Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko hakea kaupasta torttutaikinaa ja hilloa

Vierailija
30.07.2019 |

Pitääkö kassa mua vähän hölmönä kun kesällä ostan torttutaikinaa, kehtaisitko itse hakea?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan ympäri vuoden piparitaikinaa. Jos se jonkun mielestä on kummallista niin oma on tappionsa.

Vierailija
22/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, tein vkonloppuna torttuja (päärynä-kanelimarmeladilla tosin). Pakkasessa on aina - läpi vuoden - piparitaikinaa, koska se nyt vaan on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvää raakana, ihan hiukan sulaneena... :D No, lähde jo hakemaan, että saat illaksi torttuja! XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu miehesi vaatteisiin, laita mustat lasit päähän ja iso peittävä hattu. Pujahda kauppaan 5 minuuttia ennen sulkemisaikaa ja toimi nopeasti. Tuskin kukaan saa selville, että se olit sinä, joka osti heinäkuussa torttuvärkit. P.S. Älä käytä kanta-asiakaskortteja, ettei kauppaketju pysty jäljittämään ostosta sinuun.

Vierailija
24/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestaan mietin kehtaanko mennä alkoon :D

Kun en siellä yleensä käy (tai käy tooosi harvoin), niin tuntuu muka hirveän paheelliselta lähteä hakemaan viinipulloa ihan vaan itselleen.

Vierailija
25/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puolestaan mietin kehtaanko mennä alkoon :D

Kun en siellä yleensä käy (tai käy tooosi harvoin), niin tuntuu muka hirveän paheelliselta lähteä hakemaan viinipulloa ihan vaan itselleen.

Minäkin häpesin ja pelkäsin tässä kuussa, että alkon setä luulee minun ostaneen taskumatin kun ostin sellaisen pikkupullon konjakkia kakkua varten :(

Vierailija
26/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko ananas torttuun?

Vierailija
27/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut käydä ostamassa torttutaikinaa, kun on niin hyvää tuoretta mansikkahilloa. Nams :)

Vierailija
28/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat, hae ja tee mullekki

29/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osta sen kanssa luumuhilloa, niin tuskin kukaan kiinnittää huomiota.

Jos ostat luumuhilloa, on mahdollista, että joku kassajonossa sanoo "Mitenkäs sinä kesällä joulutorttuja teet!" tms.

:D