Kuka on sinusta ulkoisesti ja sisäisesti kaunis
Virpi Kätkä
Moni on kaunis mutta ilkeä tai pahansuopa ja se näkyy päällepäin.
Kommentit (53)
Kiira Korpi kylmän ja itserakkaan oloinen.
Ei se kyllä päällepäin näy millainen ihminen on sisältä, tuo kyllä kertoo kommentoijan omasta sisäisestä maailmasta ja kauneudesta jotakin.
Jennifer Aniston
Ei täysin kauneusihanteeni tai virheetön, mutta hyvä esimerkki, kuinka miellyttävän oloinen luonne voi tehdä vaikutelmaan paljon!
Vierailija kirjoitti:
Meissä kaikissa on jotain pahaa!
Baby, you understand me now
If sometimes you see that I'm mad
Don't you know no one alive can always be an angel?
When everything goes wrong, you see some bad
But I'm just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood
Jennifer Aniston sanon mäkin.
Hänessä on sitä jotain.
Ulkoisesti ok, jopa massaan hukkuva, mutta hänen valovoimaisuus tulee sisältä.
Lähisukulaiseni.
En voi arvioida luotettavasti kuin tuntemiani henkilöitä. Julkkisten julkisuuskuva kun on useimmiten tarkoituksella rakennettu brändi, mikä ei useinkaan koreloi todellisuuden kanssa.
Sisäinen kauneus on myös aika erikoinen käsite, kun ihminen kuitenkin muuttuu läpi elämän, voi olla että muuttuu kauniimmaksi tai rumemmaksi tai pysyy samanlaisena kun on. Kukaan ole täydellinen ulkoisesti eikä sisäisesti, mikään ei myöskään ole ihmisessä pysyvää, joten onko sellaista olemassa kuin sisäisesti absoluuttisen kaunis ihminen, hetkellisesti ehkä voi jonkun mielestä olla, mutta sekin riippuu täysin katsojan maailmankuvasta miten kauneuden milloinkin määrittää ja miten sen toisen näkee. Jokaisessa ihmisessä on rumakin puolensa ja toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Kiira Korpi kylmän ja itserakkaan oloinen.
Jos hän on se "oloinen", se ei tarkoita että hän on sellainen.
Mistä sen tietää, onko sisäisesti kaunis? Toisessa ketjussa kysellään, mitä asiaa sinusta ei uskoisi päällepäin, niin aika moni sanoo, että on nätti naapurintyttö, hymyilevä ja kiva, mutta sisäisesti täynnä pelkkää vihaa ja katkeruutta.
En koskaan siis alkaisi arvioimaan lehtijuttujen perusteella toisen sisäistä kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Aniston sanon mäkin.
Hänessä on sitä jotain.
Ulkoisesti ok, jopa massaan hukkuva, mutta hänen valovoimaisuus tulee sisältä.
Hieman epäilyksiä tätä Anistonia kohtaan. Onko hän esiintynyt missään julkisuudessa omana itsenään? Itse olen nähnyt lähinnä Frendeissä ja joo Rachel on symppis, mutta onko Aniston itse samanlainen?
Tiina Jylhä ja se koira jonka kanssa se nainen meni naimisiin.
Ei ilkeys ja pahansuopuus näy päällepäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meissä kaikissa on jotain pahaa!
Baby, you understand me now
If sometimes you see that I'm mad
Don't you know no one alive can always be an angel?
When everything goes wrong, you see some bad
But I'm just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood
En osaa ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää, onko sisäisesti kaunis? Toisessa ketjussa kysellään, mitä asiaa sinusta ei uskoisi päällepäin, niin aika moni sanoo, että on nätti naapurintyttö, hymyilevä ja kiva, mutta sisäisesti täynnä pelkkää vihaa ja katkeruutta.
En koskaan siis alkaisi arvioimaan lehtijuttujen perusteella toisen sisäistä kauneutta.
Osittain joo, mutta teot kyllä kertoo paljon ainakin minulle millainen (sen oman kauneusihanteeni mukaan) ihminen mielestäni on.
Ihminen toki voi muuttua ja muuttuukin elämän varrella, mutta jos lehdessä on juttu vaikkapa salakuvauksesta ja toiselle nauramisesta tai väkivallasta muita kohtaan, niin en henkilökohtaisesti pidä tällaista ihmistä sisäisesti erityisen kauniina, mutta se onkin vain minun kauneuskäsitykseni ja tokikaan se ei estä ihmistä tai käsitystäni myöhemmin muuttumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osittain joo, mutta teot kyllä kertoo paljon ainakin minulle millainen (sen oman kauneusihanteeni mukaan) ihminen mielestäni on.
Ihminen toki voi muuttua ja muuttuukin elämän varrella, mutta jos lehdessä on juttu vaikkapa salakuvauksesta ja toiselle nauramisesta tai väkivallasta muita kohtaan, niin en henkilökohtaisesti pidä tällaista ihmistä sisäisesti erityisen kauniina, mutta se onkin vain minun kauneuskäsitykseni ja tokikaan se ei estä ihmistä tai käsitystäni myöhemmin muuttumasta.
Joo, totta tokin, mutta esim. Kukaan ei ole niin peto kuin petetty nainen. Ylilyöntejä voi tapahtua, vaikka yleensä tahtoisi kaikille pelkkää hyvää.
Annimari Korte <3