Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen, mitä et ole enää valmis seksissä vain miehen mieliksi tekemään?

Vierailija
02.08.2019 |

Aloitan itse: en halua enää ajella miehen mieliksi posliiniksi, vaikka hän sitä haluaisikin. Kutina ym. ei ole sen arvoista.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään pyllyleikkeihin tai suuseksiin en ikimaailmassa suostuisi enää, mies saa tyydyttää minut hieromalla ja hyväilemällä tai olkoon ilman

Vierailija
62/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tosissaan miettiä olenko joskus tehnyt seksissä asioita "miehen mieliksi". Ainoa minkä keksin on 69, itse en siitä niin välitä, mutta pari miestä on ollut hulluna siihen. Tottakai suostuin, kiva kun toinen nauttii.

Piiskaus, a.naali, lelut, asut ym. on tehty ihan yhteisymmärryksessä. Minusta on hauskaa kokeilla juttuja, ehdoton ei olisi varmaan jotkut kakka-jutut, mutta eipä ole kukaan onneksi koskaan edes ehdottanut moisia.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei peppu tai suuhommia. Oon ennemmin ilman kuin teen painostettuna jotain mistä kukaan nainen ei pidä. N27

Mistä päättelit, ettei kukaan nainen pidä näistä? Mun lempijuttuja.

N25

Täällä on sitten toinenkin N25, mä oon aika paljon tänne kirjoitellut enkä ikinä sanoisi noin. Nyt hävettää vaikka onkin anonyymipalsta, teen käyttäjän.. tai siis teen suuhommia mielelläni, hyvin harvoin voin varovaisesti kokeilla peppujuttuja, nuollessa saa sormettaa peppuun joskus. Mutta kyllä silti nyt teen käyttäjän, ettei mee sekaisin.

Itse en ole valmis tekemään mitään, mistä en pidä. Esim. revittämääm anustani/rajuun anaaliseksiin, alistamaan miestä, leikkimään orjaa tms. koska se ei kiihota itseäni kovinkaan enkä ajelemaan/vahaamaan posliiniksi koska itse pidän pimppiäni seksikkäänä luomuna tai kiitoradalla.

Suostun kyllä sellaisiin juttuihin, jotka kiihottavat miestä vaikkeivät välttämättä ole niitä omimpia fantasioitani, mieheni kiihottuminen kiihottaa. Mutta omia rajojani en ylitä, esim. ryhmäseksi ei kiinnosta kuin korkeintaan ajatuksen tasolla. Hyvä, ettei sitä ole koskaan pyydetty.

Mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä teinistä asti, joten osaamme kyllä vietellä toisemme ilman, että tarvitsee suostua mihinkään mistä ei oikeasti pidä yhtään.

N25

Vierailija
64/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehen mieliksi en ole ikinä tehnyt mitään, mistä itselleni tulee huono olo. Onnekseni olen ollut vain turvallisissa ja seksin osalta hyvissä parisuhteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme