Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen Nainen

Vierailija
28.05.2006 |

Onko kellään mitään POSITIIVISIA kokemuksia toisena naisena olemisesta? Ja onko kukaan koskaan loppupeleissä saanut itsellensä miestä jolle on ollut se toinen nainen...

Ja ei moraalisaarnoille kiitos! Kaipa tyhmempikin ymmärtää tilanteen olevan väärin, mutta otan onneni edes hetkellisesti vaikka tulisikin hieman omituisessa muodossa. En oikein tiedä, vaikka tästä vielä tulisi jtn aivan todellistakin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta siinä paskassa vierähti. oli kyllä kamalaa aikaa. olin niin rakastunu mieheen. vieläkin muistelen katkerana tätä miestä.

mies sittemmin erosi ja on nyt sinkku, mä taas en enää ole.

mulla on nyt kyllä tuhat kertaa parempi mies. en käsitä, mutta silti haluisin vielä kerran petiin ton toisen miehen kanssa. ehkä vaan toteamaan että se on huono omaan mieheeni verrattuna.

mahdottomia ajatuksia. ihmismieli on kyllä sekava.

en voi toteuttaa, se olis kauhee loukkaus miestäni kohtaan. mutta entä jos mieheni ei sais tietää ja mäkin pyyhkisin sen sit mielestäni ja uskoisin lopulta itekin , et mitään ei tapahtunu...?

kuitenkin, mun kokemus on että paskaa ollatoinen nainen, kidutusta

Vierailija
2/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pettäis suaki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin yritän ottaa nautinnon niistä lyhyistä hetkistä, mitä tämä ihana kaksilahkeinen minulle ajoittain suo...

Itse uskon ja toivon, että joskus, hänen elämäntilanteensa muuttuessa, minä saisin sitten lopulta hänet...

Vierailija
4/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse ollut vuosia " toinen nainen" ... Itselläkin on perhe, mutta ehkä vielä joskus olemme yhdessä tuon rakastamani miehen kanssa.

Jaksan sillä, että tiedä miehen rakastavan minua ja tieto tulevasta tapaamisesta auttaa eteenpäin.