Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menenkö treffeille lääkärin kanssa? Itse olen sh.

Vierailija
30.07.2019 |

Työkaveri kysyi treffeille. En ole varsinaisesti haku päällä, koska erosin vasta kolme vuotta sitten ja nautin yksinolosta. Työkaveri on kuitenkin huumorintajuinen, luotettava ja ikäisekseen hyvännäköinen. Hän on kuitenkin kymmenen vuotta vanhempi ja taloudellisesti olemme ihan eri tilanteissa, on hieman materialistinenkin. Ehkä pitäisi vaan kieltäytyä, niin voimme pysyä vain mukavina työkavereina? Toisaalta vähän houkuttelee tutustua häneen paremmin, koska pidän hänestä. Kuitenkin elämä on ihan hyvin nytkin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa vähän päätöksessä.

Vierailija
2/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu treffien luonteesta. Jos on kyse vain kahvitreffeistä, niin miksikäs ei. Jos sen jälkeen tuntuu, ettei synkkaa, niin on vielä aika helppoa lopettaa homma. Mutta jos menet treffeille ja huomaat, ettei suhteelle ole mahdollisuutta, anna myös toisen osapuolen ymmärtää tämä mahdollisimman selvästi ja nopeasti, mutta kohteliaasti. Silloin on helpompaa palata takaisin "työkaverimoodiin".

Toivottavasti vastauksestani oli jotain hyötyä. Ja mukavia treffejä, jos päädyt menemään! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menet! :)

Vierailija
4/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo ammatit piti tuoda esiin?

Vierailija
5/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun ammatit kertoo ihmisestä paljon. Mutta en enää tarvitse apua. Vastasin hänelle, että on parempi pysyä vain työkavereina.

Vierailija
6/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormasta ei syödä. Työkaverit ovat työkavereita. Romanssit haetaan muualta. Monissa kansainvälisissä yrityksissä jopa työsopimuksessa on pykälä, joka kieltää suhteet työyhteisössä. Itsekin olen aikoinaan tällaisen sopimuksen allekirjoittanut.

Vierailija
7/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö edelliselle, miksi ihmeessä et edes antanut mahdollisuutta suhteelle?! Ei ihme että ihmisten on vaikea löytää kumppania!

Vierailija
8/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun ammatit kertoo ihmisestä paljon. Mutta en enää tarvitse apua. Vastasin hänelle, että on parempi pysyä vain työkavereina.

Olisit mennyt! Hömppä. Yhdet treffit ja kehuit vielä, että pidät hänestä, on luotettava ja hauska. Tuskinpa teille mitään draamaa asiasta tulisi vaikka päätyisittekin olemaan vain työkavereita. Vai onko sulla sellainen olo sitten, että hän aiheuttaisi vaikeuksia töissä?

Vierailija
9/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta helpompi jatkaa työkavereina, kun ei mennä treffeille. Eikä tule mitään pettymyksiä. En nyt kuitenkaan mikään täydellinen nainen ole. Helpompi vaan näin.

Vierailija
10/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään mene! Olet pian alisteisessa asemassa ja kohta on sukunimenkin vaihto edessä.

Vierailija
11/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä menisin kivan miehen kanssa mielelläni treffeille JOS mua joskus pyydettäisiin. Ei pyydetä.

Vierailija
12/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet jos kiinnostaa.

Vierailija
13/13 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tietenkin ja pyllistät sille.