Kävelen 100 km joka viikko!
Uskotko? Päivässä tulee noin 14 km ja vähän päälle. Aloitin joskus kävely harrastuksen kun olin ylipainoinen ja näin olen pysynyt normaalipainoisena.
Kommentit (21)
Otapa tavoitteeksi kävellä seuraavalla kesälomallasi Hangosta Utsjoelle.
Mitä väliä? Vai selkä takia liikut että ihmiset uskoisi siihen että pystyt tuohon.
Minulle tulee vkossa vain 70-80km ja päälle vielä spinning sekä kuntosali.
Minä uskon että sinulla on mieltä, mitä mieltä sinä olet mielestäni? Onko mieltä? Saat varmasti palkinnon kävelystä! Tämä menee kaikille! Hyvää mielistelyn jatkoa! Palkinto tulee perässä. Hopea on meidän ensisijainen tavoite!
Niin minäkin, tuo 100 kilsaa kertyy jo pelkästään töissä olemista. Saadaanko molemmat nyt joku palkinto tästä?
Historiasta tulee aina hienoja näkemyksiä kuin poistaa aina kilometrit metristä ja katsoo niitä metri kilolla.
Historia kirjoitti:
Historiasta tulee aina hienoja näkemyksiä kuin poistaa aina kilometrit metristä ja katsoo niitä metri kilolla.
Tai jotain sellaista vuosikikkailua...
Ei se niin pillun päälle ole.
Eikös normaalin aikuisen ihmisen tulisi kävellä 10 000 askelta päivässä muutenkin? Ei tuo nyt niin paljon enempää ole.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, tuo 100 kilsaa kertyy jo pelkästään töissä olemista. Saadaanko molemmat nyt joku palkinto tästä?
Varmasti, viimeistään liikkeissänne.
Vierailija kirjoitti:
Eikös normaalin aikuisen ihmisen tulisi kävellä 10 000 askelta päivässä muutenkin? Ei tuo nyt niin paljon enempää ole.
Tasapaino on aina enemmän kuin mitä luulit koska mieli oli vallassa.
Vierailija kirjoitti:
10 000 askelta on naisilla n 7km ja miehillä 8km, että on se nyt tuplat naisilla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 000 askelta on naisilla n 7km ja miehillä 8km, että on se nyt tuplat naisilla ainakin.
Täh? Olen nainen ja jos kävelen 13000 askelta niin olen kävellyt about 11 kilsaa. On gepsilä mitattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Olen nainen ja jos kävelen 13000 askelta niin olen kävellyt about 11 kilsaa. On gepsilä mitattu.
Sillon sulla on pitkä askel, tämä perustuu siis keskivertoihmisen askelpituuteen. Pituus vaikuttaa reippaasti asiaan. Yksilöllistä kaikki
Miksen uskoisi. Ei tuo nyt mikään mahdottomuus ole jos on tottunut liikkumaan ja pystyy liikkumaan.