Puoliso pyysi, että puhuisin tuhmia seksin aikana
Hei.
Eilen kesken nainnin puoliso pyysi, että puhuisin tuhmia. Kerta oli eka ja hämmennyin.
Nyt kysyisin naisilta missä vaiheessa rivojen puhuminen menee kerta kaikkiaan
turnoffiksi ja millaista tuhmaa puhetta nainen haluaa kuulla.
Kommentit (9)
Siis tyyliin " sun vittus on ihanan liukas ja kohta on tulossa kivikovaa k_yrpää"?
ap
No siis itselle riittäis kun sanotaan tyyliin tunnut tosi hyvältä tai sulla on niin ihana, kohta tulee jne. En tiiä sitten kuinka rivoja puheita ihmiset haluaa, mutta mulle riittää vähän pehmeämpi. Ja sitten on kyllä kiva jos mies huokailee seksin aikana :)
N37ä
Vierailija kirjoitti:
Siis tyyliin " sun vittus on ihanan liukas ja kohta on tulossa kivikovaa k_yrpää"?
ap
Sitäpä kun ei muut tiedä kuin puolisosi, kuinka suoraa/rivoa puheita hän tarkoittaa "tuhmalla puheella", onko se tuota vai aiemman vastaajan "tunnut hyvältä".
Pyydä puolisoasi kertomaan jokin fantasiansa. Sitten tiedät mitä hän tarkoittaa tuhmilla. Itseäni kiihottaa kun puolisoni kertoo fantasioistaan ja toisinpäin.
Olisi ihanaa jos mies puhuisi pehmeästo tuhmia. Tyyliin "oot ihanan märkä ja tiukka/Sä tunnut niin hyvältä/tykkäätkö tästä/taidat tykätä kun sua panee vähän kovempaa" tms.
Mulla menis vähän yli ainakin aluksi sellainen "haluaako tyttö kovaa krpää, taitaa pikku kiimapllu kaivata kunnon panoa". Tai no.. riippuu vähän tilanteesta, voi olla että olisin ihan mukana, mutta sellainen pehmeämpi linja olisi itselleni paras.
Itse en saa sanaa suustani seksin aikana. Aina välillä yritän ja haluan sanoa jotain, mutta puna vaan nousee kasvoille ja puhun vain mielessäni miehelle. En ole koskaan saanut sanottua mitään, pelkkää huokailua ja puhinaa tulee ulos vaikka kuinka miettisin "pane mua/älä lopeta/sä tunnut ihanalta/työnny hitaasti sisään" tai mitä tahansa. Jännä juttu, en vaan saa sanottua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa jos mies puhuisi pehmeästo tuhmia. Tyyliin "oot ihanan märkä ja tiukka/Sä tunnut niin hyvältä/tykkäätkö tästä/taidat tykätä kun sua panee vähän kovempaa" tms.
Mulla menis vähän yli ainakin aluksi sellainen "haluaako tyttö kovaa krpää, taitaa pikku kiimapllu kaivata kunnon panoa". Tai no.. riippuu vähän tilanteesta, voi olla että olisin ihan mukana, mutta sellainen pehmeämpi linja olisi itselleni paras.Itse en saa sanaa suustani seksin aikana. Aina välillä yritän ja haluan sanoa jotain, mutta puna vaan nousee kasvoille ja puhun vain mielessäni miehelle. En ole koskaan saanut sanottua mitään, pelkkää huokailua ja puhinaa tulee ulos vaikka kuinka miettisin "pane mua/älä lopeta/sä tunnut ihanalta/työnny hitaasti sisään" tai mitä tahansa. Jännä juttu, en vaan saa sanottua mitään.
Itse tykkään kans puhuu vaimolle tuhmia.Joskus aloitan jo päiväll.pientä tuhmaa työaikana.Esim.tänää illalla haluun sun...Ja sängyss hiukan tuhmempaa.ai vit.. sä oot tiukka ja valut ihan kiimalimasta.Anna mä laitan ihan pohjaa asti.Ja vaimo kans puhuu .Kyllähän se kiihottaa sii kohtaa.M41
Kysy häneltä kiihottaako kukaan nainen häntä? Lähennetty toisianne, parhaimmillaan jos jaatte asioita
Mulle toimii, jos mies sanoisi jotain tällaista;
-Kehuu pilluani tiukaksi, pieneksi, kiimaiseksi, märäksi jne
-Kertoo etukäteen mitä aikoo kohta tehdä mulle, tai mitä minä "joudun" tekemään hänelle. ( Pidän pienestä alistamisesta)
Kyllä kai te miehetkin tykkäätte kuulla vastaavia juttuja?
Ehkä pelkkien rivojen sanojen laukominen peräkkäin ilman järjen häivää on vähän överiä. Kiva kuulla irstaammin sanankääntein, mitä olet tekemässä/antamassa, mitä haluat, miltä tuntuu jne.