Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä sanojaan

Kaisu90.
31.07.2019 |

Mieheni sanoo toista ja tekee toista. Tämän seurauksena epäilen ja puntaroin jatkuvasti hänen sanojaan. Tiedättekö - "pitääköhän tämä lupaus paikkansa". Olen huomauttanut asiasta, mutta silti tämä on viikottaista. Asiat ovat pieniä. On sovittu leffasta, lenkille menosta, jätskille menosta ja yhtäkkiä ei mennäkään, koska on unohdettu, ei huvita tms. Mistä tämä kertoo teidän mielestä? Onko jollain vastaavia tarinoita jaettavana? Koen tämän todella repivänä enkä kykene luottamaan häneen kuten toivoisin. Olemme vajaa 30-vuotiaita ja tapailleet muutaman kuukauden.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hänen pitäisi niitä sanojaan pitää? Purkissa?

Vierailija
2/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelee lämpmikseen asioita joita toinen haluaa kuulla. Älä vaan suunnittele mitään vakavaa tuon kanssa. Lupaa hoitaa talot, lapset ja tiedätkin että ne unohtuu ja ei huvitakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mies, jota tapailin puoli vuotta sitten.

Puhui yhtä ja teki toista.

Meidän piti mennä laskettelemaan, tehdä sitä ja tätä, no arvaa pitikö nämä puheet.

Hän vain sanoi, mitä halusin kuulla.

Vierailija
4/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa kuulla, että samankaltaista kokemusta löytyy. Juuri sitä olen miettinyt, että miten voin luottaa häneen lasten hoidossa tms isoissa asioissa, jos hän ei pysty niissö pienissä lupauksissaankaan pitämään sanojaan. Hän sanoo, että ei muuta tapojaan, koska palautteeni on liian jyrkkää ja syyllistävää. Siinä minulla olisi ehkä petrattavaa. Toisaalta jos puhun isoista asioista kutrn luottamuksen horjumisesta ja luottamuspulasta niin luulisi häntä kiinnostavan, vaikka palaute ei tulisi aina niinnrakentavalla tavalla. En kuitenkaan huuda, sanon suoraan, perustelen konkretian kautta ja liitän isompaan asiayhteyteen. Pitäisi vielä yrittää olla lempeä. Hän sanoo ettei ole saanut koskaan suoraa palautetta parisuhteissa tai oikein muutenkaan niin vaikea ottaa vastaan. Lisäksi hän kokee itsetuntonsa olevan huono. Olen miettinyt, onko se osasyy sille, ettei hän oikein pysty ottamaan negatiivista palautetta vastaan.. Että se horjuttaa hänen haurasta minäkuvaansa.

Mitä ajatuksia tämä herättää teissä ja onko kokemusta miehistä, joiden on vaikea ottaa palautetta vastaan? Annatteko rakentavasti palautetta itse ja miten?

Vierailija
5/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varapatjan ylläpitoa paremman puutteessa.

Vierailija
6/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa uskoa ihmistä silloin kun hän näyttää todellisen luonteensa ensimmäistä kertaa.

Vierailija
8/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisu90. kirjoitti:

Lohduttavaa kuulla, että samankaltaista kokemusta löytyy. Juuri sitä olen miettinyt, että miten voin luottaa häneen lasten hoidossa tms isoissa asioissa, jos hän ei pysty niissö pienissä lupauksissaankaan pitämään sanojaan. Hän sanoo, että ei muuta tapojaan, koska palautteeni on liian jyrkkää ja syyllistävää. Siinä minulla olisi ehkä petrattavaa. Toisaalta jos puhun isoista asioista kutrn luottamuksen horjumisesta ja luottamuspulasta niin luulisi häntä kiinnostavan, vaikka palaute ei tulisi aina niinnrakentavalla tavalla. En kuitenkaan huuda, sanon suoraan, perustelen konkretian kautta ja liitän isompaan asiayhteyteen. Pitäisi vielä yrittää olla lempeä. Hän sanoo ettei ole saanut koskaan suoraa palautetta parisuhteissa tai oikein muutenkaan niin vaikea ottaa vastaan. Lisäksi hän kokee itsetuntonsa olevan huono. Olen miettinyt, onko se osasyy sille, ettei hän oikein pysty ottamaan negatiivista palautetta vastaan.. Että se horjuttaa hänen haurasta minäkuvaansa.

Mitä ajatuksia tämä herättää teissä ja onko kokemusta miehistä, joiden on vaikea ottaa palautetta vastaan? Annatteko rakentavasti palautetta itse ja miten?

Tapailtu muutama kuukausi ja nyt jo mietitään perheen perustamista :D

Vierailija
9/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltaessa se leffassakäynti tuntuu hänestä ihan kivalta idealta, mutta ei enää siinä vaiheessa kun pitäisi oikeasti lähteä.

Vierailija
10/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi tapaillaan ennen kuin suhde muuttuu esim. seurusteluksi? Silloin ajetaan ne ns. viat ulos ja jos ei esim. ei pysty luottamaan tai joku vika tuntuu ihan ylitse pääsemättömältä silloin ei lähdetä muuttamaan sitä ihmistä vaan jatketaan eteen päin. Tuskin sinä ostat autoa jossa voit osoittaa vikoja ja puutteita ajatuksella, että ne voi sitten korjata vaan jätät sen auton kauppaan.

Vierailija
11/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi tapaillaan ennen kuin suhde muuttuu esim. seurusteluksi? Silloin ajetaan ne ns. viat ulos ja jos ei esim. ei pysty luottamaan tai joku vika tuntuu ihan ylitse pääsemättömältä silloin ei lähdetä muuttamaan sitä ihmistä vaan jatketaan eteen päin. Tuskin sinä ostat autoa jossa voit osoittaa vikoja ja puutteita ajatuksella, että ne voi sitten korjata vaan jätät sen auton kauppaan.

Ja voiko sellaiseen autoon luottaa, jossa on niitä vikoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän