Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ruokavalio mättöruuan seurauksena lihoneelle?

Vierailija
02.08.2019 |

Onko kenties omakohtaista kokemusta? Himoitsen todella paljon rasvaista, suolaista ruokaa ja syön isoja annoskokoja, vaikkei ole edes nälkä. Saatan esim. välipalana syödä kokonaisen pakastepatongin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto

Vierailija
2/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keto

Lisää rasvaa rasvalla lihonneelle? Selvä.

Aloittajalle sanoisin: kasviksia, marjoja, hedelmiä, kaikki muu minimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:2

Telkkarissa alkoi juuri ruotsalainen dokkari, olikohan suomennettu ihan Paras dieetti (Bästa dieten alkup). Siinä neljä pariskuntaa aloittaa jokainen eri dieetin kuukauden ajaksi. Vhh, vegaani, virallisten suositusten mukainen ja 5:2. Sen verran voin paljastaa että labratulosten ja pariskuntien fiilisten perusteella 5:2 osoittautuu parhaaksi. Vhh:lla olleiden kolesterolit muuten huononee radikaalisti.

Vierailija
4/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omakohtaista kokemusta, olin ennen 105kg (olen 164-senttinen nainen) ja nyt 58kg.

Ei pakko olla mitään ketoa, karppaamista, himoliikuntaa jne.. Yksinkertaisesti pitää vaan oppia laskemaan kaloreita.

Itsellä peruskulutus vuorokaudessa (24 tunnissa) on vain 1600kcal joten söin todella, todella monta kuukautta 1100-1200kcal per päivä. Runsaasti proteiinia, pehmeää rasvaa kuten avokadoa ja oliiviöljyä, erittäin vähän tai ei ollenkaan roskaruokaa (ehkä yksi pieni suklaapatukka muutaman päivän välein).

Eikä tietenkään onnistunut ensimmäisellä yrityksellä, repsahdin monta kertaa mässäilemään. Uskon että tulee tapahtumaan sinulle kuten tapahtui minulle ja sadoille miljoonille muillekin laihduttajille. Ei siinä ole mitään pahaa kunhan lopputulos on miellyttävä.

Ei siis ole oikotietä tai mitään superruokavaliota. Vain itsekuri ja sen ymmärtäminen paljonko kaloreita eri ruuissa on, auttaa. Ja pitää myös laskea esim. ruuanlaittoon ja salaattiin käytetyt öljyt jne., teelusikallisessa oliiviöljyä voi olla liki 100kcal.

Vierailija
5/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto

Huono idea sinullakin. Kroppa voi todella huonosti, jos vaihtaa lennosta roskaruokavaliosta noin suolattomaan ja rasvattomaan ruokavalioon. Lisäksi proteiinia tulee tuolla sun ohjeella mitätön määrä.

Vierailija
6/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto

Huono idea sinullakin. Kroppa voi todella huonosti, jos vaihtaa lennosta roskaruokavaliosta noin suolattomaan ja rasvattomaan ruokavalioon. Lisäksi proteiinia tulee tuolla sun ohjeella mitätön määrä.

Et ymmärtänyt lausetta kaikki muu minimiin?

Vierailija
7/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On omakohtaista kokemusta, olin ennen 105kg (olen 164-senttinen nainen) ja nyt 58kg.

Ei pakko olla mitään ketoa, karppaamista, himoliikuntaa jne.. Yksinkertaisesti pitää vaan oppia laskemaan kaloreita.

Itsellä peruskulutus vuorokaudessa (24 tunnissa) on vain 1600kcal joten söin todella, todella monta kuukautta 1100-1200kcal per päivä. Runsaasti proteiinia, pehmeää rasvaa kuten avokadoa ja oliiviöljyä, erittäin vähän tai ei ollenkaan roskaruokaa (ehkä yksi pieni suklaapatukka muutaman päivän välein).

Eikä tietenkään onnistunut ensimmäisellä yrityksellä, repsahdin monta kertaa mässäilemään. Uskon että tulee tapahtumaan sinulle kuten tapahtui minulle ja sadoille miljoonille muillekin laihduttajille. Ei siinä ole mitään pahaa kunhan lopputulos on miellyttävä.

Ei siis ole oikotietä tai mitään superruokavaliota. Vain itsekuri ja sen ymmärtäminen paljonko kaloreita eri ruuissa on, auttaa. Ja pitää myös laskea esim. ruuanlaittoon ja salaattiin käytetyt öljyt jne., teelusikallisessa oliiviöljyä voi olla liki 100kcal.

Ei ole itse aiheeseen kommentoitavaa, mutta haluan tälle kirjoittajalle sanoa, että wau! Todella upeasti olet onnistunut! Voit kyllä olla hyvin ylpeä itsestäsi! 👍

Vierailija
8/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto

Et ymmärtänyt lausetta kaikki muu minimiin?

No en! Se tarkoittaa myös rasvan ja proteiinin saantia minimiin, mikä on järjetöntä!

Vierailija
9/9 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up