Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa mieheni vauvaa. Ihana.

Vierailija
30.07.2019 |

Miehellä kävi vahinko erään naisen kanssa. Meillä ole omia lapsia ja nainen halusi pitää lapsen. Onneksi mieheni oli rehti. Kertoi asian minulle heti eikä painostanut naista aborttiin.
Sovittiin naisen kanssa kaikki. Meille ei tule eroa ja nekin saa jatkaa suhdetta. Voin katsoa lasta kun he ovat yhdessä.
Onko outoa että asiat voi sopia näinkin? Tavallaan se on minunkin lapsi,yhteistä kun en voinut antaa.n39

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotku ei saa lapsia

toisilla niitä tipahtelee milloin kenenki perziistä

Vierailija
22/34 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tämä toki olla provokin, mutta oikeasti totuus on tarua ihmeellisempää. Munkin tuttavapiirissä on sellaisia suhdekuvioita, että huh huh. Yllättävän monella alkaa nelikymppisenä olla yhteisesti sovittuna kaikenlaisia avioliiton ulkopuolisia virityksiä, joko yksin tai yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus sekoilette.

Vierailija
24/34 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämä mustaa tai valkosta.

Isoisoisäni paukautti piian paksuksi, pojan hoitikin sitten isoisoäitini.

Piika lähti toiseen työpaikkaan ja jätti pojan isälleen.

Ei mitenkään epätavallista ennenvanhaan.

Vierailija
25/34 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on kanssa näitä sekoja jotka ei tajua eronneensa ja pitää harhaisena kiinni ex miehestään?

Vierailija
26/34 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme eroa milloinkaan. Tiedän ettei hän jättäisi minua ikinä. Jos hän haluaisi erota ja ottaa lapsen äidin,niin oltaisiin jo erottu. Siis lapsi on tavallaan minunkin,onhan se mieheni. Tulen aina olemaan vain "täti" ja tiedän sen.

Ollaan kerrottu kaikille tutuille totuus asiasta. Kaikki ei ymmärrä. Oikeastaan kukaan. Ap

Vierailija
27/34 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme eroa milloinkaan. Tiedän ettei hän jättäisi minua ikinä. Jos hän haluaisi erota ja ottaa lapsen äidin,niin oltaisiin jo erottu. Siis lapsi on tavallaan minunkin,onhan se mieheni. Tulen aina olemaan vain "täti" ja tiedän sen.

Ollaan kerrottu kaikille tutuille totuus asiasta. Kaikki ei ymmärrä. Oikeastaan kukaan. Ap

Jos nyt kyseessä on tosiaan ihan oikea juttu, niin mä kyllä ymmärtäisin. Niin eri asiat toimivat eri ihmisille.

Vierailija
28/34 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Entä kun miehesi yhtäkkiä kertoo että on toinen vauva tulossa tämän lapsen äidin kanssa?

Vierailija
29/34 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toista. Mutta kuinka voisin vaatia että mieheni hylkäisi naisen joka on juuri synnyttänyt. Saa hoitaa suhteen loppuun kunnialla. Olen varma että nainen löytää hyvän miehen. En koe häviäväni mitään jos he vielä ovat sängyssä. En ole mustasukkainen mieheni vehkeestä. Meillä on paljon tärkeämpää.ap

Vierailija
30/34 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Kumpulaisen Sepi sanoisi?

Armotonta menoa?

Vierailija
31/34 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään niin tavatonta, avoimet polysuhteet ovat yleistymässä ja perheitä on monenlaisia. Ap kyllä kuulostaa vähän jeesustelevalta. Et voi antaa "lupaa" jollekin naiselle tyydyttää tarpeitaan miehesi kanssa, kyllä hän saa aivan itse päättää omista asioistaan ja tarpeistaan.

Vierailija
32/34 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sua ap tarvitaan tässä?Miehellä on suhde,joka jatkuu edelleen lapsen äidin kanssa.Oletko vain rikas hölmö,jota pidetään rahan takia mukana?

Aloituksessahan se kerrottiin, provo-ap hoitaa vauvaa kun pettäjämies humputtelee uuden sussunsa kanssa.

Vierailija
33/34 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule toista. Mutta kuinka voisin vaatia että mieheni hylkäisi naisen joka on juuri synnyttänyt. Saa hoitaa suhteen loppuun kunnialla. Olen varma että nainen löytää hyvän miehen. En koe häviäväni mitään jos he vielä ovat sängyssä. En ole mustasukkainen mieheni vehkeestä. Meillä on paljon tärkeämpää.ap

Jos he harrastavat seksiä, myös toinen lapsi voi tulla. Mikään ehkäisy ei ole 100% vai onko mieheltä laitettu putket poikki?

Vierailija
34/34 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei mekään miljonäärejä olla mutta hyvätuloisia kumpikin. Niin voidaan auttaa myös taloudellisesti. Ja sovittu että lapsi on yhteinen. Saa olla aina meillä kun nainen haluaa. Ja toivon että hän löytäisi oman miehen. Löytääkin varmasti. Siihen asti hyväksyn että hoitaa tarpeensa mieheni kanssa. Meille ei ikinä tule eroa.ap

Se on hyvä, ettet halua eroa, mutta mitä tarkoittaa että toinen nainen "hoitaa tarpeensa miehesi kanssa"? Jos siis heillä suhde jatkuu, niin se on väärin. Vääryyden hyväksymisessä ei ole mitään suurisydämistä ja hienoa, vaan vääryyden hyväksyminenkin on väärin.

Se taas on hyvä, jos mies on katunut ja lopettanut suhteen ja olet antanut hänelle anteeksi sekä haluatte kaikki lapselle parasta.

Onhan noita kuvioita VT:n puolella jos minkälaisia; Mooseksellakin oli ainakin kaksi vaimoa, eikä Jumala siitä mieltään pahoittanut. Sanoipa antaneensa Daavidille paljon vaimoja, ja että lisääkin olisi antanut, mutta sitä Batshebaa ei olisi sopinut nusa.ista ja Uuriaa tappaa. Toki alkuperäisestä suunnitelmasta™️ olemme varmasti samaa mieltä, mutta ihan kaikki tuomitseminen on syytä jättää pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän