Kehtaanko hakea kaupasta torttutaikinaa ja hilloa
Pitääkö kassa mua vähän hölmönä kun kesällä ostan torttutaikinaa, kehtaisitko itse hakea?
Kommentit (29)
Hih, tein vkonloppuna torttuja (päärynä-kanelimarmeladilla tosin). Pakkasessa on aina - läpi vuoden - piparitaikinaa, koska se nyt vaan on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvää raakana, ihan hiukan sulaneena... :D No, lähde jo hakemaan, että saat illaksi torttuja! XD
Pukeudu miehesi vaatteisiin, laita mustat lasit päähän ja iso peittävä hattu. Pujahda kauppaan 5 minuuttia ennen sulkemisaikaa ja toimi nopeasti. Tuskin kukaan saa selville, että se olit sinä, joka osti heinäkuussa torttuvärkit. P.S. Älä käytä kanta-asiakaskortteja, ettei kauppaketju pysty jäljittämään ostosta sinuun.
Mä puolestaan mietin kehtaanko mennä alkoon :D
Kun en siellä yleensä käy (tai käy tooosi harvoin), niin tuntuu muka hirveän paheelliselta lähteä hakemaan viinipulloa ihan vaan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä puolestaan mietin kehtaanko mennä alkoon :D
Kun en siellä yleensä käy (tai käy tooosi harvoin), niin tuntuu muka hirveän paheelliselta lähteä hakemaan viinipulloa ihan vaan itselleen.
Minäkin häpesin ja pelkäsin tässä kuussa, että alkon setä luulee minun ostaneen taskumatin kun ostin sellaisen pikkupullon konjakkia kakkua varten :(
Olen ajatellut käydä ostamassa torttutaikinaa, kun on niin hyvää tuoretta mansikkahilloa. Nams :)
Jos et osta sen kanssa luumuhilloa, niin tuskin kukaan kiinnittää huomiota.
Jos ostat luumuhilloa, on mahdollista, että joku kassajonossa sanoo "Mitenkäs sinä kesällä joulutorttuja teet!" tms.
:D
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Itse ostan ympäri vuoden piparitaikinaa. Jos se jonkun mielestä on kummallista niin oma on tappionsa.