Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman pelastaisit: miehesi vai isäsi hukkumasta?

Vierailija
30.07.2019 |

Vain jompikumpi mahdollista.

Kumman pelastaisit: miehesi vai isäsi hukkumasta?

Vaihtoehdot

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni, ei tätä tarvitse miettiä sekuntiakaan. Veri on vettä sakeampaa. 

Isä on ikävä kyllä jo kuollut.

Vierailija
22/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mieheni. Isäni 70v.myös haluaisi että 6 ja 3 vuotiaat lapseni saisivat vielä pidettyä oman isänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tulee aina uusia, isiä on vain yksi.

Joten tietysti isän pelastaisin joka on perhettä.

Vierailija
24/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli tosi paha. Ensin ajattelin kuten ykkönen mutta myös mieheni ajattelisi että isäni olisi se joka ansaitsee tulla pelastetuksi. Itkisin rannalla valinnan vaikeutta enkä ehtisi pelastaa kumpaakaan siis.

Vierailija
25/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, hän on rakkaimpani ja hänen kanssaan minä loppuelämäni vietän.

Vierailija
26/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli tosi paha. Ensin ajattelin kuten ykkönen mutta myös mieheni ajattelisi että isäni olisi se joka ansaitsee tulla pelastetuksi. Itkisin rannalla valinnan vaikeutta enkä ehtisi pelastaa kumpaakaan siis.

Niin ja jos iällä ja lapsilla väliä isäni on vasta 57 ja hänen nuorin vain vuoden vamhempi kuin minun nuorin. Totta kai omasta lapsesta välitän enemmän joten sillä perusteella hänen isänsä eli mieheni mutta myös minä olen oman isäni lapsi ja häntä rakastan.

(Kyllä, minun mieheni on paljon vanhempi kuin minä ja isäni vaimo mieheni kanssa saman ikäinen jos joku nyt miettii)

Vierailija
27/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka isää rakastan myös paljon ja elämässä on vain yksi isä niin isäni on 48v alkoholisti, ylipainoinen ja polttaa tupakkaa. Häntä nuorempi juoppokaveri juuri kuoli. Käyttää lääkkeitä ja viinaa sekaisin. Luulen että hänellä ei ole ihan niin paljon elinaikaa kuin miehelläni, joka on 24v. 

Vierailija
28/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä osaa uida, mieheni ei. Joten pelastaisin mieheni. Lisäksi en kestä ajatusta lapsistani menettämässä isänsä. Omalle kohdalle semmoinen taakka on helpompi ajatella. Mieheni on myös reilusti isääni kevyempi joten on jopa mahdollista että onnistuisin pelastusyrityksessäni, isääni pelastaessani tuskin olisin fyysisesti tarpeeksi vahva hoitamaan hommaa loppuun asti.

Vierailija
29/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on kuollut, mutta mieheni jättäisin jonkkaan pärskyttelemään.

Vierailija
30/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni.

Vierailija
31/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan pistit. Minulla on vielä alaikäisiä pikkusisaruksia, mutta omasta lapsestani tulisi puoliorpo jos mieheni hukkuisi.

Noh, isäni on erinomainen uimari, joten pelastaisin mieheni. Molemmat ovat yhtä painaviakin.

Katsotaan joudutaanko tulevana mökkiviikonloppuna tekemään kovia päätöksiä. :D

Vierailija
32/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, koska hän on uimataidoton. Muuten isäni.

Vierailija
33/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpaakaan. Haluaisin pelastaa ehdottomasti kummatkin, luultavasti joutuisin pelastamaan nuoremman ensin, jos toinen on iäkäs. Vaikea kysymys

Vierailija
34/39 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on arvoton, vastuuton pas**ainen. Mieheni on kaikessa isän vastakohta. Siispä pelastaisin mieheni.

Vierailija
35/39 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Rakastan häntä enemmän kuin ketään muuta, mutta isästä en edes pidä erityisemmin.

Vierailija
36/39 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia on, että omin voimin en kykenisi oikeasti pelastamaan kumpaakaan. Mutta jos kykenisin, niin pelastaisin nuoruusjärjestyksessä elikkä isäni.

Vierailija
37/39 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tässä nyt kysytään, että kumman hengen mielummin säästäisin, niin pakkohan se kai olisi lapseni isä pelastaa. 

Vierailija
38/39 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että isäni on paljon pienempi mies kuin mieheni. Eli en pystyisi miestäni pelastamaan, mutta isääni olisi edes pieni mahdollisuus. Todennäköisesti kumminkin siinä kävisi niin, että hukuttais sit kaikki. 🤷‍♀️

Vierailija
39/39 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. En edes miettinyt kahta kertaa. Hänellä on kuitenkin elämä edessä, esikoinen syntymässä ja rehellisesti hän on minulle tärkeämpi kuin isäni.