Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutellaanko fb-kirppis -tyyliin?

Vierailija
02.08.2019 |

Kysyn ensin mieheltä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ja yv.

Kysyin mieheltä. Ei se mahdukaan meille. Vapautan.

Vierailija
2/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn pinnasängyn ekalle hakijalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten pitkä ketju tästä tulee? Vastaatko heti, jos laitan jotain? Laitatko kuvia? Miksi myyt? Kuka mitä häh?

Vierailija
4/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kumminkin tuoda kun mun auto on korjaamolla ja oikeastaan se ei ole edes mun auto ja sinne ei mahtuisikaan.

Tänne meille pääsee kyllä, loput pihatiestä pitää kantaa mutta sitä on vain 800 m itse en pysty jalkavaivaisena auttamaan.

Ja oliko niin että sinulle sopii viikonloput? Eli jos tiistaina tulet sitten klo 7.30. En mielellään jousta tuosta ajasta vaikka tulen vaihtamaan sitä vielä 5 kertaa.

Ja minusta hintapyyntö on aika korkea että jos parikymppiä lasket hintaa kun on niin näppärä sinun tuoda se tähän lähelle 300 km päähän.

En kiittele. Kun tulet, käteistä ei ole.

Vierailija
5/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä jutellaan? Jutteletko vain ensimmäisen vastaajan kanssa? Sovitaanko kellonaika, milloin tullaan juttelemaan ja entäs jos tuleekin joku este? 

Vierailija
6/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalavalla kuva kyntteliköstä pöydällä ja teksti "annetaan kynttelikkö".

"Hei toi pöytä on tosi ihana, sopii just meille! Koska voin tulla noutamaan, mahtuuko henkilöautoon?"

Vierailija
7/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin hakemaan tuotteen, mutta jouduin juuri sairaalaan teho-osastolle enkä tiedä, milloin pääsen täältä pois.....

Vierailija
8/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitatko?

Vierailija
9/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole vastannut mun kysymyksiin?! Oon varmaan minuutin odottanu jo täällä. Pistän sulle negatiivista palautetta kun joudun odottelemaan niin kauan.

10/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kv. Saanko kuvan päällä? Kai-kai-mitta?

Vierailija
11/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti tulla hakemaan, mutta kun juttelin miehen kanssa niin hän haluaakin lähteä Clas Ohlsonille hakemaan uuden keskustelun. Sori, tiedän että sovittiin kolme tuntia sitten mutta mulla loppui akku kännykästä, kun oltiin ensin patikoimassa metsässä ja sitten piti siinä välissä syöttää lapset ja sitten anoppi soitteli niin unohdin koko asian, ja vastailin muihin keskusteluihin ja mun piti kyllä ilmoittaa mutta sitten verensokeritkin laski ja piti syödä jotain ja siinä meni aikaa ja telkkarista tuli hyvä ohjelma ja ja ja ja

Vierailija
12/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä: Myydään elämää nähnyt kissankoppa, 1 euro, pikaiset kaupat!

Ostaja: av ja yv, otan!

Myyjä: Myyty sulle, laita yv:tä.

Ostaja yv:llä: En millään ehdi tällä viikolla, voinko tulla ensi viikon torstaina klo 18-20 välillä kun muksu on harrastuksessa? En kyllä tiedä, ehdinkö silloin, voi mennä seuraavaan viikonloppuun. Käykö lauantaina klo 12, siis ei nyt vaan seuraavana lauantaina? Saatan ehtiä, jos jaksan ajaa sitä kautta samalla kun mennään synttäreille.

Vierailija
13/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjä: Myydään elämää nähnyt kissankoppa, 1 euro, pikaiset kaupat!

Ostaja: av ja yv, otan!

Myyjä: Myyty sulle, laita yv:tä.

Ei, ei! Ei voi sanoa yhtä aikaa av ja otan!

Eikä yksityiskauppoja! :)

Huomasithan myös uuden säännön: myytävän tuotteen ilmoituksesta on tykättävä. Tässä ilmoituksessa ei ole reaktioita.

- yp

Vierailija
14/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sun pihassa valmiina keskusteluun. Ovi auki vaan, tulen samalla kahville ja ehkä tästä syntyy vielä jotain muutakin. En ole siis mikään pervo vaan haen ihan tositarkoituksella seuraa.

Vierailija
15/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva lattialle levitettynä ja mitat?

16/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivojonoon

Vierailija
17/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään että sulla on muitakin jonossa MUTTA. Mulla on todella vaikeaa. Äitini kuoli pari kuukautta sitten ja olen ollut ihan alamaissa. Lisäksi menetin työpaikkani. Minulla on 5 lasta eikä ole rahaa tehdä mitään heidän kanssaan. Joten voisitko harkita että antaisit keskustelun minulle, koska olen näin surkeassa tilanteessa. Keskustelu tulisi todella tarpeeseen!

Vierailija
18/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko tuoda sen tänne 300km päähän? Kun minulla ei ole omaa autoa ja en halua maksaa postikuluja.

Vierailija
19/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielellään jousta tuosta ajasta vaikka tulen vaihtamaan sitä vielä 5 kertaa.

:D

Vierailija
20/34 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja: kulkeutuuko tuote keskustaan tai bussilinjan varrelle kun ei mulla ole autoa?

Myyjä: ei, mutta jos voisit noutaa kun bussikin tulee ihan tohon asunnon viereen?

Ostaja: (hyvin tuohtuneena). No kun mulla on sitä, tätä ja tuota ja kun et kerran viitsi tuoda sinne minne minä haluan, niin jätetään koko kaupanteko siihen.