Vaimoni ei halua miellyttää minua
Pukeutuu college housuihin ja ylikokoiseen t-paitaan, röhöttää sohvalla istuen kuin miehet, pelaa videopelejään päivät pitkät, ei meikkaa tai laittaudu mitenkään, ei käy suihkussa viikkoihin, haisee, ei tee ruokaa tai siivoa.
Kommentit (9)
tuskinpa sinäkään häntä miellytät eikä siksi näe vaivaa takiasi. suksi muualle ja etsi itseäsi enemmän miellyttävä (et tule löytämään). ei sulla mitään puolisoa ole. ei noin urpoilla yleensäkään ole.
Kuulostaa siltä, että hänellä on transseksuaalisuusprosessi meneillään. Onnea, olet kohta parisuhteessa miehen kanssa! Ihan tutulta kuulostaa! Joko hän on alkanut jättämään likaisia sukkia ja alkkareita pitkin olkkarin lattiaa? On se niin lutuista!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Tuohan on palstamiesten mukaan just sitä, mistä miehet yleensäkin tykkää. Vaimosi haluaa vain jakaa samat mielenkiinnon kohteet mitä sinullakin on, joten olisit tyytyväinen.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että hänellä on transseksuaalisuusprosessi meneillään. Onnea, olet kohta parisuhteessa miehen kanssa! Ihan tutulta kuulostaa! Joko hän on alkanut jättämään likaisia sukkia ja alkkareita pitkin olkkarin lattiaa? On se niin lutuista!
Nykyään ei käytetä sanaa transseksuaalinen.
Vähän niinkuin minä. Tuo vaihde päällä, koska mieskin tulee kotiin ja katsoo urheilut ja pelaa.. Nyt siis minäkin. Luulee että sytyn, kun käyn töissä ja hoidan huushollin. Hän istuu nytkin urheilua katsomassa, sen jälkeen varmaan pelaa ja sänkyyn mennessä luulee, että olen syttynyt siitä.
Taidatkin olla miehen kanssa naimisissa:)