Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuuko teillä miehet sisustukseen liittyviin kuluihin?

Vierailija
01.08.2019 |

Olemme muuttaneet yhteen juuri ja tietysti uuteen asuntoon on mukava ostaa sisustukseen liittyviä tavaroita. Lisäksi takapihan terassille olen ostanut sisustustarvikkeita. Mieheni kysyi että kuinka paljon hän on velkaa minulle kaikista näistä sisustustavaroista, koska hänkin huomasi että rahaa on mennyt. En kuitenkaan kehdannut puolittaa menoja vaan miettiä hänen osuuttaan kuluista 1/3, koska minähän ne olen ostanut ja miettinyt hintatasoa. Miten teillä taloudessa ajatellaan näiden sisustuksellisten asioiden osalta?

Tiedän, että joillakin on yhteinen tili tai ei ole kulujen suhteen niinkään tarkkaa. Mutta te jotka puolitatte menoja ym. kommentteja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeelliset huonekalut (sänky sohva jne) mies on maksanut, minä ostelen sitten koristeita, mattoja ja sellaisia.

Vierailija
22/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Muija keksii milloin mitäkin tyynyjä ja tauluja ja muka hyvän fiban antavia huonekaluja ja minä maksan koko lystin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin yhteisessä kodissani lähes kaiken sisustukseen liittyvän astioista lähtien. Ero tuli ja mies huomasi jäävänsä lähes tyhjään kotiin, kun vein hankkimani tavarat mukanani. Sitten vielä ihmetteli, mihin mun rahat oikein menee...

Vierailija
24/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Jos ap kertoisi vaikka ensin, mitä tämä yhteen muuttaminen noin muuten sisältää? Omistusasunto vai vuokrakämppä? Miten asuminen on noin muuten kustannettu? Meinaan naisilta ei yhtään yllätä se logiikka, että mies maksaa koko kämpän ja nainen ostaa jonkun sisustuselementin -> nainen: "joudun maksamaan sisustuksen yksin!!!". Niin nähty, niin nähty. 1 + 1 = 7 etc.

Vierailija
25/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Jos ap kertoisi vaikka ensin, mitä tämä yhteen muuttaminen noin muuten sisältää? Omistusasunto vai vuokrakämppä? Miten asuminen on noin muuten kustannettu? Meinaan naisilta ei yhtään yllätä se logiikka, että mies maksaa koko kämpän ja nainen ostaa jonkun sisustuselementin -> nainen: "joudun maksamaan sisustuksen yksin!!!". Niin nähty, niin nähty. 1 + 1 = 7 etc.

Omistusasunto. Kaikki tietysti isommat hankinnat puoliksi mutta lähinnä mietin tällaista kun menin esimerkiksi juuri ostamaan 100 euron verhot... Miehelle nyt olisi halvemmat verhot käyny mutta halusin välttämättä tietynlaiset. Enhän mä yhtäkkiä voi mieheltä pyytää maksamaan puolet koska hänelle kävisi halvemmat. Ollaan maksettu asunto yhdessä puoliksi ja puoliksi tietenkin.

Vierailija
26/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai maksatte puolet auton hienoista aluvanteista?

Kumpikin maksaa omat vanteensa. Toisen autoa saa pyynnöstä käyttöön, jos se joltain ominaisuudeltaan sopii paremmin tarkoitukseen jollekin reissulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän