Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen, mitä et ole enää valmis seksissä vain miehen mieliksi tekemään?

Vierailija
02.08.2019 |

Aloitan itse: en halua enää ajella miehen mieliksi posliiniksi, vaikka hän sitä haluaisikin. Kutina ym. ei ole sen arvoista.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri oikeastaan yhtään mitään. Seksi ei jaksa kiinnostaa nykyisin. Kaikki on jo nähty ja koettu.

Vierailija
2/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan varmaan haukut nunnailusta, mutta ei kiinnosta ottaa kenenkään kalua mun suuhun. Enkä myöskään halua mitään peräaukkoni sisälle. Kuristaa ei saa. Muuten oikeastaan kaikki käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peppua.

N25

Vierailija
4/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdyntää ollenkaan, koska pimpan ph-tasapaino järkkyy heti. Ei ole sen arvoista.

N26

Vierailija
5/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mieliksi en tee yhtään mitään. Edes harrasta seksiä.

Vierailija
6/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peppu tai suuhommia. Oon ennemmin ilman kuin teen painostettuna jotain mistä kukaan nainen ei pidä. N27

Vierailija
7/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloryholea miehen kavereille. Miehelle voin kyllä itselleen, mutta en enää sen kavereille.

Vierailija
8/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäännäköistä läträämistä asiaan kuulumattomilla eritteillä, kiitos. Myös väkivaltaiset otteet, kuristaminen ja häpäiseminen on mielestäni ahdistavaa. Kaikki muu käy, olen monella tapaa aika vapaamielinen.

Vierailija
9/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä joka haluaa että teen seksissä asioita vain hänen mieliksi.

Vierailija
10/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en tee mitään seksissä pelkästään miehen mieliksi. Teen vain sellaisia juttuja, joista itsekin pidän ja nautin. Onneksi löysin sellaisen kumppanin, jonka kanssa mieltymykset kohtaavat.

Vierailija
11/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio olla aktiivisempi osapuoli, en dominoi. Haluan olla se joka "otetaan". Nuorena jaksoin enempi molempia rooleja, nyt ei jaksa feikata koko aktin ajan et kiinnostaisi ratsastaa, painaa toista patjaan tai jotenki olla "aggressiivinen". Pyh. Mies laittaa mua. Piste.

Vierailija
12/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei peppu tai suuhommia. Oon ennemmin ilman kuin teen painostettuna jotain mistä kukaan nainen ei pidä. N27

Mistä päättelit, ettei kukaan nainen pidä näistä? Mun lempijuttuja.

N25

Vierailija
13/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, mutta ei tartte sanoa "kukaan nainen" kun moni nainen haluaa just noita.

Vierailija
15/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en anna miehen kavereiden panna mua ja ottaa videolle jaettavaksi someryhmissä.

Ja hei pliis, only Finnish men mulle tästedes, thx!

Aikansa se oli ihan jees, mut nykyään kun olen aikuisessa parisuhteessa +50v varatun miehen kanssa, elämässämme on vain me kaksi 🥰

Vierailija
16/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla miesten fantasioissa+p-elokuvissa ne naiset jotka kyseisistä hommista pitävät.

Vierailija
17/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla miesten fantasioissa+p-elokuvissa ne naiset jotka kyseisistä hommista pitävät.

Ai seksista..?

Vierailija
18/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olisi jäänyt muutama mies kokeilematta. Turhia suhteita olivat. Ei kukaan naista arvostava mies vonka heti seksiä.. Kaikki ajallaan.

Vierailija
19/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti tee mitään josta mies tykkää!

Vierailija
20/64 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista lukea tätä ketjua.. Ei ihme että Suomen syntyvyys on laskussa.

M27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi