Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko moottoripyöräily nykyään jo noloa?

Vierailija
02.08.2019 |

Minusta on. Tuo, että ajetaan jollain moottorivehkeellä ympyrää on yhtä turhaa ja junttia kuin tupakointi. Lisäksi aiheutetaan vaaraa ja turhaa melua muille tielläliikkujille.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ja ehdoton turn off.

Vierailija
2/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos sillä moottoripyörällä siirrytään paikasta toiseen. Kulkupeli siinä missä autokin.

Kyllä, jos huvin vuoksi ajetaan ympyrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se yhtäkkiä noloa olisi? Paljon nolompaa on vatuloida joka jumalan asian noloutta ja julistaa kaikki se mistä ei itse diggaa noloksi. Koko sana on jo täysin idioottimainen eikä pitäisi sen kuulua yli kaksitoistavuotiaiden kielenkäyttöön.

Vierailija
4/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sitten keulitaan päin autoja: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006191110.html

Vierailija
5/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yhtäkkiä noloa olisi? Paljon nolompaa on vatuloida joka jumalan asian noloutta ja julistaa kaikki se mistä ei itse diggaa noloksi. Koko sana on jo täysin idioottimainen eikä pitäisi sen kuulua yli kaksitoistavuotiaiden kielenkäyttöön.

Jaha...ensimmäinen kuminpolttorällääjä ilmoittautui!

Vierailija
6/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Moottoripyöräily on aina ollut noloa..

Vierailija
7/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos sillä moottoripyörällä siirrytään paikasta toiseen. Kulkupeli siinä missä autokin.

Kyllä, jos huvin vuoksi ajetaan ympyrää.

99% ajaa huvin vuoksi ympyrää.

Vierailija
8/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitten keulitaan päin autoja: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006191110.html

V*tuttaa nuo niin paljon, että minä tulen aina tahallani kolmion takaa moottoripyörän eteen. Poliisille voi sanoa, että ei nähnyt kun oli A-pilari edessä.

Vierailija
9/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nola ja ramia

Vierailija
10/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, noloa on lennellä Thaimaahan lomailemaan ja samalla kritisoida autoja ym. moottorikäyttöisiä ajoneuvoja, laitteita, ydinvoimaa, lihansyöntiä jne.

Vierailija
11/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*tuttaa nuo niin paljon, että minä tulen aina tahallani kolmion takaa moottoripyörän eteen. Poliisille voi sanoa, että ei nähnyt kun oli A-pilari edessä.

Mukava nähdä tälläinen kommentti ja yläpeukkuja vielä. Että ihan on ok tappaa toinen jos hän tekee synneistä suurimman, ajaa moottoripyörällä.

Mitäs jos se motoristi onkin vaikka oma lapsi, sukulainen, kaveri tms? Me kaikki kun ollaan jonkun lapsia, jonkun sukulaisia ja jonkun kavereita. Ja mä olen jopa jonkun äiti. Ikävää että vihaat mua noin paljon että mielestäsi ansaitsen kuolla. Kasva hyvä ihminen aikuiseksi nyt.

Vastaus kysymykseen, en tiedä onko noloa. En välitä siitä. Ajan koska se on hauska tapa siirtyä paikasta toiseen.

Vierailija
12/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jäätävää, että tämmöisiäkin kommentteja joku yläpeukuttaa. Tietenkin voisi olla vain läpällä kirjoitettu, mutta jää jotenkin sellainen kuva, että ei ole.

Moottoripyöräilijänä saan olla monesti aika varuillaan, ja muutamaan kerran on ollutkin ns. läheltäpiti-tilanne. Joskus vaan on jäänyt sellainen fiilis, että kyseessä ei ollut ihan silkka vahinko / huomaamattomuus. Asiallisesti olen aina liikenteessä käyttäytynyt enkä ole pyrkinyt provosoimaan.

Se mikä on noloa, on juuri ylläolevan kaltaiset kommentit. 

Vierailija
13/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa:

Niin, ja oikea mies ei välitä, jos jonkun mielestä moottoripyöräily on noloa, vaan tekee juuri sitä haluaa.

Vierailija
14/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee moottoripyörästä mieleen aina keski-iän kriisi. :D

Vierailija
15/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen nössö mitään uskalla tehdä3

Vierailija
16/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on joku monkey ja äijä 190cm ja 120kg niin aika noloa.

Vierailija
17/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jäätävää, että tämmöisiäkin kommentteja joku yläpeukuttaa. Tietenkin voisi olla vain läpällä kirjoitettu, mutta jää jotenkin sellainen kuva, että ei ole.

Moottoripyöräilijänä saan olla monesti aika varuillaan, ja muutamaan kerran on ollutkin ns. läheltäpiti-tilanne. Joskus vaan on jäänyt sellainen fiilis, että kyseessä ei ollut ihan silkka vahinko / huomaamattomuus. Asiallisesti olen aina liikenteessä käyttäytynyt enkä ole pyrkinyt provosoimaan.

Se mikä on noloa, on juuri ylläolevan kaltaiset kommentit. 

Samaa käynyt mullekin. Täytyy kuvitella olevansa näkymätön niin pysyy hengissä. Ensin auto pysähtyy kolmion taakse ja mun ollessa lähempänä lähtee yllättäen liikkeelle. Tätä tapahtuu usein. 

Terveisin vastauksen 11 kirjoittanut

Vierailija
18/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörillä päristely on viimeistä hepanderin nostatusta tavoittelevien setämiesten  ja mamman kyykytykseen turhautuneiden, itsenäisyytensä sekä katoavan miehekkyytensä rippeitä raivokkaasti kurottavien WT-isipappojen hommaa. Ei mitään järkeä. Rahaa palaa ja tuloksena aivan liikaa melusaastetta sekä sangollinen pallihikeä.

Vierailija
19/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräily nolompaa on vain (pyöräilevä) mies pyöräilykypärä päässä. Silloin on miehekkyys jäänyt täysin historiaan.

Vierailija
20/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Kun kaks sataa kiloa tulee kahtasataa auton oveen niin menee ulos toiselta puolelta. Fysiikka on sulle vissiin tuntematon käsite.