Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moottoripyöräily nykyään jo noloa?

Vierailija
02.08.2019 |

Minusta on. Tuo, että ajetaan jollain moottorivehkeellä ympyrää on yhtä turhaa ja junttia kuin tupakointi. Lisäksi aiheutetaan vaaraa ja turhaa melua muille tielläliikkujille.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyörillä päristely on viimeistä hepanderin nostatusta tavoittelevien setämiesten  ja mamman kyykytykseen turhautuneiden, itsenäisyytensä sekä katoavan miehekkyytensä rippeitä raivokkaasti kurottavien WT-isipappojen hommaa. Ei mitään järkeä. Rahaa palaa ja tuloksena aivan liikaa melusaastetta sekä sangollinen pallihikeä.

Hauku nyt naismotoristitkin, vai oliko tarkoitus vaan haukkua yleensä miehiä?😁 Ei oma ukkoni ainakaan ole sen enempää WT kuin setämieskään, perhana, mua on huijattu!

Taitaa valua pallihiki naismotoristeillakin.......

Vierailija
42/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honda esitteli 50 vuotta sitten CB 750 mallin.  Ensimmäinen tuotantopyörä, missä oli levyjarru edessä ja joka kulki yli 200 km/h.

Oli hieno silloin ja on hieno vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tai ei, hemmetin kivaa joka tapauksessa. En aio luopua moottoripyöräilystä.

Vierailija
44/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, varsinkin jos ajetaan joku hassu takki päällä, jossa lukee selässä joku mc kikkelidragon ja ollaan kovan näköisiä.

Vierailija
45/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräily on ollut ja edelleen on hieno harrastus ja kätevä liikkumismuoto

Vierailija
46/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenkin tästä thredin innoittamana pienelle iltalenkille. Iso morjestus tulee muille vastaan tuleville noloille.

Vierailija
47/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitten keulitaan päin autoja: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006191110.html

V*tuttaa nuo niin paljon, että minä tulen aina tahallani kolmion takaa moottoripyörän eteen. Poliisille voi sanoa, että ei nähnyt kun oli A-pilari edessä.

Poliisi ja syyttäjä taas sanovat että sinun olisi pitänyt nähdä ja oikeus antaa sinulle tuomion. Vai luuletko että minä voin ajaa sinun päällesi autollani ja sanoa että aurinko häikäisi ja selvitä seuraumuksista?

Vierailija
48/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Lähdenkin tästä thredin innoittamana pienelle iltalenkille. Iso morjestus tulee muille vastaan tuleville noloille.

Minä en moottoripyöräile, mutta lähden minäkin näiden paskapalstamammojen innoittamana ajelemaan autolla ihan huvikseni "ympyrää". Saatanpa ajaa hiilidioksidi-Gretankin kunniaksi muutaman kierroksen.

Vierailija
49/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaari nojaa prätkäänsä Halpa-hallin seinä taustalla. "Prätkä",on nyt sitten prätkä tuumaa. Mistähän on tullut sana prätkä. Pitää ajaa varovasti ettei päädy tilastoihin miettii. Mitähän nuo ihmiset autoistaan töllää, eikö ennen ole moottoripyörää nähy...prkle..prkele tulis jo sieltä kaupasta että pääsis tästä...näyteikkunasta..oonkohan nolon näköinen ...pitikin laittaa tähtiliivit ja vielä letittää parta ja huivi päässä...ei prkle...perkle.. naurakaa nyt siinä... Äiti kato tuolla on moottoripyörä...Tuu pois Lukas sieltä, se on hlevetin enkeli."

Vierailija
50/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörässäkin on moottori joten sekin on nolo.

Vierailija
51/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmätiedä, jotenkin diggaan meidän työpaikan vauhtijonnea jolle moottoripyöräily on koko elämä. Pienehköstä palkastaan laittaa siihen merkittävän osan. Hallitsee myös tietokoneet, autot jne. Näppärä tyyppi. Osaa kaikenlaista. 

Itse en moottoripyörään uskalla koskea. Ei vaan ole mun juttu pärisevät, saastuttavat ja kalliit moottorit. Samoin noi ökymoottoripyörät (siis todella ökyt) pistää vähän suututtamaan. Tokihan ihmiset ansaitsee eri tavalla mutta pakkoko sillä rahalla on ostaa joku tuollainen jatke?

Vierailija
52/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuinka moni näistä niuhoista on itse ajanut moottoripyörällä tai istunut kyydissä?

Vierailija
53/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuinka moni näistä niuhoista on itse ajanut moottoripyörällä tai istunut kyydissä?

Menikö tunteisiin.

Vierailija
54/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan moottoripyörällä ajamista jatkossakin. Harvemmin tulee ajateltua onko joku harrastus nolo, kunhan siitä itse nauttii. Aika ankeaa taitaa olla ap:n elämä.

Vierailija
55/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä mieltä, että moottoripyöräilijöiden paha maine pitäisi palauttaa. Siks ketju on hyvä.

Vierailija
57/61 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku pääkaupunkiseudun vela ikisinkkujen ketju 🤣

Vierailija
58/61 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naismotorisit ovat noloja. Kaikki samanlaisia kouvolatukkia. Alalajien noloin se ei kuitenkaan ole. Noloin on koiranainen.

No tottakai on! 😁 Koskaan nähnyt kuin Kouvolatukkaisia naismotoristeja, eiku..ootas... Saako kommentoijalta kysyä, mikä on naiselle sopiva harrastus, joka ei ole noloa? Kun moottoripyörääkään ei enää ole.

Tyttärellä on pitkät vaaleat hiukset, mutta hän vasta mopoilee. Pitää ottaa puheeksi tuo hiusmallin muutos ennen moottoripyörän hankintaa 😳

Vierailija
59/61 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitten keulitaan päin autoja: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006191110.html

V*tuttaa nuo niin paljon, että minä tulen aina tahallani kolmion takaa moottoripyörän eteen. Poliisille voi sanoa, että ei nähnyt kun oli A-pilari edessä.

Teet tuon minulle tai lapsilleni niin voit sitten sanoa poliisille tuon ilman hampaita.

Vierailija
60/61 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräilijät ovat henkisesti jääneest samalle tasolle kuin mopoilevat teinit, molemmat kiihdyttelee, keulii, polttavat kumia ja mitä enemmän pärisee niin sitä mukavempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän