Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut 15v vanhempaan mieheen

Vierailija
01.08.2019 |

Törmään satunnaisesti ystävieni luona itseäni 15v vanhempaan sinkkumieheen, johon olen ollut salaa ihastunut jo ainakin vuoden verran. Jostain syystä olen vakuutellut kokoajan itselleni ettei mies voi kiinnostua minusta ikäeromme takia. Nyt kuitenkin haluan tietää, että saisinko vastakaikua vai onko aika jatkaa matkaa. Mutta miten ihmeessä toisin ilmi kiinnostukseni? Olen 31v nainen ja mies on tietääkseni 46v.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juttelet tietenkin miehelle siellä ystävien luona. Jos teillä synkkaa niin pyydät vaikka kahville jonnekin.

Vierailija
2/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää ikäjauhanta alkoi 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 v. sinkkumies lähtee kanssasi kahville jos edes vihjaat siihen suuntaan.

Vierailija
4/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoremmuus tarkoita sitä, että olisit vetävä nainen.

Vierailija
5/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis täällä lempiaheensa parissa

Vierailija
6/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotias Sinkkumies?Juokse karkuun ja lujaa. ..

Vierailija
7/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ao luulet että mies torjuu sinut ikäeron takia......😂😂😂😂😂

Joo tämä kertoo, että kyseessä on miehen kirjoitus eli t-*olli

Vierailija
8/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Helppo sanoa tuntemattomalle ettei se ikä ole ratkaiseva tekijä. Nuorempana ollut ihastunut 16v vanhempaan, ja kyllä mä mietin että kelpaisinko ikäni takia parisuhteeseen.

Vierailija
9/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun ap seuraavalla "kahvitapaamisella" tavara tarjolle, kyllä mies siitä tajuaa

Vierailija
10/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46 v. sinkkumies lähtee kanssasi kahville jos edes vihjaat siihen suuntaan.

Ap ei sanonut, että hänellä on fetissi vanhempiin miehiin. Hän on ihastunut tuohon yhteen tiettyyn mieheen, joka sattuu olemaan vanhempi. Ei sinuun. 

Vierailija
11/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo. Helppo sanoa tuntemattomalle ettei se ikä ole ratkaiseva tekijä. Nuorempana ollut ihastunut 16v vanhempaan, ja kyllä mä mietin että kelpaisinko ikäni takia parisuhteeseen.

Siis että kelpaako miehelle 16vuotta nuorempi nainen.....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😃😃😃😃😃😃😃😃😃🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
12/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap se sun ihastuksesi ei syty sinulle, niin minä sytyn.Nuoret naiset on ihania, ja olen hyvä rakastaja.En pidä +35-vuotiaista vanhoista kurpista

M52

Vierailija
13/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaa

T Jaska vm 1960

Vierailija
14/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap se sun ihastuksesi ei syty sinulle, niin minä sytyn.Nuoret naiset on ihania, ja olen hyvä rakastaja.En pidä +35-vuotiaista vanhoista kurpista

M52

Ap ei sanonut, että hänellä on fetissi vanhempiin miehiin. Hän on ihastunut tuohon yhteen tiettyyn mieheen, joka sattuu olemaan vanhempi. Ei sinuun

Vierailija
15/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä kelpaa

T Jaska vm 1960

Ap ei sanonut, että hänellä on fetissi vanhempiin miehiin. Hän on ihastunut tuohon yhteen tiettyyn mieheen, joka sattuu olemaan vanhempi. Ei sinuun

Vierailija
16/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46-vuotias Sinkkumies?Juokse karkuun ja lujaa. ..

Ukkomieskö sen sitten pitäisi olla

Vierailija
17/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että kelpaako miehelle 16vuotta nuorempi nainen.....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😃😃😃😃😃😃😃😃😃🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Nii-in. Siinä lausee lopussa oli muuten sana 'parisuhteeseen'. Lyhytaikaista kelpaavuutta en kyseenalaistanut. :)

Vierailija
18/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka palstalla pyörii näköjään miehiä, joille kelpaa nainen kuin nainen kunhan on vain tarpeeksi paljon nuorempi, niin palstan ulkopuolella näin tuskin on. Eli ei se niin automaattisesti niin mene, että kuka tahansa nainen kiinnostaa kunhan vain kuuluu nuorempaan sukupolveen. Mutta toisaalta voihan se olla niinkin, että vanhempi mies ei tajua, että niin paljon nuorempi voisi olla kiinnostunut. Toisin kuin nämä palstamiehet, niin eivät kaikki ota itsestäänselvyytenä sitä, että kuka tahansa nainen kerkeästi olisi ottamassa, jos vain itse ilmoittautuu vapaaehtoiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme