Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla A-Studiossa suuri servausilta taas tiedossa

Vierailija
01.08.2019 |

vai mitä luulette vieraslistaa katsottuanne?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen se persu nainen sanoi suorat sanat Husu husseinille😁

Vierailija
22/30 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Sannikka alkaa olemaan jotenkin väsyneen oloinen, liekö liian pitkä kesäloma etelän paahtavassa auringossa vienyt mehut naisesta, ei enää niin terhakka ja energinen kuin mitä vielä keväällä. Ettei vain olisi vajoamassa harmauteen, kaipaisi selvästi jotain piristystä ja ehostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marja Sannikka alkaa olemaan jotenkin väsyneen oloinen, liekö liian pitkä kesäloma etelän paahtavassa auringossa vienyt mehut naisesta, ei enää niin terhakka ja energinen kuin mitä vielä keväällä. Ettei vain olisi vajoamassa harmauteen, kaipaisi selvästi jotain piristystä ja ehostusta.

Aina ku nään Sannikan telkussa, mua rupee panettamaan. Monesti oon jo todennut ja luulen tämän johtuvan siitä että Sannikka on jotenkin dominoiva että se herättää tällaisia tuntemuksia. Kaipaan ilmeisesti dominaa makkariin.

Vierailija
24/30 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sillä mestariservaajallanne mitään sanottavaa, kun ei puhuta m-muuttajista? 

Heikko.

Toisin kuin jotkut populistidemarit yms Halla-aho servaa kyllä jokaisella tarpeellisella saralla, oli kyse sitten valtiontaloudesta, poliittisesta historiasta tai sitten maahanmuuttokysymyksistä.

Vierailija
25/30 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinin silmät ovat kuin jostain mangasarjakuvasta. Ruutuminihame, kauluspaita ja solmio puuttuu enää.

Huhhuh pitäisikin päällensä ja tulisi käymään kahvilla.

Vierailija
26/30 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sillä mestariservaajallanne mitään sanottavaa, kun ei puhuta m-muuttajista? 

Heikko.

Toisin kuin jotkut populistidemarit yms Halla-aho servaa kyllä jokaisella tarpeellisella saralla, oli kyse sitten valtiontaloudesta, poliittisesta historiasta tai sitten maahanmuuttokysymyksistä.

Mulle yks vihreät arvot omaava sanoi, että "Halla-Aho on pelottava. Pelottava koska se on niin viisas."

Vierailija
27/30 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko.

Mulle yks vihreät arvot omaava sanoi, että "Halla-Aho on pelottava. Pelottava koska se on niin viisas."

Sitä hän kyllä on. Ei ole vielä Mestarille™️ kengittäjää löytynyt. Ei toimittajista eikä muista vihervassareista.

Vierailija
28/30 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Sannikka on joskus ollut kyllä turhan yliaggressiivinen haastatellessaan Huhtasaarta ja Halla-ahoa, yrittänyt tykittää heitä nurkkaan aika päällekäyvällä tavalla, antamatta kunnolla suunvuoroa. Mutta kevään lähetyksissä oli kyllä vuorostaan jo maltillisempi ja asiallisempi, ehkä oppinut jotain.

Vierailija
29/30 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ku nään Sannikan telkussa, mua rupee panettamaan. Monesti oon jo todennut ja luulen tämän johtuvan siitä että Sannikka on jotenkin dominoiva että se herättää tällaisia tuntemuksia.

Kyllä joo, Sannikan vaan pitäisi päästä tosta viime aikoina harmautetusta ja ankeutetusta tyylistään taas johonkin vähän vetävämpään. Voisin silloin jopa katsella lähetyksiä aiheista, joita en muuten ehkä katsoisi.

Vierailija
30/30 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko.

Sitä hän kyllä on. Ei ole vielä Mestarille™️ kengittäjää löytynyt. Ei toimittajista eikä muista vihervassareista.

Viisas kenraali valitsee taistelunsa. Ei kuulosta kovinkaan järkevältä lähteä taisteluun joka käydään persun korvien välissä persun fantasiasäännöillä persun suuresti fanittamaan suurta mestaria vastaan.

Todellisessa maailmassahan tuo mestari on aika itsestäänselviä ohuita latteuksia pitkään jaaritteleva tylsimys eikä mikään erityisen syvällinen ajattelija. Toimittajille tuokin taktiikka näkyy toimivan kun nuo kyllästyy odottamaan että "mestari" pääsee itse asiaan eikä jaksa inttää vastaan. Sitäpaitsi halla-aho rupeaa murjottamaan synkeänä jos sille erehtyy sanomaan vastaan. 

Mutta jos taistelu käydään persujen korvien välissä niin tappio on varma kun persut näkee tasan samasta keskustelusta ihan erilaisen version.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi