Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämän pariskunnan ulkonäölle on tapahtunut, toinen kuitenkin kauneusalan yrittäjä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on musta kuin n ee keri . Pitäisi pestä 🚿.

Vierailija
22/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskäsittely botoxeineen ja leikkauksineen rumentaa kun niitä käytetään liikaa. Valitettavasti Tiina ei ole osannut lopettaa ajoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun pikkutyttönä näin tv:ssä Jylhän Tiinan ja ajattelin että on niin kaunis. Enpä usko että nykypikkutytöt ajattelee hänen nykyisen olemuksensa nähdessään samoin.

Vierailija
24/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tiina oli nuorena tosi kaunis.

Niin ja vanhempanakin, ennen noita "kauneushoitoja".

Ei se nyt kovin kaunis ollut. Vähän miehekkään oloinen madame.

No oli sen pakko olla maskuliinisuudestaan huolimatta kaunis, kun pikkutyttö ajatteli niin. Minä siis ihailin esim. Catherine Zeta Jonesia Oi ihana toukokuussa, Cameron Diazia Mask-leffassa, Charlien Enkeleiden sitä tummaa pitkähiuksista ja Tori Spellingiä Beverly Hillsissä. Ei mua ole koskaan haitannut se että naisessa on vähän maskuliinisuutta. Pidän mm. Gisele Bündchenia tosi kauniina.

Vierailija
25/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin makuasioita. Mun mielestä ihan tavallisen näkösiä tyyppejä, mitä nyt vähän liikaa leikelty ja pakkeloitu.

Mutta en minä kumpaakaan noista erityisen rumana pidä.

Vierailija
26/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oli sen pakko olla maskuliinisuudestaan huolimatta kaunis, kun pikkutyttö ajatteli niin. Minä siis ihailin esim. Catherine Zeta Jonesia Oi ihana toukokuussa, Cameron Diazia Mask-leffassa, Charlien Enkeleiden sitä tummaa pitkähiuksista ja Tori Spellingiä Beverly Hillsissä. Ei mua ole koskaan haitannut se että naisessa on vähän maskuliinisuutta. Pidän mm. Gisele Bündchenia tosi kauniina.

Tori Spelling? Se on tosi erikoisen näköinen, näin kauniisti sanottuna. Sympaattisen oloinen kyllä, nyt vanhemmiten.

Vierailija
27/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tori Spelling? Se on tosi erikoisen näköinen, näin kauniisti sanottuna. Sympaattisen oloinen kyllä, nyt vanhemmiten.

Kyllä. Torilla oli ihanat paksut punertavat hiukset, suuret bambinsilmät, paksut huulet ja posliinimainen iho. Hän oli mielestäni valtavan kaunis. En ymmärrä miksi häntä pidettiin nuorenakin jotenkin negatiivisella tavalla erikoisen näköisenä. Minusta hän on hyvällä tavalla persoonallisen näköinen. Enää ei toki näytä samalta kuin nuorena, mutta nuorena oli kyllä kaunis minun mielestäni.

Vierailija
28/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän ulkonäölleen on tapahtunut vanha ikä + ulkoinen teatosteroni.

Paremmalta näyttävät kummminkin vartaloiltaan kuin 95% ikäisistään, jotka ovat lähinnä jääkaappipakastimen muotoisia pötkylöitä.

Vierailija
29/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://c8.alamy.com/comp/BPG3GT/tori-spelling-beverly-hills-90210-1997…

Niin kaunis💖 sille joka ihmetteli mitä näin Tori Spellingissä

Vierailija
30/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo isohko leuka pistää silmään, vaikka on hän muuten ihan mukavan näköinen.

Vierailija
31/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän ulkonäölleen on tapahtunut vanha ikä + ulkoinen teatosteroni.

Paremmalta näyttävät kummminkin vartaloiltaan kuin 95% ikäisistään, jotka ovat lähinnä jääkaappipakastimen muotoisia pötkylöitä.

Mielestäni Jylhä näyttää juuri siltä jääkaappipakastimen muotoiselta pötkylältä. Ei ole koskaan ollutkaan mikään naisellisen siro. Monet tuon ikäiset näyttää enemmänkin muumin muotoisilta palleroilta kun ovat vähän lihoneet.

32/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tape on Shrek'in kaksoisolento,  puuttuu vain tapit ja vihreä väri päästä.

Vierailija
33/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa meinas tirahtaa housuun, kun noiden naamat lävähti näytölle. Kunnon Halloweenkamaa 🤣

Vierailija
34/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Torilla oli ihanat paksut punertavat hiukset, suuret bambinsilmät, paksut huulet ja posliinimainen iho. Hän oli mielestäni valtavan kaunis. En ymmärrä miksi häntä pidettiin nuorenakin jotenkin negatiivisella tavalla erikoisen näköisenä. Minusta hän on hyvällä tavalla persoonallisen näköinen. Enää ei toki näytä samalta kuin nuorena, mutta nuorena oli kyllä kaunis minun mielestäni.

Näyttää isältään

Vierailija
35/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää että Tiina on sanonut Tapea seksikkääksi 😅

Tuoko mulkosilmäinen bulldoggi seksikäs? Tiinan kannattaisi käydä SpecSaversilla näöntarkastuksessa.

Vierailija
36/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo totisesti tarvitsevatkin kauneuskäsittelyä.

Vierailija
37/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä ,Tori ei ole vanhentunut päivääkään?

Vierailija
39/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat pelottavan näköisiä. Johonkin kauhuleffaan sopisivat. Mutta ilmeisesti arkilook on tämä. 

Arkihuolesi kaikki heitä!

Vierailija
40/47 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä