Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plääh, tuo naapurin poika kommentoi aina meidän huushollia.

Vierailija
28.05.2006 |

Annoin luvan tulla kengät jalassa odottelemaan meidän poikaa ulos, niin sanoi, että " no täällähän on muutenkin niin sottaista" . Meillä on sentään harvinaisen siistiä nyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pauhasin suureen ääneen, että kellään ei ole näin sotkusta kuin meillä, komensin lapsia siivoamaan ja motkottelin itsekseni. Tämä toistui useamman kerran, kunnes eräänä päivänä lapset tulivat hakemaan mua naapuriin, ihmettelin, mitä haluavat näyttää ja lähdin mukaan. Toitottivat ovelta suureen ääneen, että katso nyt äiti, kyllä muilla on vielä sotkuisempaa kuin meillä! Arvatkaa olinko nolo?

Vierailija
2/6 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei kukaan kävele kengät jalassa eteistä pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika totesi että katsoikin kaikkiin huoneisiin ja olivat aivan sekaisin! Ja kyllä minäkin olin siivonnut keittiö-olohuone-yhdistelmän ennemmin. Lasten kaksi huonetta olivat pienempien leikin jäljiltä sekaisin, mikä on mielestäni aivan normaalia. Niin ja kodinhoitohuoneessa olin lajitellut pyykit pariin kasaan lattialle, kun olivat seuraavaksi pesuun menossa.

Mahtoiko kertoa kotona saman jutun...?

Vierailija
4/6 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän elämisestä saa jäädä jälkiä. ap

Vierailija
5/6 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lapset eivät tarkoita asioita ihan niin kun aikuiset.

Älä ota stressiä yhdestä pikku nulikasta :-)

Vierailija
6/6 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauhasin suureen ääneen, että kellään ei ole näin sotkusta kuin meillä, komensin lapsia siivoamaan ja motkottelin itsekseni. Tämä toistui useamman kerran, kunnes eräänä päivänä lapset tulivat hakemaan mua naapuriin, ihmettelin, mitä haluavat näyttää ja lähdin mukaan. Toitottivat ovelta suureen ääneen, että katso nyt äiti, kyllä muilla on vielä sotkuisempaa kuin meillä! Arvatkaa olinko nolo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä