Sheivaako miehet yleensäkin säärikarvansa? Miten teillä, onko normaalia?
mitä muut miehet ajattelee esim. rannalla, uimahallissa?
Kommentit (28)
Ihan ihmekommentteja nuo, että miesten säärikarvojen ajelu olisi homomaista ja neitimäistä 😂. Mistä ihmeen peräkouvolasta niiden kirjoittajat on? 😆
Vierailija kirjoitti:
Miesten sheivatut jalat näyttää naisellisilta, salilla niitä joskus tulee vastaan. Kainaloiden sheivaamista pidän kyllä ihan positiivisena muutoksena.
Kunnon eturyijyn pois höylääminen on julmaa, miksi kukaan haluaisi siitä eroon...
Taa mennee nyt vahan TMI-osastolle, mutta siis mun miehella toi "eturyijy" on taysmittaisena semmonen +10 sentin VIIDAKKO ja sita karvaa kasvaa myos puolivaliin asti "vartta". Siis kuulemma, en ole koskaan paassyt nakemaan "ryijya" luonnontilassa, eika mieskaan sita sellaisena ole pitanyt sitten armeija-aikojen.
Mutta tuolla kuvailulla - ihan kiva et trimmaa. :D
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten sheivatut jalat näyttää naisellisilta, salilla niitä joskus tulee vastaan. Kainaloiden sheivaamista pidän kyllä ihan positiivisena muutoksena.
Kunnon eturyijyn pois höylääminen on julmaa, miksi kukaan haluaisi siitä eroon...
Taa mennee nyt vahan TMI-osastolle, mutta siis mun miehella toi "eturyijy" on taysmittaisena semmonen +10 sentin VIIDAKKO ja sita karvaa kasvaa myos puolivaliin asti "vartta". Siis kuulemma, en ole koskaan paassyt nakemaan "ryijya" luonnontilassa, eika mieskaan sita sellaisena ole pitanyt sitten armeija-aikojen.
Tuollaista Amazonia en ole koskaan nähnyt, joten en tiedä joutuisinko fiilaamaan kannanottoani ääritapausten kohdalla. Alunperin tarkoitin kuitenkin sen höyläämistä kokonaan pois.
Miksi tällaiseen asiaan pitää kysellä muiden mielipiteitä? Miten heikko itsetunto voi ihmisellä olla?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista Amazonia en ole koskaan nähnyt, joten en tiedä joutuisinko fiilaamaan kannanottoani ääritapausten kohdalla. Alunperin tarkoitin kuitenkin sen höyläämistä kokonaan pois.
Kappas, niinpas tarkoitit :D Sama kuin kayttaisi nurmikkoon ruohonleikkurin asemesta pinsetteja. Hmm.
Miehet sheivaa, jos sitä karvaa on liikaa, tai sitten mies on vaan bottom-homo. Ite kyllä kans sheivaisin, jos karva olis pidempää. Ja ehkä tulevaisuudessa sheivaan, jos jalat alkaa näyttää isojalan jaloilta.
Oma mies sheivaa vain alapäänsä (ja toki partansa), mutta en pitäisi outona säärien sheivausta jos itse niin haluaisi tehdä.
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku ajattelee mun puskasta
t. Mr Jungle