Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ kremppoja?

treffit
31.07.2019 |

Ihan uteliaisuudesta, etta kuinka terveita/sairaita yleensa yli nelikymppiset naiset on?

Jouduin itse antamaan periksi ja ostamaan lukulasit...muuten ei ole viela mitaan vaivoja. Mutta kiinnostaisi tietaa, etta mita keski-ian vaivoja on mahdollisesti lahiaikoina odotettavissa! :D Kertokaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 v eikä mitään diagnosoituja sairauksia, eikä edes niitä lukulaseja tarvi vielä, mutta muuten on kyllä tullut  neljänkympin jälkeen väsyneemmäksi ja heikommaksi. Ja kipuja usein jossain: nivelissä, jalkapohjissa, selässä tms. Tällä hetkellä vasemmassa jalassa plantaarifaskiitti eli ns. luupiikki, ihan järkyttävän kivulias jalkapohjan vaiva . 

Vierailija
2/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 45 v. Ei lukulaseja eikä muita sairauksia. Raudanpuute ilman anemiaa todettu vuosi sitten juuri outojen kipujen ja selittämättömän hengästymisen kautta. Siihen rautakuuri.

Painon kanssa kamppailua, vaikka vielä BM alle 25. Elämä on mukavaa. Teini-ikäiset lapset ja haastava työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v olen, nivelkivut ym. osoittautuivat vaihdevuosiksi 😨

Vierailija
4/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v nyt, lähimpänä huonontunut joten pitää lähteä optikolle. Jalkapohjissa luupiikki, joka vaivaa aamuisin kun herää. Välillä hikikohtuksia liittyen vaihdevuosiin. Ei mitään diagnosoitua sairautta kuitenkaan.

Vierailija
5/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 v. toistaiseksi ei mitään. 

Vierailija
6/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias ja kaikki on oikein kivasti. Ei ole mitään kremppoja, kaikki arvot kunnossa, kunto oikein mainio jne. Tykkään työstäni, lapseni ovat jo teinejä ja mukavia sellaisia, mieheni on paras ystäväni ja muita ystäviä on vaikka kuinka ja vanhempanikin ovat priimakunnossa, joten elämä on oikein kelpoa.

Vierailija
7/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukulasit varmaan kohta hankittava. Ei kremppoja muuten. Pulleahko olen ja kilpirauhasen vajis ollut 15v. Ei muuta.

Vierailija
8/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukulasit varmaan kohta hankittava. Ei kremppoja muuten. Pulleahko olen ja kilpirauhasen vajis ollut 15v. Ei muuta.

46v unohtui

Vierailija
9/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-v eikä vielä mitään. Väsyttää tosin enemmän kuin nuorempana.

Vierailija
10/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46, mulla ei ole mitään ikään liittyvä kremppoja. Migreeni on, jo lapsesta asti.

Kai aika harvalla on mitään ikään liittyviä kremppoja tässä iässä poislukien ikänäkö. Vaihdevuodet voivat alkaa poikkeuksellisen varhain, mutta keskimäärin 51 v.

Vierailija
11/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tavallista että vaihdevuosioireita tulee jo ennen 50

Vierailija
12/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

43, ensimmäiset monitehosilmälasit piti ostaa. Ei sairauksia.

Vierailija
13/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 ja paremmassa kuin koskaan. Viiden kilometrin juoksulenkki x3/vko ja kuntosali x2. Lukulaseja en tarvitse, eikä sairauksia.

Vierailija
14/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa. Ei muuta kremppaa.

Vierailija
15/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa. Pimpsassa laskeuma. Verenpainetauti. Selkä jumittaa. Jatkuva väsymys

Vierailija
16/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, viimeisen vuoden aikana tullut yli 5 kg ja edellisenä vuonna toiset 5. Tähän tosin syynä stressi holtiton syöminen. 😀 Laskeuma on. Anemia havaittiin keväällä, siihen rautakuuri. Muuten ei ihmeempiä mutta selkeästi huomaa että esim valvominen tuntuu rankemmalta ja jos juo enemmän kuin yhden ja valvoo niin toipumiseen mene pari päivää.

Nimim. Kohta 42 v.

Vierailija
17/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt lukulasit jouduin hommaamaan ja paino noisee herkemmin ellei pidä varaansa sekä joogata kannattaa joka päivä muuten kroppa tuntuu jäykältä. Mutta ei muuta, vaihdevuodetkaan ei ole vielä alkaneet. 

N48

Vierailija
18/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-v, ei vielä mitään sairauksia tai vaivoja, hoikka, rakastan hyvää ruokaa, mutta syön kohtuudella. Lasi viiniä menee ruuan kanssa muutaman kerran viikossa. Harrastan lähes päivittäin joogaa ja käyn kävelyllä joka päivä, lisäksi runsaasti hyötyliikuntaa, salille tai jonnekin jumppaan mua ei saa mitenkään. Erilaisissa luontaishoidoissa käyn pari kertaa/kk. Ei ole väsymystäkään ja näen hyvin ilman laseja. Nyt on muutamat kuukautiset tulleet vähän tavallista lyhyemmällä välillä (normaalisti 28 vrk, nyt on ollut 25-26 vrk), eli voi olla vaihtarit aluillaan, mitään muita oireita ei kuitenkaan ole.

Vierailija
19/19 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

56-v. Luku-ja päätelasit. Vaihdevuodet meni ohimennen. Ei oikeastaan huomannutkaan. Ei oikeastaan mitään vaivoja. Liikunta ja matkailu pitävät huolen virkeydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän