Rauhallinen rantakohde Euroopassa?
Onko etelässä vielä sellaista kohdetta olemassa, missä ei kaupustelijat tyrkytä tuotteitaan, ei olisi kerjäläisiä, olisi puhdasta ym.?
Kommentit (24)
Olen löytänyt Keski-Euroopasta joitakin syrjäisiä puhdasvetisiä järviä. Katso kartalta ja tutki.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt Keski-Euroopasta joitakin syrjäisiä puhdasvetisiä järviä. Katso kartalta ja tutki.
Ne eivät sijaitse etelässä ja ole rantalomakohteita.
Joka maassa on rantakohteita, jonne ei tehdä pakettimatkoja. Tietysti jos haluatte mennä paketti- eikä omatoimimatkalle, ni voipi olla hankalaa.
Kuinka rauhallinen? Menorca on hyvin siisti ja rauhallinen paikka. Kreikasta mm. Sivota. Toki näihin tehdään pakettimatkoja, joten jos kaipaat vielä jotain ekstraa, niin täytyy nähdä vaivaa, jotta pääsee perille asti.
Vierailija kirjoitti:
Haettiin nyt ihan muuta.
Riippuu mihin vuodenaikaan matkustat. Heinä-elokuussa joka paikassa on ruuhkaa, mutta syksymmällä esim Kreikan Kreetalla (Hania ja ympäristö) on aivan ihanaa. Tai jos lentää Malagaan Espanjassa niin siinä ympäristössä rantoja vaikka kuinka. Kroatiassa on myös todella kaunista.
Kreikasta löytyy vielä helmiä. Menorca on myös hyvä kohde ja sinne tehdään pakettimatkoja. Koko saari on täynnä pieniä rantoja ja jopa nämä turistikohteet ovat hyvin rauhallisia ja seesteisiä moneen muuhun rantakohteeseen verrattuna.
Constantasta 30 km etelään on useita tälläisiä rantoja. Ja on muuten halpaa myös elellä siellä.
Ranskan Atlantin puoleinen rannikko melkein kokonaisuudessaan. Mutta en tiedä, missä menee "etelän" raja, eikä Suomesta tehdä sinne pakettimatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuivasjärvi Oulussa.
Lohtaja on Oulusta etelään.
Pserimos, Telendos ja muut Kreikan minisaaret.