Mitä mieltä tästä mekosta?
Onko liian tylsä?
https://m.zalando.fi/davida-cashmere-wrap-over-dress-neulemekko-black-d…
Kommentit (55)
Ei ole tylsä. Ihan kiva mekko. Mutta täysin ylihintainen, tuollaisen koltun saa murto-osalla tuosta hinnasta.
Ihan ok, klassisen kiva. En kyllä kiinnittäisi mitään huomiota siihen, en siis muistaisi mitä toisella on ollut päällään.
Aika lyhyt ja avonainen. Jos ajatellaan vaikka työpaikkaa.
Mahtavat utareet, tissit tiskiin mekot on hyviä
Oho, tännehän oli tullut vastauksia, kiitos!
Tilasin ekan mekon sovitukseen. Hinta vähän hirvittää, mutta saa nähdä miten sopii. Ap
No mä en ostais mitään noin kallista ellen saisi hypistellä tuotetta ja tarkastella onko kangas ja valmistus laadukasta. Tuntuisi hölmöltä tilata tuommoinen kotiin testattavaksi kun luultavasti ei läpäisisi testiä.
Mutta ihan perus mekko noin muuten, jos tykkää ni tykkää. Itselleni vähän liian tylsä, mutta varmasti oikealla omistajallaan kaunis.
Aika basic.. ja hintava. Toki kashmirin takia jotenkin ymmärrän hinnan.. Mutta jos tulee useasti toistuvaan käyttöön, niin maksaa itsensä takaisin.
Te, joiden mielestä eka mekko on tylsä, millaisia vaatteita/mekkoja te käytätte arkena töissä? Mikä tekee vaatteesta ei tylsän? Ihan mielenkiinnosta kysyn, ei kettuilumielessä. Ap
Ensimmäinen on mun mielestä tyylikäs, saa koruilla, asusteilla, laukulla, huiveilla yms. helposti muokattua. Lienee ihan laadukaskin, voisin ostaa.
Toinen mekko on aika kammottava, tai näyttää juurikin kolmenkympin arvoiselta mekolta. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Aika avonainen.
Nimenomaan ainakin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Te, joiden mielestä eka mekko on tylsä, millaisia vaatteita/mekkoja te käytätte arkena töissä? Mikä tekee vaatteesta ei tylsän? Ihan mielenkiinnosta kysyn, ei kettuilumielessä. Ap
Musta väri tekee tylsän! Musta on ankea väri.
Ensimmäinen mekko näyttää kuvissa kivalta, mutta pelkään että arkikäytössä se osoittautuu epäkäytännölliseksi. Kashmir on ihanan pehmeä ja kevyt materiaali, mutta se lörpsähtää nopeasti. Koska tuon kietaisumekon on kuitenkin tarkoitus olla istuva, niin jo yhden toimistopäivän jälkeen takapuoleen on todennäköisesti venynyt pussi ja kaula-aukko repsottaa. Moni ehdottikin mekon alle paitaa tai toppia, joka onkin turvallinen vaihtoehto, mutta muuttaa mekon tyylin täysin. Saman väristä mustaa aluspaitaa on mahdoton löytää ja värillinen paita taas tekee kokonaisvaikutelmasta helposti, noh, vähemmän tyylikkään. Epäilen myös neuloksen paksuutta: kuinka hyvin se kuultaa läpi? Summa summarum, en uskaltaisi ostaa arkikäyttöön. Mallin päällä pakasta vedettynä näyttää toki kivalta.
Vierailija kirjoitti:
No kaikilla meillä on toki oma tyyli, mutta itse menen suunnilleen tällä kaavalla:
- basic alaosa, värikäs yläosa + basic koru
- värikäs alaosa, basic yläosa + värikäs koru
- tylsän värinen mutta mielenkiintoisen mallinen mekko/asu + erikoinen koru
- erikoinen mekko/asu + tylsä koru
Eli omasta mielestä tuo mekko on tylsän värinen ja tylsän mallinen, mikä itselleni on liian tylsä yhdistelmä, mutta sopii varmasti jollekin jonka tyyli on klassisempi kuin omani :) Itse olen hieman boheemiin vivahtava tyyppi
Nätti, mutta en ostaisi tuollaista mekkoa tuolla hinnalla, todellakaan.
Et saa mukavaa päälläpidettävää mistään polyesterimekosta.
Eka hyvä, mutta avonainen.