Minkä vähän erikoisemman lahjan keksisin 5v pojalle kun kutsussa mainittiin vaan "poika on hulluna autoihin ja pitää sinisestä"
Kuvittelisin että tuolla perusteella poika saa lahjaksi kymmenen sinistä pikkuautoa tms. Minkä vähän erikoisemman lahjan keksisin? Budjetti n. 20€
Kommentit (29)
Mä olen kirjahullu, joten varmaan ostaisin autoista kertovan lasten tietokirjan.
Ei ole erikoinen, mutta itse ostaisin varmaan jonkun legoauton. Löytyy myös 5v ikäisille sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole erikoinen, mutta itse ostaisin varmaan jonkun legoauton. Löytyy myös 5v ikäisille sopivia.
Esim.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/lego-60239-city-police-poliisin…
Saatavilla varmaan hyvin myös Prismoista ja Citymarketeista.
Autopussilakana. Sininen.
Pyyheliina.
Tai ihan vain sininen auto...
Mikai tollasia mainitaan kutsussa?
Vierailija kirjoitti:
Mikai tollasia mainitaan kutsussa?
En ole ap, mutta itse laitoin meidän "prinsessatytön" toiveteeman kutsuun, eli pinkkiä, Barbia, nukkeja, mekkoa koska ns. sukupuolineutraalit lahjat jäävät meillä kerta kaikkiaan käyttämättä. Voihan tässä olla että joku juhliin kutsuttu vuotta ja on väkisin ostamassa pojalle Barbia tms. Ja kutsuja tietää tämän.
Ei tämä erikoista ole, mutta saattaisin viedä autopalapelin tai hama-helmisetin jossa on autopohja, tai sinisiä arkivaatteita.
Veisin ihan piruuttani jonkun pinkin röyhelömekon kun on noin tarkkaan rajattu että pitää olla "poikien juttu"
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kirjahullu, joten varmaan ostaisin autoista kertovan lasten tietokirjan.
Sulleko se lahja tuleekin?
Vierailija kirjoitti:
Veisin ihan piruuttani jonkun pinkin röyhelömekon kun on noin tarkkaan rajattu että pitää olla "poikien juttu"
Mitä pahaa se lapsi on sinulle tehnyt, että pitäisi pilata toisen tärkeä päivä v*ttuilemalla? Ja mitä pahaa siinä on, että poika pitää sinisestä ja autoista? En ymmärrä nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä toivoo aina, että tällaiset ihmiset olisivat vain urbaani legenda, mutta aina silloin tällöin törmää tällaiseen (livenä) ja usko ihmisyyteen katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti se joka juhlien ilopilleri, se toivotuin vieras, arvaan?
Värikynät, josta olen poistanut kaikki punaisen sävyt. Puuhakirjan, jonka saa värittää siniseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulleko se lahja tuleekin?
Ei. En ostaisi itselleni autoaiheista lastenkirjaa.
Ja sitten kaikki ajattelevat noin eikä se saa niitä yhtään :D