Työkaveriin ihastuminen?
Mistä merkeistä voisi päätellä onko työkaveri mahdollisesti kiinnostunut minusta? Ainakin tässä tapauksessa minusta tuntuu että kyseinen henkilö käyttäytyy jotenkin eritavalla minun kanssani kuin muiden. Ei ole yhtä luonteva ja sujuva. Mene ja tiedä. Kertoisiko tuo jostakin kiinnostuksesta?
Kommentit (20)
Eiköhän tuo jotain kiinnostusta osoita, jos henkilö on erilainen sinun kansasi kuin muiden.
Mistä voit tietää, että käyttäytyy muiden kanssa eri tavoin? Kerro esimerkki.
Jos vaikka kysyisit häneltä suoraan... a
Itse asiassa on tutkittukin että suurin osa suomalaisista on jossain elämänsä vaiheessa ihastunut työkaveriin :)
Eiköhän tuo ole aika luonnollista kun töissä niin paljon aikaa vietetään.
Miten niin suomalaisista? Amerikkalaiset elokuvat on täynnä työpaikkaihastusta. Missäpä muualla sitä ihmisiä tapaa kuin töissä, harrastuksissa, baarissa. Kotoa harvoin kukaan hakee.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on tutkittukin että suurin osa suomalaisista on jossain elämänsä vaiheessa ihastunut työkaveriin :)
Eiköhän tuo ole aika luonnollista kun töissä niin paljon aikaa vietetään.
No aika luonnollistahan tuo on kun olet tekemisisä jatkuvasti eri sukupuolen kanssa. Eikä tuossa mitään pahaa edes ole, ellei sitten jompikumpi tai molemmat ole varattuja.
Itse kysymykseen, niin kyllä tuo käytös voisi viitata siihen.
Joo, oon ihastunut sinuun. Terveiset työkaverilta (J-mies).
Itsekin ehkä vähän olen yhteen työkaveriin. Mutta kun kotona on niin kertakaikkisen upea vaimo niin enpä kyllä koskaan vaihtaisi! Näin ollen piristystä päivään vaan saan.
inssi
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ehkä vähän olen yhteen työkaveriin. Mutta kun kotona on niin kertakaikkisen upea vaimo niin enpä kyllä koskaan vaihtaisi! Näin ollen piristystä päivään vaan saan.
inssi
Vaihtamalla hyvä toiseen hyvään, ei voita. Järkiratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
❤️Ootko???❤️ (M-nainen) 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon
Aah... Uskon jos kerrot, minkäväriset silmät minulla on...
On kiinnostunut jos katsoo pitkään, syvälle silmiin, hymyilee paljon, hakeutuu usein seuraan, tekee tikusta asiaa, punastelee seurassasi, vilkuilee salaa jms.
Vierailija kirjoitti:
On kiinnostunut jos katsoo pitkään, syvälle silmiin, hymyilee paljon, hakeutuu usein seuraan, tekee tikusta asiaa, punastelee seurassasi, vilkuilee salaa jms.
Tää oli hyvä.Kaikki täsmää,mutta mies kieltää ihastuneensa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne näin kesäaikaan, kun noita parikymppisiä harjoittelijoita pyörii konttorilla.
Hopeakettu53
Jep, meilläkin on kaksi punapäätä. Toisen tiedän luonnolliseksi tai hän näkee todella paljon vaivaa
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä.Kaikki täsmää,mutta mies kieltää ihastuneensa.
Niinpä tietysti....miehet :/
Katse kertoo enemmän kuin 1000 sanaa joten vastaus löytyy miehen silmistä ja luota vaistosi
Katse ja katse... Itselläni ainakin on nimenomaan ujo katse jota en pysty pitämään kauan ihastuksen kohteessa jos olen kunnolla ihastunut! Ja sitten jos ihastus katsoo minuun niin tulee se sellainen typerän näköinen pieni pelästyminen ja katseen kääntäminen muualle. Ja perhosia vatsassa ja ei pysty olemaan luonnollisesti seurassa. Pahimmassa tapauksessa jopa punastuu.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän.
Mutta mutta... itse ihastuin juurikin työkaveriin ja hän (luultavasti) minuun. Ainakin nuo yllämainitut jutut tapahtuivat. Homma sitten lässähti ja nykyään ei ole kovin herkkua nähdä tätä tyyppiä päivittäin töissä. Joten ole varovainen ja jätä homma sikseen ellei kyseessä ole vuosisadan rakkaustarina.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuommoinen oli muttei koskaan tehnyt aloitetta. Nyt on liian myöhäistä ja ikävä on hirmuinen.. No hänestä saa joku onnekas nainen vielä hyvän kumppanin.. ohis.
=)