Pahin turnoff miehessäsi?
Minulla se, että mies lähtee joka vuosi Jyvääskylään ryyppäämään ja katsomaan ralleja. En tiennyt, että humanisteja kiinnostaa tuollainen. :/
Kommentit (63)
Kimeä ääni, naiselliset pehmeät kädet. Oikeastaan kaikki naismaiset piirteet. Pidän tosimiehistä. Ennemmin luolamies kuin muumimamma.
Ei odota mua ikinä missään :D Kävelee vähintään 10 metriä edellä, menee ravintoloihin yms. sisäpuolelle odottelemaan ja mä tuun perässä. Jos satutaan jostain kumman syystä samoihin aikoihin ovelle, niin menee ekana ja tyyliin läimäyttää oven mun nenän edestä kiinni (itse pidän AINA ovea auki, jos joku tulee mun perässä. Oli kyseessä mies, nainen tai lapsi...) Moukkamaista.
Mikropenis. Selvisi vasta hääyönä.
Syö räkää ja repii aivan jatkuvasti kynsiään ja niiden vierustoja. Ei edes halua luopua näistä tavoistaan...
Mieheni on ihana, ihana. Täydellinen mies minulle, rakastettuni ja paras kaverini. Mutta yksi, nyt iän myötä vain korostuva vika hänessä valitettavasti on: hän kuorsaa ihan järkyttävällä volyymilla :(
Vierailija kirjoitti:
Ei odota mua ikinä missään :D Kävelee vähintään 10 metriä edellä, menee ravintoloihin yms. sisäpuolelle odottelemaan ja mä tuun perässä. Jos satutaan jostain kumman syystä samoihin aikoihin ovelle, niin menee ekana ja tyyliin läimäyttää oven mun nenän edestä kiinni (itse pidän AINA ovea auki, jos joku tulee mun perässä. Oli kyseessä mies, nainen tai lapsi...) Moukkamaista.
Kuulostaapa ihan tutulle! otetaan tähän vielä lisöksi 30cm pituusero, voit varmaan arvata että joudun pienempänä juoksemaan maratonia miehen perässä. Ulkomaan matkat ovat kamalimpia, koska sieläkään ei odota vaan menee vain menojaan ja joudun vähän väliä kiljumaan että odottaisi... ainoa hidastamisen keino on tarttua ukkoa kädestä jolloin se ei voi juosta niin kovaa :') onneksi alkanut nykyisin vähän jo oppia odottelemaan ja hidastamaankin kun olen tarpeeksi asiasta hänelle paasannut... mut vielä on parantamisen varaa. Tuttua on myös tuo ovien mätkähtely suurinpiirtein naamaan... odottaa onneksi sentään ravintolaan mennessä ovella minua :'D
kaikin puolin on muuten asiallinen ja mukava mies, en tiedä mistä tuo edellä juokseminen ja sellainen että ei huomio juuri esim. avaamaan ovia tms. johtuu. ei osannut itsekkään sanoa kun joskus kysyin. Varmaan ei oo kotona opetettu, niin minkäs teet!
Vanhan miehen pylly. Siis sellainen lihakseton pylly missä pakaroiden kohdalla tyyliin kuopat ja nahka roikkuu. Ja tämä alle 40v miehellä. Suhde ei loppunut tähän seikkaan mutta ei ollut kyllä ilo silmälle...
Se, ettei mies halua kanssani naimisiin vaikka aiemmin niin väitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa ihan tutulle! otetaan tähän vielä lisöksi 30cm pituusero, voit varmaan arvata että joudun pienempänä juoksemaan maratonia miehen perässä. Ulkomaan matkat ovat kamalimpia, koska sieläkään ei odota vaan menee vain menojaan ja joudun vähän väliä kiljumaan että odottaisi...
Tuttua... Tätä edellä-kävelyä ei ollut silloin aivan suhteen alussa, mutta tuli kuvioihin suhteen aikana ja meni vuosien varrella pahemmaksi.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000681514.html
https://www.thetalko.com/15-body-language-signs-that-show-hes-not-into-…
Haluttomuus työntekoon, vaikka puheissaan on kova työmies. Käytännössä vaan aina tulee jotain esteitä tai työpaikat kariutuu johonkin "hänestä riippumattomaan".
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
En keksi muuta kuin sen, etta on joskus liian "helppo". Siis tyyliin "ihan sama mulle, paata sina".
Olet siis lapsi, joka haluaa kumppanikseen vanhemman, joka päättää puolestasi kaiken. Asia selvä!
No NIIN OLEN! Koska onhan se niin, etta YKSI IHMINEN paattaa suhteessa KAIKESTA AINA. Etta ei voi olla mitaan yhdessa keskusteluja ym. Eli jos en halua AINA PAATTAA ITSE KAIKESTA, niin olen sitten LAPSI JOKA HALUAA ETTA JOKU TOINEN PAATTAA PUOLESTANI KAIKEN.
Se on joko-tai. Ei ole harmaata aluetta.
38-vuotias miesystäväni on täysin kiinni vanhemmissaan. Isä on ostanut hänelle auton ja kustantaa lomamatkoja yms. joilla ostaa poikansa lojaliteetin ja sen avulla saa hänet tanssimaan pillinsä mukaan ja kutsuttaa apuun milloin milläkin verukkeella.
Yritän vieroittaa miesvauvaa vanhemmistaan mutta taitaa olla turhaa...
Kuittailu ja negatiivisuus. Ehkä ärsyttävintä.
Hyvin pikkumainen kaikissa asioissa. Jaksaa jauhaa jostain raparperipiirakan palasta, jonka joku muu perheenjäsen söi 5 päivää sitten, että missä se hänen pala nyt on.
Ero vireillä. Ei vain jaksa tuollaista nillittäjää. Äärimmäisen pihi, minun rahat pelissä, muuten perheessä ei leipää pöydässä. Juo kans ihan liikaa.
Mies ei jaksa tehdään yhtään kotitöitä mutta omiin harrastuksiin (autot, kuntosali) kyllä löytyy aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikropenis. Selvisi vasta hääyönä.
Siis oletteko te jotain amerikkalaisia uskovaiskultin jäseniä?? Selvisi vasta hääyönä???
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva nalkutus ja omasta painostaan valittaminen. Luoja varjele tältäkö miehistä tuntuu usein parisuhteessa?
Useastihan se on tuota. Siitä sitten vaihtaa seuraavaan ja seuraavaan. Kyllä se järkevä ja henkistä väkivaltaakin käyttämätön sieltä vastaan tulee.
Vttumaisuus, lapsellisuus, nolo käytös ja huonot pöytätavat. Kun lukee tätä ketjua, niin Suomi-miehet voisi panostaa niihin pöytätapoihin, niin moni niistä valittaa.
Tämä on kyllä paha. Ihastuin päätä pahkaa erääseen mieheen, ei siinä paljon karvakorvat häirinneet. Nyt kun suhde on tasaantunut, ne karvat suorastaan kurottavat kohti silmiäni joka käänteessä. Yäh. (En ole niiden vuoksi dumppamassa kuitenkaan.)