Mies ei tee sitä ja mies ei tee tätä. Mies tekee tätä eikä tätä. Mies ei tee mitään / tekee liikaa. Lopettakaa jo...
Kommentit (13)
Ei voi olla naisessa koskaan vika.
Naiset ovat ihan saakelin itsekkäitä.
Ap se jaksaa ja jaksaa, eikä katso peiliin, huoh!
Naiset ovat sorrettu ryhmä ja miehet taas etuoikeutettuja sortajia. Se, että mies sortaa naista ei ole koskaan naisen vika, se on miehen ja yhteiskunnan rakenteiden vika.
Tää palsta ois kuollu ja kuopattu jo aikaa sitten, ilman näitä miesvihaprovoja. Ne ainoastaan pitää tän palstan hengissä. Mammat nielee syötin koukkuineen, joka kerta. 🔥
Uusfeministit osaavat aina osoittaa kaikki viat ja syyt mieheen, on asia mikä tahansa.
Miten jotakuta ihmetyttää, että naisvaltaisella palstalla yksittäisen parisuhteen ongelmista kertovissa aloituksissa kirjoittaja on yleensä nainen ja näkökulmakin siis luonnollisesti naisen.
Enemmän minua ihmettää miesten tekemät "miksi kaikki naiset tekevät mitäkin" -aloitukset. Ihan kuin kaikki naiset olisivat samanlaisia ja syyllisiä yhden sukupuolensa edustajan erikoisempiin edesottoihin.
Ihan kuin kaikki miehet olisivat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta ois kuollu ja kuopattu jo aikaa sitten, ilman näitä miesvihaprovoja. Ne ainoastaan pitää tän palstan hengissä. Mammat nielee syötin koukkuineen, joka kerta. 🔥
Valitettavasti miehet itse antaa loputtomasti matskua näihin keskusteluihin. Jokainen parisuhteessa oleva nainen tietää , että miehet ovat pelkkä riesa.
Samaa olen ihmetellyt...