Onko normaalia, että Kelan asiakaspalveluun on 30 minuutin jonotus?
Kommentit (17)
On normaalia. Viimeksi jonotin n. 40 min.
Sanotaanko siellä, että paina 1 jos haluat palvelua suomeksi, 2 arabiaksi jne.?
30 minuuttia on todella lyhyt aika. Minä olen odottanut jo lähes 10 vuotta meikkipelleiltä vastausta seuraavaan kysymykseen: MIKSI teitä meikkipellejä haittaa niin kauheasti se, että kaikki naiset eivät meikkaa?
Vastausta en ole tähän päivään mennessä saanut.
Mikset vain laita netissä viestiä? Ei maksa mitään eikä tarvitse jonotella.
Ei ole. Harvinaisen nopeaa, jos noin pian vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko siellä, että paina 1 jos haluat palvelua suomeksi, 2 arabiaksi jne.?
Ei.
Enpä osaa sanoa. Itse kun yritin pari viikkoa sitten parina eri päivänä soittaa, en päässyt edes jonottamaan, kun tuli automaattivastaus ”meillä on ruuhkaa, soita myöhemmin uudestaan”.
Oma ennätykseni on 3 tuntia 42 minuuttia. Joten tuohan on nopeaa! :D
Mä olen odottanut kerran yli 40 minuuttia. Puhelu kesti sitten alle 3 minuuttia.. et ärsytti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
30 minuuttia on todella lyhyt aika. Minä olen odottanut jo lähes 10 vuotta meikkipelleiltä vastausta seuraavaan kysymykseen: MIKSI teitä meikkipellejä haittaa niin kauheasti se, että kaikki naiset eivät meikkaa?
Vastausta en ole tähän päivään mennessä saanut.
KELAsta kysyt tollasia? Ihme, että on ruuhkaa.
Ei Kelaan kannata soittaa. Asiat hoituvat nopeammin netin viestipalvelulla tai jos siellä ei jostain syystä onnistu, niin kannattaa mennä Kelan toimipisteeseen paikanpäälle. Säästyy isolta puhelinlaskulta, kun ei puolta päivää jonottele jonkun parin minuutin asian takia.
Vierailija kirjoitti:
Oma ennätykseni on 3 tuntia 42 minuuttia. Joten tuohan on nopeaa! :D
Paljonko tuli laskua? Se jonotushan ei taida olla ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei Kelaan kannata soittaa. Asiat hoituvat nopeammin netin viestipalvelulla tai jos siellä ei jostain syystä onnistu, niin kannattaa mennä Kelan toimipisteeseen paikanpäälle. Säästyy isolta puhelinlaskulta, kun ei puolta päivää jonottele jonkun parin minuutin asian takia.
Totta. Mutta joskus ei ole muuta vaihtoehtoa kun soittaa. On välillä muitakin esteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain laita netissä viestiä? Ei maksa mitään eikä tarvitse jonotella.
Kaikkia asioita ei pysty hoitamaan netissä. Esim. minä olen lähiomaiseni edunvalvoja (ihan virallisesti). Ei ole mitään laillista tapaa, jolla pystyisin hoitamaan omaiseni Kela- tai veroasioita netissä. Pankkiasiat onneksi onnistuvat.
Ei ap
Soitin tänään klo 15.39, 7 minuuttia myöhemmin asia oli hoidettu. Ehkä valitsin hyvän ajan, oli onnea, tai jotain.
Eikö se ole ennemmin nopeaa kuin normaalia?