Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvakoruttomat naiset

Vierailija
02.08.2019 |

Kun ja jos nainen ei käytä korvakoruja, niin tuleeko teille muille ensimmäisenä mieleen, että onko kenties jotenkin lestadiolainen? Mulle tulee, aina, vaikka tiedän, ettei se niin mene. Itselläkin on pieni kytkös kyseiseen lahkoon, mutta en todellakaan edusta heitä. Ehkä riippuu kaupungistakin, että jossain Oulussa leimataan heti lestadiolaiseksi, jos ei käytä korviksia, etelän isommissa kaupungeissa ei ehkä niinkään.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ajatellut että joku olisi sen takia lesta, mutta jotain todella outoa niissä korvakoruttomissa on. Kaupan kassallakin joskus miettii voiko sellaiseen luottaa, että antaa varmasti oikeat vaihtorahat takaisin ja muutenkin.. jotain kieroa niissä on, eivät elä yhteiskunnan sääntöjen sisällä.

Outoa jos ajattelet sen noin. Useammin sanotaan korvakorujen olevan merkki huonosta luonteesta.

Vierailija
22/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ajatellut että joku olisi sen takia lesta, mutta jotain todella outoa niissä korvakoruttomissa on. Kaupan kassallakin joskus miettii voiko sellaiseen luottaa, että antaa varmasti oikeat vaihtorahat takaisin ja muutenkin.. jotain kieroa niissä on, eivät elä yhteiskunnan sääntöjen

Outoa jos ajattelet sen noin. Useammin sanotaan korvakorujen olevan merkki huonosta luonteesta.

Ironiaa ei näköjään aina ymmärretä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ajatellut että joku olisi sen takia lesta, mutta jotain todella outoa niissä korvakoruttomissa on. Kaupan kassallakin joskus miettii voiko sellaiseen luottaa, että antaa varmasti oikeat vaihtorahat takaisin ja muutenkin.. jotain kieroa niissä on, eivät elä yhteiskunnan sääntöjen sisällä.

Joo, niissä lestadiolaispiireissä. 

Vierailija
24/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä koskaan ole tullut mieleen yhtään mitään.

Vierailija
25/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin pitää korviksia, mutta lävistykset aina alkaa mätimään vaikka kuinka huuhtelisin niitä, keittäisin koruja ennen käyttöä, saippua pesen kädet ennen korujen laittoa.. Käytän vain hopeisia tai kultaisia korvakoruja.

Vierailija
26/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne parin lessuperheen lapsia (eli reilu 20kpl) ja kaikilla niiden tytöillä on korvakorut. Minulla ei ole, minulla on ihan ateistivanhemmat.

Vierailija
27/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en kyllä huomaa naisen korviksia tai korviksettomuutta mitenkää, poislukien jotkut häiritsevän isot ja roikkuvat puuhelmipalikkaviritykset tai afrikan savannin jättirinkulat

Vierailija
28/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parit reiät molemmissa korvissa. Eivät umpeudu, vaikka olisin 5 vuotta käyttämättä koruja. Ällöttää jos mies yrittää näykkiä korvia tms. koska niistä lähtee aina todella pahanhajuista töhkää sisältä, kun joskus niitä putsailen korviksilla :D

Vierailija
29/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne parin lessuperheen lapsia (eli reilu 20kpl) ja kaikilla niiden tytöillä on korvakorut. Minulla ei ole, minulla on ihan ateistivanhemmat.

Ex-lessuille vaikuttaa olevan oleellisen tärkeää ottaa korvikset. Osa esittelee niitä somen kuvissaan korostetusti. Kiva kuulla, ettei isolle osalle ole mikään juttu, onko korvikset vai ei. Itse yritin ottaa käyttöön joskus nuorena, mutta reiät alkoivat mätiä ja annoin kasvaa umpeen. ap

Vierailija
30/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä tuollaisiin asioihin mitään huomiota.

Aloin käyttää korvakoruja hyvin myöhään ja luovuin korvakoruista syöpähoitoni aikana. En ole palannut korvakorujen käyttöön. 

Vierailija
31/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ajatellut että joku olisi sen takia lesta, mutta jotain todella outoa niissä korvakoruttomissa on. Kaupan kassallakin joskus miettii voiko sellaiseen luottaa, että antaa varmasti oikeat vaihtorahat takaisin ja muutenkin.. jotain kieroa niissä on, eivät elä yhteiskunnan sääntöjen

Ironiaa ei näköjään aina ymmärretä

Ehkei vaan uponnut, on sen verran vaikea laji. Joskus voi jättää tarkoituksella ymmärtämättä.

Vierailija
32/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koruttomuus on miesmäistä ja pakko tunnustaa, että mietin korvakoruttomista naisista et onkohan hän le pakko?

Vierailija
33/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta koruttomuus on miesmäistä ja pakko tunnustaa, että mietin korvakoruttomista naisista et onkohan hän le pakko?

Sitten luulevat. Kompensoiko kurvikas vartalo mitenkään?

Vierailija
34/61 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli monta kultarengasta vierekkäin ( stadissa oli silloin "igorin kulta" niminen liike josta olin ne ostanut). Aikojen kuluessa yksi hävisi, toinenkin, otin kaikki pois.

Harrastan myös uintia ja muuta liikuntaa, joten haittasi vain.

Käytän nykyään myös silmälaseja, joiden kanssa ei sopisi roikkuvat, vain nappikorvikset.

Vierailija
35/61 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat. T. Lesta

Vierailija
36/61 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. T. korvakoruton tapaluterilainen. Minä kyllä meikkaan, tosin hillitysti. Katson myös telkkaria ja voin ottaa saunasiiderin tai viiniä ruuan kanssa. 

Vierailija
37/61 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tuntemallani naisen kanssa parisuhteessa elävällä naisella on viisi korvakorua vierekkäin / korva. 

Vierailija
38/61 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on paha jos menee reikä käytön puutteessa umpeen.

Sama kuin seksissä: reikä ei ole saatavilla, ellei ole avoin aviottomaan seksisuhteeseen?

Vierailija
39/61 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna marinilla ei ole korvissa reikiä. Silti on aika paheellinen nainen.

Vierailija
40/61 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiät meni umpeen kun en käyttänyt korviksia n. 10 vuoteen. Korvikset ovat hankalat ja tarttuvat joka paikkaan. Lisäksi koruvarkauksia on tehty repimällä korut suoraan korvasta.

Missä sä oikein asut kun tuollaisia varkauksia tehdään. Olen kuullut kyllä, että kaulakoruja, varastetaan kaulasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi