Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän mökki on kuulemma ankea

Vierailija
02.08.2019 |

Meillä ei ole mitään jättiterasseja, on vain yksi telkkari, en tykkää polyrottingista, enkä muutenkaan halua tavaraa ja krääsää ja somistetta.

Tykkään simppelistä, puhtaasta ja laadukkaasta, mutta näköjään se tulkitaan köyhäksi.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai siellä nyt voi kuitenkin uida, saunoa ja grillata? Näistähän se mökkifiilis tulee, eikä mistään telkkarista.

Vierailija
2/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on täynnä k*senkeltaisia mäntyhuonekaluja ja seinät, katto, ovet ovat samaa keltaista pyöröhirttä, niin joo, ankea on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama...mun mokissa ei ole edes telkkaria. En ma sinne mokille TV:ta mene katsomaan, ja alypuhelimenkin jatan mokkiin. Ei myoskaan ole mitaan jattiterassia, mutta on auringosta lampimat kalliot seka rantasauna ja merenranta alle 50m paassa. Toki myos se grilli loytyy ;) 

Vierailija
4/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo kuulostaa melko normaalilta mökiltä.

Meillä ei mökillä edes telkkaria ole. Vanha hajosi ja todettiin, että on niin olemattomalla käytöllä ettei kannata ostaa uutta. Ei ole vesivessaa eikä kunnallista vettä. Pumppu kyllä hoitaa vedet järvestä mökkiin, jolla voi tiskata ja pestä itsensä.

Vierailija
5/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on täynnä k*senkeltaisia mäntyhuonekaluja ja seinät, katto, ovet ovat samaa keltaista pyöröhirttä, niin joo, ankea on.

Ei ole. Siistit kauniit perintöhuonekalut, paljon tilaa, olen sentään ammattisisustaja. Mutta kaikki piperrys ja väkerrys puuttuu. Ja ne kamalat jättitanssilavamaiset terassit. Polyrottinki ja palju.

Ap

Vierailija
6/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain vielä tänäpäivänä telkkari? Ehkä joillain mummoilla ja papoilla. Älylaitteet korjasivat tvn jo aikoja sitten

Vierailija
7/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Siistit kauniit perintöhuonekalut, paljon tilaa, olen sentään ammattisisustaja. Mutta kaikki piperrys ja väkerrys puuttuu. Ja ne kamalat jättitanssilavamaiset terassit. Polyrottinki ja palju.

Ap

Ottaako siis ammattisisustajaa päähän, että jotkut eivät pidä sinun sisustuksestasi?

Vierailija
8/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilla on just tuommoista :D Ja lattialla rasymattoja, ja takka. Ulkoa maalattu punaiseksi, paitsi ikkunanpielet valkoisiksi. Ihana kun siita omalla veneella ohi purjehtiessa nakee viela kaukaa oman mokin. <3

Minkaslaista sinun mokillasi on? :) 

Vierailija
9/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ottaako siis ammattisisustajaa päähän, että jotkut eivät pidä sinun sisustuksestasi?[/

Ei ota. Huono käytös kyllä. En minäkään mene toisen kotiin ja ala haukkua, jos maku on toinen kuin itselläni.

Vierailija
10/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain vielä tänäpäivänä telkkari? Ehkä joillain mummoilla ja papoilla. Älylaitteet korjasivat tvn jo aikoja sitten

On meillä mökillä ihan kunnollinen iso telkkari. Tykätään katsoa perheen kanssa leffoja. Ollaan siellä myös siis talvella.

Kotona ei telkkaria olekaan enää.

Ap

Vierailija
11/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksikin ankeaa mökkiä, ja silti siellä viihdytään :)

Vierailija
12/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko grilliä ja kunnon grillikatosta? Onko rantasaunaa jossa terassi? Vessa kemiallinen? Tietenkin järvi tai meri lähellä. Auttaa paljon viihtyvyyteen.

Vierailija
13/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla on mökillä kolme telkkaria. Käytän niitä lähinnä näyttöinä, koska työskentelen koko kesän mökiltäkäsin. Tahdon valita työhuoneen fiiliksen mukaan, siksi niitä on kolme. Menevät tarvittaessa piiloon seinän sisään.

Vierailija
14/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ammattisisustaja, olet varmaan ennenkin saanut kritiikkiä ja osaat asettaa sen oikeaan arvoonsa.

Minä muuten kyllä myönnän ihan reilusti, että tykkään niistä isoista jättitanssalavaterasseista. Ne on käytännöllisiä ja käteviä, niihin saa koko porukka keräännyttyä ison pöydän ääreen, on helppo kävellä ja koota yhteisiä toimintoja. Muun osan tontista voi jättää luonnontilaan, kun ei tarvi tehdä isoja maanmuokkaustöitä, että maaston saa kulkukelpoiseksi.

Vierailija
15/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ammattisisustaja, olet varmaan ennenkin saanut kritiikkiä ja osaat asettaa sen oikeaan arvoonsa.

Minä muuten kyllä myönnän ihan reilusti, että tykkään niistä isoista jättitanssalavaterasseista. Ne on käytännöllisiä ja käteviä, niihin saa koko porukka keräännyttyä ison pöydän ääreen, on helppo kävellä ja koota yhteisiä toimintoja. Muun osan tontista voi jättää luonnontilaan, kun ei tarvi tehdä isoja maanmuokkaustöitä, että maaston saa kulkukelpoiseksi.

No minä inhoan niitä, enkä halua mökilleni sellaista. Täällä on englantilaistyyppinen piha. Ja terassikin on, mutta ei sellaista rumaa kaukaloa.

Ap

Vierailija
16/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ottaako siis ammattisisustajaa päähän, että jotkut eivät pidä sinun sisustuksestasi?[/

Ei ota. Huono käytös kyllä. En minäkään mene toisen kotiin ja ala haukkua, jos maku on toinen kuin itselläni.

Et ole siis koskaan saanut aikaisemmin kritiikkiä työstäsi? Luulisi, että pystyt käsittelemään tämän asian ilman av:lle aloitustakin, koska sinulla on tuollainen työ.

Vierailija
17/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minänolen vasta rakennuttamassa mökkiä ja mietin minimaalista sisustusta. Voisitko antaa vinkkejä ap? Mökki on 45 m2, 3 makuualkovia ja pieni tupakeittiö tskalla. Mitä suosittelisit? Väkeä tulee olemaan 1-2 aikuista ja 0- 3 teuäiniä, jpten on hyvin vaikea sisustaa, kun joukko on niin vaihteleva.

Olin ajatellut kerrossängyt slkoviin, mutta se tupa-oh on vaikea, kun en tiedä mitä siihen laittaisi. Ei mahdu jätti ruokapöydät ja sohvat. Mutta kaikki säilytystilst, mihin ne mahtuvat? Ja mikä tyyli olisi hyvä ja kestävä moderniin hirsitaloon?

Vierailija
18/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ole siis koskaan saanut aikaisemmin kritiikkiä työstäsi? Luulisi, että pystyt käsittelemään tämän asian ilman av:lle aloitustakin, koska sinulla on tuollainen työ.

Ei minun oma rakkaudella laitettu mökkini ole työ eikä asiaton haukkuminen ole kritiikkiä.

Ap

Vierailija
19/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minänolen vasta rakennuttamassa mökkiä ja mietin minimaalista sisustusta. Voisitko antaa vinkkejä ap? Mökki on 45 m2, 3 makuualkovia ja pieni tupakeittiö tskalla. Mitä suosittelisit? Väkeä tulee olemaan 1-2 aikuista ja 0- 3 teuäiniä, jpten on hyvin vaikea sisustaa, kun joukko on niin vaihteleva.

Olin ajatellut kerrossängyt slkoviin, mutta se tupa-oh on vaikea, kun en tiedä mitä siihen laittaisi. Ei mahdu jätti ruokapöydät ja sohvat. Mutta kaikki säilytystilst, mihin ne mahtuvat? Ja mikä tyyli olisi hyvä ja kestävä moderniin hirsitaloon?

Suosittelisin lähestymään aihetta niin, että mökin sisustus tulee aina olemaan kaukana kodin sisustuksesta. M

Vierailija
20/51 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mikään ihmeellinen mökki. Sähkötön, vanha lautamökki, joka on pidetty perussiistinä. Ei paljuja eikä mitään ylimääräistä. Sisustus on eläkeläismummon käsialaa.

Siitä huolimatta se on meille paras paikka maan päällä. Lasikuisti kohti auringonlaskua. Hyvä ranta. Kirkas vesi. Lämmin sauna. Lyhyt matka kotiin, jos tulee ikävä.

En halua edes kutsua ihmisiä mökille, jos epäilen, että he ryhtyvät arvostelemaan. Mökki on meitä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi