kassahenkilö auttoi häntä edellä olevaa naista (jolla oli käsi paketissa) pakkaamaan ostokset. Meni ehkä 30 sekkaa. Jotain se ikäihminen tiuski kassalle pakasteiden sulamisesta.
Ilmoitin kassan käytöksestä kaupan palautepostiin ja kehuin hänen hermojaan siinä tilanteessa. Sainkin vastauksen jossa kassalle luvattiin jotain pientä hyvästä työstä. Se ilahdutti.
Muistakaa että myös positiivista palautetta voi laittaa työntekijöistä.
odotan että musta tulee 18 niin saan ostaa es ja koff