Mikä puhelin kannattaa ostaa?
Minulla nyt Samsung, mutta siinä on huono akku, joutuu koko ajan lataileen. Olen ajatellut uutta puhelinta, mutta iPhonet on kalliita, Huaweita ei taida kannattaa ostaa...mikä siis olisi suht edullinen, akunkestoltaan hyvä puhelin?
Kommentit (11)
Mutta uskaltaako Huaweita enää ostaa jos siinä ei toimi sovellukset?
Mulla iPhone 5 ja uuden hommaan syksyllä. OnePlus samaa hintaluokkaa, joten siksi IPhone.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Oneplus7 kallis?
Jotain 700 luokkaa. Kakrun IPhonee sen verran kokeillut että se ei todellakaan vakuuta.
Ostan aina halpoja puhelimia, noin 150e maksanut kaikki kolme mitä olen ostanut.
Oneplus on huono. Puhelunnaikana näytön lukitukset aktivoituvat ja posken kosketus laittaa puhelin pitoon tai tekee muuta kivaa. Puhelimeen ei saa myöskään muistikorttia. Kaikki vaan pilveen "turvaan." Onko noiden luureissa edes perinteistä kuulokeliitäntää? En ole varma. Ei voisi vähempää kiinnostaa langattomien lisähärpäkkeiden jatkuva latausrumba.
Itse tilasin juuri Samsung Galaxy S10+:n. Akunkesto vähän mietityttää mutta työpaikan listalla ei kovinkaan montaa vaihtoehtoa ollut, mistä valita. Sonya ja Huaweita oli enemmän tarjolla.
Kannattaa ostaa sellainen, mihin sinulla on varaa.
Itse ostan seuraavaksi Oneplus7.