Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaako miehet yleensäkin säärikarvansa? Miten teillä, onko normaalia?

Vierailija
02.08.2019 |

mitä muut miehet ajattelee esim. rannalla, uimahallissa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku ajattelee mun puskasta

t. Mr Jungle

Vierailija
22/28 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmekommentteja nuo, että miesten säärikarvojen ajelu olisi homomaista ja neitimäistä 😂. Mistä ihmeen peräkouvolasta niiden kirjoittajat on? 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten sheivatut jalat näyttää naisellisilta, salilla niitä joskus tulee vastaan. Kainaloiden sheivaamista pidän kyllä ihan positiivisena muutoksena.

Kunnon eturyijyn pois höylääminen on julmaa, miksi kukaan haluaisi siitä eroon...

Taa mennee nyt vahan TMI-osastolle, mutta siis mun miehella toi "eturyijy" on taysmittaisena semmonen +10 sentin VIIDAKKO ja sita karvaa kasvaa myos puolivaliin asti "vartta". Siis kuulemma, en ole koskaan paassyt nakemaan "ryijya" luonnontilassa, eika mieskaan sita sellaisena ole pitanyt sitten armeija-aikojen. 

Mutta tuolla kuvailulla - ihan kiva et trimmaa. :D 

Vierailija
24/28 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten sheivatut jalat näyttää naisellisilta, salilla niitä joskus tulee vastaan. Kainaloiden sheivaamista pidän kyllä ihan positiivisena muutoksena.

Kunnon eturyijyn pois höylääminen on julmaa, miksi kukaan haluaisi siitä eroon...

Taa mennee nyt vahan TMI-osastolle, mutta siis mun miehella toi "eturyijy" on taysmittaisena semmonen +10 sentin VIIDAKKO ja sita karvaa kasvaa myos puolivaliin asti "vartta". Siis kuulemma, en ole koskaan paassyt nakemaan "ryijya" luonnontilassa, eika mieskaan sita sellaisena ole pitanyt sitten armeija-aikojen. 

Tuollaista Amazonia en ole koskaan nähnyt, joten en tiedä joutuisinko fiilaamaan kannanottoani ääritapausten kohdalla. Alunperin tarkoitin kuitenkin sen höyläämistä kokonaan pois.

Vierailija
25/28 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaiseen asiaan pitää kysellä muiden mielipiteitä? Miten heikko itsetunto voi ihmisellä olla?

Vierailija
26/28 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista Amazonia en ole koskaan nähnyt, joten en tiedä joutuisinko fiilaamaan kannanottoani ääritapausten kohdalla. Alunperin tarkoitin kuitenkin sen höyläämistä kokonaan pois.

Kappas, niinpas tarkoitit :D Sama kuin kayttaisi nurmikkoon ruohonleikkurin asemesta pinsetteja. Hmm. 

Vierailija
27/28 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sheivaa, jos sitä karvaa on liikaa, tai sitten mies on vaan bottom-homo. Ite kyllä kans sheivaisin, jos karva olis pidempää. Ja ehkä tulevaisuudessa sheivaan, jos jalat alkaa näyttää isojalan jaloilta.

Vierailija
28/28 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies sheivaa vain alapäänsä (ja toki partansa), mutta en pitäisi outona säärien sheivausta jos itse niin haluaisi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän