Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisko ton trivagotykityksen jo lopettaa...!!!

Vierailija
01.08.2019 |

eiks kellään muulla pala tohon sarjatuleen hermo?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina ihmetellyt että miksi jotkin mainostajat ei suostu ymmärtämään sitä että liiallinen saman asian mainostaminen saa vain vastareaktion aikaan ja inhon mainostavaa yritystä kohtaan. Trivago, Haribo, Canesten ym vastaavat, Vitae pro ym. Yhtäkään näistä tuotteista en suostuisi enää ostamaan jos tarvitsisin, oon kurkkuani myöten täynnä tuota mainostuputusta. Erehdyin käymään Rakennusliike Lehto-sivustolla ja millään sivustolla ei enää välty näiltä mainoksilta, kolmatta viikkoa varmaan samat mainokset joka paikassa, parhaimmassa videossa jopa 4x näiden mainos. Päätin sitten että en ainakaan siltä liikkeeltä huoneistoa osta. Jatkakaa vaan tuputtamista, pääsette ainakin tästä maksavasta asiakkaasta eroon.

Vierailija
22/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla vaan tuota ihanaa naista! Kyllä tykittää. Naiset ne vaan on kateellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katteet kunnossa kun on varaa mainostaa.

Vierailija
24/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus miettinyt, että kuinka paljon suomalaiset oikein hotelleissa yöpyvät, kun jatkuvasti pitää mustuttaa missä hintavertailua voi tehdä. Monta vuotta on ollut sama höpötys.

Vierailija
25/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trivago-nainenhan on oikein miellyttävä.

T. Mies

Eukko saisi vaikka tulla viereen pötköttämään, mainos sen sijaan voisi hävitä eetteriin.

Ei se voi. Se on munamiehen vaimo. 

Mutta saisi tutustua todelliseen Munamieheen..

Vierailija
26/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykittäisin 😜

M32

Vierailija
27/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Ei siinä naisessa mitään vikaa ole. Niitten mainosta vaan vois olla näyttämättä 1000 kertaa/vrk.

T. Nainen

Onko sitä telkkaria pakko katsoa 24/7???

T. Mies

Vierailija
28/33 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Ei siinä naisessa mitään vikaa ole. Niitten mainosta vaan vois olla näyttämättä 1000 kertaa/vrk.

T. Nainen

Onko sitä telkkaria pakko katsoa 24/7???

T. Mies

Ei pysty vaikka olisi, kun pitää roikkua myös mammapalstalla kommentoimassa kaikkea mahdollista ja mahdotonta.

Vierailija
29/33 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivagonaista vois tykittää takaapäin ja roiskis beballe.

Vierailija
30/33 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon aina ihmetellyt että miksi jotkin mainostajat ei suostu ymmärtämään sitä että liiallinen saman asian mainostaminen saa vain vastareaktion aikaan ja inhon mainostavaa yritystä kohtaan. Trivago, Haribo, Canesten ym vastaavat, Vitae pro ym. Yhtäkään näistä tuotteista en suostuisi enää ostamaan jos tarvitsisin, oon kurkkuani myöten täynnä tuota mainostuputusta. Erehdyin käymään Rakennusliike Lehto-sivustolla ja millään sivustolla ei enää välty näiltä mainoksilta, kolmatta viikkoa varmaan samat mainokset joka paikassa, parhaimmassa videossa jopa 4x näiden mainos. Päätin sitten että en ainakaan siltä liikkeeltä huoneistoa osta. Jatkakaa vaan tuputtamista, pääsette ainakin tästä maksavasta asiakkaasta eroon.

Oli hyvä päätös jättää asuntokaupat väliin.

Vierailija
31/33 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago toimii jo itseään vastaan. Minäkin käytän eBookersia, vaikka sitten maksaisi ehkä kympin enemmän.

Vierailija
32/33 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago on palvelu jota en tule käyttämään ikinä. Syy on just tuon tekopirteän eukon.

Vierailija
33/33 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago-nainen sais tulla hepinnokkaan pyörimään!