Onko moottoripyöräily nykyään jo noloa?
Minusta on. Tuo, että ajetaan jollain moottorivehkeellä ympyrää on yhtä turhaa ja junttia kuin tupakointi. Lisäksi aiheutetaan vaaraa ja turhaa melua muille tielläliikkujille.
Kommentit (61)
Mun on aina ollut vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka haukkuvat muiden harrastuksia ainoastaan, koska eivät koe niitä omaksi jutukseen. Tiedän monia satoja harrastuksia, joita en itse halua/osaa/rahat eivät riitä/aika ei riitä/kärsivällisyys ei riitä harrastaa, mutta en silti jaksa hämmästellä muiden harrastuksia.
N43 nuorena ajanut moottoripyörää, enää ei uskalla. Ihastelen vaan muiden pyöriä ja hyppään kyytiin jos joku kiltti huolii. 😊
Moottoripyöräily on vähän kuin vegaanismi: noloakin nolompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitten keulitaan päin autoja: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006191110.html
V*tuttaa nuo niin paljon, että minä tulen aina tahallani kolmion takaa moottoripyörän eteen. Poliisille voi sanoa, että ei nähnyt kun oli A-pilari edessä.
Tuossa tapauksessa minä tähtään prätkän tankin kuskin ikkunasta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyörillä päristely on viimeistä hepanderin nostatusta tavoittelevien setämiesten ja mamman kyykytykseen turhautuneiden, itsenäisyytensä sekä katoavan miehekkyytensä rippeitä raivokkaasti kurottavien WT-isipappojen hommaa. Ei mitään järkeä. Rahaa palaa ja tuloksena aivan liikaa melusaastetta sekä sangollinen pallihikeä.
Hauku nyt naismotoristitkin, vai oliko tarkoitus vaan haukkua yleensä miehiä?😁 Ei oma ukkoni ainakaan ole sen enempää WT kuin setämieskään, perhana, mua on huijattu!
Koko ketju täynnä kateellisten ulinaa 😊
Naismotorisit ovat noloja. Kaikki samanlaisia kouvolatukkia. Alalajien noloin se ei kuitenkaan ole. Noloin on koiranainen.
Nolous on tietty katsojan silmässä. Minusta, isästäni ja lapsistani moottoripyöräily on hauskaa ja tulemme siitä hyvälle tuulelle. Muiden mielipiteet harrastuksistani eivät minulle merkitse mitään - jos joku kehtaisi päin naamaa jotain rutista niin varmaankin reaktioni olisi: "aha."
Vierailija kirjoitti:
Naismotorisit ovat noloja. Kaikki samanlaisia kouvolatukkia. Alalajien noloin se ei kuitenkaan ole. Noloin on koiranainen.
No tottakai on! 😁 Koskaan nähnyt kuin Kouvolatukkaisia naismotoristeja, eiku..ootas... Saako kommentoijalta kysyä, mikä on naiselle sopiva harrastus, joka ei ole noloa? Kun moottoripyörääkään ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Mikä koiran omistamisesta tekee noloa? Henkilökohtaisesti kaikilla ukoillani on ollut koira/koiria kun ollaan tavattu. Mitäön seksikkäämpää kuin mies harrastamassa hyvinkoulutetun koiran kanssa. Lisäpisteitä saivat myös miehet, jotka pärjäävät myös muiden eläinten kanssa ja minulla on ollut onni saada omakseni tälkainen uros 😍. Ai niin, osaa ajaa myös isoa moottoripyörää.
Joo, mun mies on tosi nolo kun ajelee työmatkansa Harrikalla. Sillä on ollut jo 20-, 30-, 40- ja 50- kriisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai on! 😁 Koskaan nähnyt kuin Kouvolatukkaisia naismotoristeja, eiku..ootas... Saako kommentoijalta kysyä, mikä on naiselle sopiva harrastus, joka ei ole noloa? Kun moottoripyörääkään ei enää ole.
Semmonen missä ei lyllerö kompastu goretexlahkeisiinsa eikä puhu lässyttämällä.
Ihmiset jotka jatkuvasti häpeilevät tekemisiään ja ajettelevat onko joku muista noloa, ovat vähän pelokkaan ja eksyneen esiteinin oloisia.
Iso peukku kaikille oman tiensä porskuttajille ja omituisille friikeille, jotka harrastavat ja pukevat ihan mitä itsestä tuntuu hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitten keulitaan päin autoja: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006191110.html
V*tuttaa nuo niin paljon, että minä tulen aina tahallani kolmion takaa moottoripyörän eteen. Poliisille voi sanoa, että ei nähnyt kun oli A-pilari edessä.
Aika jäätävää, että tämmöisiäkin kommentteja joku yläpeukuttaa. Tietenkin voisi olla vain läpällä kirjoitettu, mutta jää jotenkin sellainen kuva, että ei ole.
Moottoripyöräilijänä saan olla monesti aika varuillaan, ja muutamaan kerran on ollutkin ns. läheltäpiti-tilanne. Joskus vaan on jäänyt sellainen fiilis, että kyseessä ei ollut ihan silkka vahinko / huomaamattomuus. Asiallisesti olen aina liikenteessä käyttäytynyt enkä ole pyrkinyt provosoimaan.
Se mikä on noloa, on juuri ylläolevan kaltaiset kommentit.
Samaa käynyt mullekin. Täytyy kuvitella olevansa näkymätön niin pysyy hengissä. Ensin auto pysähtyy kolmion taakse ja mun ollessa lähempänä lähtee yllättäen liikkeelle. Tätä tapahtuu usein.
Terveisin vastauksen 11 kirjoittanut
Kumma juttu kun ajaa muodostelmassa jengiliivit päällä niin kukaan ei tule eteen vaan tilaa tulee. Jotkut jopa menee bussipysäkille odottelemaan.
Mopojengiin liittyminen se vasta noloa onkin -huutonurun paikka!
Lukekaa kaikki Marko Lönqvistin kirja "Elämäni Gangsterina" niin kyllä häipyy viimeinenkin hienous siitä kouluttamattomien luuserien puuhastelusta.
Matkapyöräily ei ole noloa, mutta nämä keski-ikäiset miesoletetut (siis luulevat olevansa miehekkäitä miehiä, ovat typeryksiä) kiertävät pienen kaupungin keskustaa umpisurkealla vanhalla rämällään, jossa on kauhea ääni. Katsokaa kaikki, kun minulla on harrikka. Voi hyvänen aika, miten naurettavia ne on.
Sama on kun on joku kälynen amerikanrauta, sillä kierretään raittia, paksulla akalla fiftarit päällä, Hohhoijaa, aikuiset ihmiset, se meidän fiftariakkka on jo yli neljänkymmenen.
No yhyy meinaatko, että moottoripyöräharrastajia ulina kiinnostaa? Nolompaa on mollata muiden mielenkiinnon kohteita ja esittää parempaa ihmistä. Moottoripyöräily ei ole sen vaarallisempaa muulle liikenteelle kuin autolla ajaminenkaan. Itseasiassa vähemmän vaarallista, kuskille tosin ei.
Ei ole noloa. Yhtä hienolta se näyttää kuin ennenkin.
Kumma juttu kun ajaa muodostelmassa jengiliivit päällä niin kukaan ei tule eteen vaan tilaa tulee. Jotkut jopa menee bussipysäkille odottelemaan.