Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välittikö mies sinusta enemmän seurustelun alkuaikoina mitä nyt?

Vierailija
31.07.2019 |

Kysyikö mies kuulumisia tai muuta järkevää? Mies laittaa monta kertaa päivässä viestejä kysyen olenko syönyt aamupalaa, lounasta ja illallista. Kysyikö miehenne samaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo koskaan kysellyt oonko syönyt. Varmaan toivoisi, että söisin vähemmän.

Vierailija
2/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa hän jätti minut monta kertaa ja otti sitten aina takaisin. Nyt sanoo, että ei halua enää elää ilman minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oo koskaan kysellyt oonko syönyt. Varmaan toivoisi, että söisin vähemmän.

Anteeks, mut ;D

Vierailija
4/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin mielelläni naisilta kuulumisia, mutta mun kokemuksen mukaan viestittely naiselle vaikuttaa liian tarvitsevalta ja naisen kiinnostus laantuu. En ole oikein löytänyt suomalaisen naisen kanssa mitään keskitietä näissä asioissa eli vastaan vain viesteihin kun nainen niitä lähettää ja silloin siinä samalla kyselen.

Jos nainen peruu treffit/tapaamisen niin jään odottamaan, että hän sopii uuden tapaamisen. Jos hän ei sovi otaksun, että hän ei ole kiinnostunut vaan ehkä pyörittää useampaa miestä ja haki minusta vain egoboostia.

Vierailija
5/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselisin mielelläni naisilta kuulumisia, mutta mun kokemuksen mukaan viestittely naiselle vaikuttaa liian tarvitsevalta ja naisen kiinnostus laantuu. En ole oikein löytänyt suomalaisen naisen kanssa mitään keskitietä näissä asioissa eli vastaan vain viesteihin kun nainen niitä lähettää ja silloin siinä samalla kyselen.

Jos nainen peruu treffit/tapaamisen niin jään odottamaan, että hän sopii uuden tapaamisen. Jos hän ei sovi otaksun, että hän ei ole kiinnostunut vaan ehkä pyörittää useampaa miestä ja haki minusta vain egoboostia.

Mies kysyy päivän syömisiä ja jos olen syönyt vain yhtä lajia, niin kysyy vielä perään, että onko se nyt tarpeeksi. Teetkö sinäkin noin?

Vierailija
6/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyy päivän syömisiä ja jos olen syönyt vain yhtä lajia, niin kysyy vielä perään, että onko se nyt tarpeeksi. Teetkö sinäkin noin?

Juu en kysy :D.

Vierailija
7/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt kysy, kun syödään se aamiainen ja illallinen yhdessä. Viestejä tuli toki alussa enemmän. Ehkä kosiskeluvaiheessa yritti enemmän, nyt toivottavasti välittää enemmän.

Vierailija
8/11 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla jotain syömis ongelmaa vai miks se miehes vahtii sua? Kyllä mun mies joskus kysyy mitä oon syönyt lounaaksi, mutta ei mun syömiset sitä kauheasti kiinnosta.

Vierailija
9/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en kysy :D.

Miksi et kysy? Et osoita välittämistä naista kohtaan?

Vierailija
10/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sulla jotain syömis ongelmaa vai miks se miehes vahtii sua? Kyllä mun mies joskus kysyy mitä oon syönyt lounaaksi, mutta ei mun syömiset sitä kauheasti kiinnosta.

Mies ei vahdi vaan huolehtii ja välittää. Syömishäiriötä minulla ei ole, mutta miksi miehesi ei välitä sinusta? En voisi olla tuollaisen kylmän miehen kanssa. :(

Vierailija
11/11 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alussa hän jätti minut monta kertaa ja otti sitten aina takaisin. Nyt sanoo, että ei halua enää elää ilman minua.

Minulla oli samanlaista alussa. Tulin ja lensin pois ja lopulta kysyin, että kauanko meinaat nyt vielä jatkaa tällä linjalla, että olis minullakin muutakin tekemistä kuin miettiä ollaanko yhdessä vai ei olla. Sen jälkeen ei olla erottu kertaakaan ja mies pitää huolta jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme