Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa vanhoihin salkkareihin, mistä voi katsoa?

Vierailija
02.08.2019 |

Youtubessa on vaan clippejä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykää mulle VHS:iä :c

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kuutuubista löytyy melko paljon kokonaisia jaksojakin, ite oon kolunnu jo varmaan kaikki läpi.

Saisivat jatkaa niitä dvd:jen julkaisemista.

Vierailija
4/9 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on 1-1004 jaksoon asti, osasta on kakkososat linkin takana. Muualta sitten ei löydykään muuta kuin yksityishenkilöiltä nauhotettuna.

Vierailija
5/9 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tampereella on kirjastossa reilusti Salkkarit-DVD:itä, mukaan lukien ihan ekat jaksot. En tiedä miten muissa kaupungissa, Helsingissä varmasti on.

Vierailija
6/9 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Tampereella on kirjastossa reilusti Salkkarit-DVD:itä, mukaan lukien ihan ekat jaksot. En tiedä miten muissa kaupungissa, Helsingissä varmasti on.

Kirjastojen pitäisi pystyä lainaamaan toisista kirjastoista. Eli jos omassa kirjastossa ei ole matskua, voit etsiä sitä koko Suomesta ja varata itsellesi DVD:itä esim. Tampereelta. Siitä saatetaan toki periä maksu.

Vierailija
7/9 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista salkkareista on dvd:nä muuten vain 1-180 jaksot. 181-600 löytyy vain silloin kun joku viittii ladata jollekin sivulle muitten katseltavaksi.

Itse ainakin näen vanhat salkkarit niinä missä on ne vanhat hahmot ja kokoonpanot. Alunperin taisi olla suunnitteilla 540 jaksoa tai jotain sinnepäin.

Vierailija
8/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph. 50 jakso,voin poistaa 👙🍀🙂🙃

Vierailija
9/9 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mega-tmv linkillä jaksoja vuodesta 2013 Tammikuusta alkaen eteenpäin.

Jos on tarjolla, ota yhteyttä mariajessica876537@gmail.com niin viilataan hinta kohdalleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän