Miespuolisen työkaverin nännit napottaa paitapuseron läpi ja se on häiritsevää, mitä tehdä?
Pitäiskö huomauttaa kun jatkuvasti on miehellä pitkät päällä?
Kommentit (16)
Jaa-a. Tuosta en tiedä mutta jos mies menisi huomauttamaan samasta naistyökaverille niin mikä globaali paskahalvaus siitä syntyisi. Nännimarssia pukkaisi.
Katsot muualle ja annat toisen olla rauhassa. Pervo kyylä.
Tuijota sitä vaikka nivusiin, jos paidan törrötykset häiritsee.
Mulla on nännit kovina koko ajan, vaikka en olisi kiihottunut enkä viluinen.
M46
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nännit kovina koko ajan, vaikka en olisi kiihottunut enkä viluinen.
M46
Sama täällä, joskus Naiset katselevat, mutta kukaan ei ole koskaan maininnut töikavereista. Siviilissä sitten kyllä on tullut positiivista kommenttia ja huomiota.
Hassua, että joku pitää tuota häiritsevänä. Omaa silmääni miehen paidan läpi näkyvät nännit miellyttävät. Toki edellyttäen, että ko. mies muutenkin miellyttää silmää.
Olen yhden kollegan nännejä vilkuillessa joskus miettinytkin, mahtaisiko hän tykätä niiden nuolemisesta. :)
N
Niitä pitää nuolaista ja sen jälkeen imaista
Työsuojeluvaltuutelulle ilmoitus. Hän käy sitten teippaamassa nännit. Ihan normaalikeissi.
Vierailija kirjoitti:
Työsuojeluvaltuutelulle ilmoitus. Hän käy sitten teippaamassa nännit. Ihan normaalikeissi.
Toki se nännien esittelijä pyytää kaikilta anteeksi, että meni noin seksualisoimaan tilan kiihoittuneilla nänneillään.
Jos olet nainen, lopeta se toisten rintojen tuijottelu. Jos olet mies, mene sukupuolenkorjaukseen ja lopeta sitten se rintojen tuijottelu.
Osta sille rintaliivit, paketoi nätisti ja laita hänen nimensä pakettikorttiin. Ymmärtää varmasti yskän.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että joku pitää tuota häiritsevänä. Omaa silmääni miehen paidan läpi näkyvät nännit miellyttävät. Toki edellyttäen, että ko. mies muutenkin miellyttää silmää.
Olen yhden kollegan nännejä vilkuillessa joskus miettinytkin, mahtaisiko hän tykätä niiden nuolemisesta. :)
N
Mä taas en pysty keskittymään töihin noissa tilanteissa.
Ne kaipaisivat varmaan ,paitsi huomiota myös pientä eroottista virkistyshierontaa....
Seisooko muna?