Rakastelin festareilla alkukesästä 17v naista ilman kumia, nyt hän otti yhteyttä
että on raskaana. Miten toimin? Asun eri puolella suomea kuin hän. Ajattelin vaihtaa puhelinnumeron, sulkea some tilit ja pitää radiohiljaisuutta. Ymmärtääköhän yskkän?
M27
Kommentit (40)
Taisit keksiä koko jutun. Kukaan ei anna festaripimulle puhelinnumeroa, ainakaan oikeaa.
kannattaa aina kertoa joku kaverin nimi
ja prepaid jonka numero annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Taisit keksiä koko jutun. Kukaan ei anna festaripimulle puhelinnumeroa, ainakaan oikeaa.
jos se oli niin hyvä pano että halus uusinnat muttei saanut likalta oikeaa numeroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, niin kannat omalta osaltasin vastuusi ja velvollisuutesi tapahtuneesta. - Vai oliko sinulle yllätys ja kokonaan uusi asia, että mitä saattaa seurata suojaamattomasta seksistä?
2. Mies.
Olen samaa mieltä ja kannoin vastuuni, vaikka aluksi hirvitti koko ajatus. Mietin todellakin, että katoan ja en halua mitään lasta elämääni. Olin silloin 20v poika. Mutta, kun minulle on kolme isosysteriä, jotka on minua vanhempia monta vuotta ja heillä jokaisella oli jo silloin perheet. Ne kaikki sano, että hoida nyt toi kun mies ja ollaanhan me tätejä kuitenkin sitten. Niin marssin raskaana olevan naisen luokse ja sanoin, että jos käy niin haluan olla osana lapsen elämää. Niin tuli tyttö ja opettelin isäksi tulemista ja soittelin systereille ja kyselin neuvoa. Meillä oli aina lapsen äidin kanssa hyvät välit ja kun tytär täytti 5v, niin alettiin sitten seurustelemaan lapsen äidin kanssa. Ja ollaan naimisissa ja lapsi on 22v nykyään.
Ihana tarina, kaikkea hyvää sinne :)
Vaihda äkkiä sukupuolta naiseksi! Vain siten voit voittaa!
Otsikon perusteella ei ollut vaikea arvata että mitä aihe käsittelee.
Tuo sukupuolenvaihdostemppu saattaisi jopa toimia!
Tuskinpa pakoilusi onnistuu Suomen kokoisessa maassa. Emme ole Venäjällä tai Intiassa, joissa voi hankkia uuden henkilöllisyyden.
hyväksikäyttöilmoitus tulee ja joutuu vankilaan.ehkä jopa raiskausilmon tekee
Vierailija kirjoitti:
Vaihda äkkiä sukupuolta naiseksi! Vain siten voit voittaa!
Elareita eivät pääse transihmisetkään karkuun.
Ja silloinkin lapsella olisi edelleen kaksi vanhempaa – kaksi äitiä vain.
Provo. Ei tuu ees festareiden nimeä, kun sellaista ei ollut kuin fantasioissa.
näinoulussa- kirjoitti:
hyväksikäyttöilmoitus tulee ja joutuu vankilaan.ehkä jopa raiskausilmon tekee
Kertoo juristi ja jatkaa...
mä kerroin hätäpäissäni parhaan kaverini nimen tytölle. Ei kuitenkaan ollut raskaana, mutta otti sitten yhteyttä kaveriini. Jäin jostain syystä vielä kiinni asiasta.
Jos nainen on persu, ei todellakaan ota transulta mitään vastaan, eikä kerro ainakaan lapselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No isyystestin kautta kassalle.
"Kassalla" sitten vierähtää tovi, 18 vuotta tarkalleen.
Täysin mahdollista, että joku muukin on isäehdokas ettei aloittajan kannata vielä heittää kirvestä kaivoon. Isyystesti pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella ei ollut vaikea arvata että mitä aihe käsittelee.
Eipähän tuu turhaan avattua ketjua, kun jo otsikosta saa selville, että provohan se siellä. Hyvä!
No pitäiskö sun käydä juttelemassa tän muikkelin kanssa tilanteesta?
Ja muista ottaa se metallihenkari mukaan ;)
Käytät sanaa "rakastella" väärin.