Näin taas kerran kaupungilla nuoren parin, jossa nainen oli miestä pidempi!
Mies ei ollut edes mitenkään lihaksikas eikä roteva. Kävelivät oikein vielä käsi kädessä ihmisten ilmoilla. Siitä ei ole kauankaan, kun viimeksi näin samanlaisen parin.
En kerta kaikkiaan ymmärrä, minkä vuoksi jotkut ihmiset pariutuvat noin, vaikka olisi mahdollisuus etsiä, sekä miesten että naisten, sellainen kumppani, että pituusero olisi oikein päin.
Kommentit (29)
Julkeaa, etten sanoisi. Mielestäni miehen täytyy olla aina naista pidempi, näin se vain on.
Kamalaa! Meillä minä olen miestäni 5 cm pidempi, täytyisi varmaan opetella kävelemään kyyryssä ettei ihmisten mielenrauha häiriinny järkyttävästä näystä!
Ihminen hakee tiedostamattaan (toki joku voi tietoisestikin) geneettisesti sopivaa paria, jonka kanssa saisi keskiarvoon sopivia jälkeläisiä. Pitkät miehet+lyhyet naiset, lyhyet miehet+pitkä/samanpituinen nainen. Näin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Vaan on se kumma, että vaikka tuollainen ei häiritse paria itseään, niin se näyttää kuitenkin häiritsevän toisia, jopa aivan täysin sivullisia ihmisiä!
Voidaan siis todeta, että ihmisiltä puuttuu yhä suvaitsevuutta erilaisuutta kohtaan.
69 luonnistuu paremmin ..
Ensinnäkin minua ei haittaa nähdä pareja joissa mies on lyhyempi, MUTTA itse en voisi koskaan olla lyhyemmän miehen kanssa. Se on ehdoton turn-off, kriteereistä tärkein, kaikki muu tulee vasta sen jälkeen. En voi sille mitään, en vain pysty.
Mä en tiennyt että naiset voivat kasvaa pidemmiksi kuin miehet. Valehtelet.
Eikö tää sama, säälittävä, älyllisesti laiska provon väkerrys väsytä sua itseäsikin jo? Viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Seurustelihan se yksi Miss Suomikin itseään lyhyemmän poikaystävän kanssa, ainakin kerran ellei toisenkin kerran. Taisi olla silloin sen lyhyemmän poikaystävän kanssa kun Miss Suomeksi valittiin.
Ei voisi enää provompi olla ja silti ihmiset viitsii ruokkia trollia.
Joku traumatisoitunut lyhytkasvuinen mieskö näitä aloituksia laittaa?
Varmaan venäläisiä?
Siellä toi on standardi.
Päälle ukko sen 45 ja muija 25...
Vaan on se kumma, että vaikka tuollainen ei häiritse paria itseään, niin se näyttää kuitenkin häiritsevän toisia, jopa aivan täysin sivullisia ihmisiä!
Voidaan siis todeta, että ihmisiltä puuttuu yhä suvaitsevuutta erilaisuutta kohtaan.