voisko ton trivagotykityksen jo lopettaa...!!!
eiks kellään muulla pala tohon sarjatuleen hermo?
Kommentit (33)
Antaa tulla vaan tuota ihanaa naista! Kyllä tykittää. Naiset ne vaan on kateellisia.
Katteet kunnossa kun on varaa mainostaa.
Minä olen joskus miettinyt, että kuinka paljon suomalaiset oikein hotelleissa yöpyvät, kun jatkuvasti pitää mustuttaa missä hintavertailua voi tehdä. Monta vuotta on ollut sama höpötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trivago-nainenhan on oikein miellyttävä.
T. Mies
Eukko saisi vaikka tulla viereen pötköttämään, mainos sen sijaan voisi hävitä eetteriin.
Ei se voi. Se on munamiehen vaimo.
Mutta saisi tutustua todelliseen Munamieheen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Ei siinä naisessa mitään vikaa ole. Niitten mainosta vaan vois olla näyttämättä 1000 kertaa/vrk.
T. Nainen
Onko sitä telkkaria pakko katsoa 24/7???
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Ei siinä naisessa mitään vikaa ole. Niitten mainosta vaan vois olla näyttämättä 1000 kertaa/vrk.
T. NainenOnko sitä telkkaria pakko katsoa 24/7???
T. Mies
Ei pysty vaikka olisi, kun pitää roikkua myös mammapalstalla kommentoimassa kaikkea mahdollista ja mahdotonta.
Trivagonaista vois tykittää takaapäin ja roiskis beballe.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon aina ihmetellyt että miksi jotkin mainostajat ei suostu ymmärtämään sitä että liiallinen saman asian mainostaminen saa vain vastareaktion aikaan ja inhon mainostavaa yritystä kohtaan. Trivago, Haribo, Canesten ym vastaavat, Vitae pro ym. Yhtäkään näistä tuotteista en suostuisi enää ostamaan jos tarvitsisin, oon kurkkuani myöten täynnä tuota mainostuputusta. Erehdyin käymään Rakennusliike Lehto-sivustolla ja millään sivustolla ei enää välty näiltä mainoksilta, kolmatta viikkoa varmaan samat mainokset joka paikassa, parhaimmassa videossa jopa 4x näiden mainos. Päätin sitten että en ainakaan siltä liikkeeltä huoneistoa osta. Jatkakaa vaan tuputtamista, pääsette ainakin tästä maksavasta asiakkaasta eroon.
Oli hyvä päätös jättää asuntokaupat väliin.
Trivago toimii jo itseään vastaan. Minäkin käytän eBookersia, vaikka sitten maksaisi ehkä kympin enemmän.
Trivago on palvelu jota en tule käyttämään ikinä. Syy on just tuon tekopirteän eukon.
Trivago-nainen sais tulla hepinnokkaan pyörimään!
Minä oon aina ihmetellyt että miksi jotkin mainostajat ei suostu ymmärtämään sitä että liiallinen saman asian mainostaminen saa vain vastareaktion aikaan ja inhon mainostavaa yritystä kohtaan. Trivago, Haribo, Canesten ym vastaavat, Vitae pro ym. Yhtäkään näistä tuotteista en suostuisi enää ostamaan jos tarvitsisin, oon kurkkuani myöten täynnä tuota mainostuputusta. Erehdyin käymään Rakennusliike Lehto-sivustolla ja millään sivustolla ei enää välty näiltä mainoksilta, kolmatta viikkoa varmaan samat mainokset joka paikassa, parhaimmassa videossa jopa 4x näiden mainos. Päätin sitten että en ainakaan siltä liikkeeltä huoneistoa osta. Jatkakaa vaan tuputtamista, pääsette ainakin tästä maksavasta asiakkaasta eroon.