Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puhelinmyyjällä olla numero 045XXXXXXXX eli tuossa on 1 numero liikaa kun vertaan norminumeroihin?

Vierailija
30.07.2019 |

Kukahan lie koitti soitella?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

045-alkuisia numeroita ei ole kuin rikollisilla, maksuhäiriöisillä ja puhelinmyyjillä. En vastaa 045- enkä 046- alkuisiin numeroihin koskaan = ei ongelmia.

Aivan normi numero on 045 alkuinen, itsellänikin se. Eikös 046 ole prepaid..?

Vierailija
22/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

045 alkuiset on Microsoftin tukinumeroita

Mulle tuli "Microsoftin" tukipuhelu numerosta 046... Löin luurin korvaan.

En ymmärrä, miksi monet selittää lehtimyyjälle, että olen nyt töissä en ehdi puhua. Jotkut jopa antaa luvan soittaa myöhemmin ja sitten kirotaan työkavereille, kun lehtimyyjät soittelee. Eikö vaan voi sanoa, ettei tilaa/osta mitään, kuulemiin ja päätä puhelua.

Lehtimyyjät ei soittele kun estää numeron näkymisen numeropalveluissa. Ihan vaan vinkiksi niille, jotka ei halua asiattomien tai tuntemattomien puheluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää. Mulle oli tullu puhelu 11-numeroisesta numerosta enkä tietenkään ekana vastannut, kun näytti niin epäilyttävältä. Siinä vaiheessa, kun soitti kolmatta kertaa vartin sisällä uskalsin vihdoin vastata. Oli postin kotiinkuljetus! Miksi pitää varoittamatta soittaa noin kummallisesta numerosta??

Mitä tarkkaan ottaen pelkäsit? Että puhelin räjähtää korvaan? Ihmisten tyhmyys on käsittämätöntä...

Vierailija
24/31 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo!!!!!!

Vierailija
25/31 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen soittelivat puhelinmyyjät "pitkistä numeroista", tänään soitti ihan normi tyyppi. Ihmettelin aluksi, kun tottunut noihin puhelinterroristien pitkiin numeroihin.

Vierailija
26/31 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

045-alkuisia numeroita ei ole kuin rikollisilla, maksuhäiriöisillä ja puhelinmyyjillä. En vastaa 045- enkä 046- alkuisiin numeroihin koskaan = ei ongelmia.

No tämä ei kyllä pidä alkuunkaan paikkansa. Itsellä ollut 045-alkuinen numero vuodesta -98. Jippii-->Saunalahti-->Elisa, enkä kyllä kuulu mihinkään noihin kolmeen kategoriaan.

Vierailija
27/31 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin jakelulla olen huomannut olevan näitä yhden numeron liian pitkiä numeroita.

Vierailija
28/31 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Ja suomalainen numero. Googleta esim. Fonectan sivuilta.

Googlella ei tullut mitään, tai siis linkkejä vaan jonnekin kukasoitti tms jossa ei kuitenkaan ollut kenen numerosta kyse. Pääsen huomenna töissä tarkistamaan Elisan palvelusta, katson siis sieltä. Ajattelin josko jollekulle muulle olisi tullut myös samasta numerosta puhelua kun oli

Meijän firmasta soitetaan ja telemarkkinointii on.9

Vierailija
29/31 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai osaatte mielestänne Googlea käyttää???

Palvelunumero on yleensä 10-numeroinen puhelinnumero, mutta joskus se voi olla 11-numeroinen puhelinnumero, jos se on siirretty verkosta toiseen.

Vierailija
30/31 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

045 alkuiset on Microsoftin tukinumeroita

Mulle tuli "Microsoftin" tukipuhelu numerosta 046... Löin luurin korvaan.

En ymmärrä, miksi monet selittää lehtimyyjälle, että olen nyt töissä en ehdi puhua. Jotkut jopa antaa luvan soittaa myöhemmin ja sitten kirotaan työkavereille, kun lehtimyyjät soittelee. Eikö vaan voi sanoa, ettei tilaa/osta mitään, kuulemiin ja päätä puhelua.

No sama se on, mitä sille sanoo, ei se vaikuta siihen soitteleeko kyseinen tyyppi tai joku muu uudestaan. Itse ainakin laitan kaikki puhelinmyyjien numerot estoon saman tien, kun olen puhelun päättänyt. Tuo "olen töissä" toimii muuten osalla pahimmista jankkaajista paremmin, kun he ehkä tajuavat oikeasti häiritsevänsä. Jos sanot vain, ettei kiinnosta, jatkavat päälle puhumista, kunnes lyöt luurin korvaan. Jotenkin mukavamman tuntuista kuitekin hoitaa asia muuten, kuin luurin korvaan lyömisellä, jos vain mahdollista.

Vierailija
31/31 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI liittymässä 045 alun jälkeen 8 numeroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä